Sonya, ik heb gestemd! Alleen zag ik later Devin er ook tussen staan. Wie gebruikt er Johannesbroodpittenmeel? Ik wil het gaan gebruiken want Lieve spuugt best wel veel na een fles. Nu kwam er net weer een golf uit met slijm van een fles van 2 uur terug. En ik kan haar op het moment niet lekker troosten, ik heb zere boobies door het afbouwen.
Ziet er gezellig uit die meeting. Echt jammer dat ik er niet bij kon zijn. Leuk die foto's. Tan wat heeft Ruben een leuke boek aan! Is dat die broek die je moeder heeft gemaakt? De donderwolk is hier inmiddels opgelost. Ivo baalde ervan dat hij niet op tijd meer is wakker geworden (2ex dus deze dag, maar goed. Tis en blijft een vent ) zodat hij mij alsnog naar de meeting kon brengen. Nu staat hij braaf het eten te koken als goedmakertje. Raven heeft volgens mij last van een regeldag, ze heeft vandaag al 10x! om voeding gevraagd. Vorige week had ik ook al 2 uitschieters van 11x voeden op een dag . Donderdag bij CB maar eens navragen of dit wel normaal is. Ze krijgt dan alweer de 2e ronde prinkjes. Hoop dat ze dan net zo goed reageert als de vorige keer. We moeten namelijk die avond naar mijn oma's verjaardag in Limburg. Ivo komt ook mee naar de beurs (heb toch een chauff nodig ) mocht hij de enige man zijn op de meeting dan gaat hij maar even naar de modeshow kijken of kijken of hij iets leuks voor zijn kleine meid daar ziet
Ooooh als ik jullie daar zo zie zitten baal ik toch wel dat ik te schijterig ben om ook te komen.. Ben helemaal jaloers! Ziet er zo gezellig uit! Wat leuk dat het zo leuk was! Sverre huilt al vanaf 5 uur - ik word er moedeloos van. Hij heeft amper geslapen, misschien 1,5 uur de hele dag. Ik ga maar weer eens met de wandelwagen lopen, wie weet helpt het. Ik hoop toch zo dat de huisarts morgen iets kan geven tegen die jeuk/pijn... Het is zo zielig. Zijn oogjes zijn helemaal gezwollen en rood; zijn hele gezichtje ziet er dik uit. Twinny: Sverre niest ook vrij veel ja, en hoest ook af en toe.
Ow ik dacht dat ik Devin voor augustus had doorgegeven en ik zag haar er niet bij staan dus dacht dat ik het verkeerd had gedaan..hihi dus ze staat er nu alsnog..Nah jah, zoals we in friesland zeggen: better let as net!
das een sprongetje in de mentale ontwikkeling van je baby. Dan veranderd er opeens veel in zijn hoofdje. De hersenen zijn dan in staat dingen waar te nemen die ze hiervoor iet konden waarnemen. Die verandering is zo groot dat zijn hele wereldje er ineens anders uit ziet. je kunt een sprongetje herkennen aan Hangerigheid, Huilerigheid em humeurigheid.
Iemand een idee hoe je verschil kunt opmerken tussen een sprongetje en een regeldag(en)? Nu ik die 3 H's opschrijf begin ik zelf te twijfelen of Raven wel een regeldag heeft. (n.a.v. eerder berichtje van Mona) Vandaag heeft ze om 00:30, 04:45, 06:15, 08:15, 09:10, 11:20, 13:45, 15:45, 17:45, 18:50 en nu weer (Ivo is haar net aan het halen) Gisteren had ze 9 voedingen, eergisteren 11 voedingen en de dag ervoor weer 9. Tis wel erg vermoeiend zo. Voel me net een voedende robot zo. Ze slaapt heel erg weinig, is veel wakker, wilt erg veel bij mama zijn en zeker niet alleen in haar wiegje. Hebben de andere baby's die borstvoeding krijgen ook zoveel voedingen per dag?
Jeetje wat zwaar voor je (jullie)... Volgens mij kan het ook een regeldag zijn, die komen toch ook met 3 maanden voor?
Jups..al vanaf Devin's geboorte..Ze komt meestal om de anderhalf uur..en heeft er dan af en toe een periode van ongeveer drie uurtjes tussen zitten.. s nachts slaapt ze gelukkig een stuk langer (6 uren ofzo)
Hé meiden, Sorry, ben het hele weekend niet online geweest en moet dus ook nog flink wat pagina's bijlezen. Heb dit weekend ff genoten van Bas en Brennan. Bas was vandaag ook nog vrij, want ons nieuwe huis is opgeleverd. De komende weken zal ik dus ook minder online zijn, want we moeten inkopen doen en klussen. Over 2 maanden willen we over! Het gaat hier verder goed. Brennan slaapt nu in zijn eigen bedje 's nachts. Hij moet hier nog wel aan wennen, hij wordt nu ineens wel rond een uur of 5 's ochtends wakker (terwijl hij normaal tot 9 uur door sliep). Ik hoop dat hij snel went en weer flink door kan slapen! Wat een super gave foto's van de meeting trouwens. Het lijkt mij ook erg leuk om iedereen binnenkort eens te zien! Het idee van 3/4 november vindt ik prima en het lijkt mij inderdaad ook makkelijker om bij een Mac ofzo af te spreken; dus ik ben helemaal voor en van de partij! Ik hoop tot snel! Liefs Elma
mooie foto's van de meeting. Quinty is vandaag weer super huilerig erg veel krampjes gelukkig morgen naar cb. heb net nieuwe tweelingwagen gekocht via ebay voor nog geen 60 euro moet alleen even uit oostenrijk verzonden worden
whahahaa... stel je niet zo aan! Ik ging om kwart over 10 weg en ik was er keurig netjes 1 voor 1! Het was 210 km. enkele reis... Dus jij mag met je half uurtje reistijd niet klagen
Ik heb het gegeven. Het werkt enorm goed tegen het spugen. Maar het is enorm slecht tegen de krampjes. Dus als je het gaat geven dan geef ik je de tip om per fles 1 druppeltje zonnebloemolie erbij te doen zodat het poepen toch nog een beetje gaat.
Haha nee joh dáár klaag ik ook nie over! Tis meer dat ik zowat nooit rij en dan is naar een vreemde plaats gaan en nog met een wurm achterin ook nogal afzien. En had ook nog eens de halve nacht niet geslapen... Weeeh ik ben zielig...
Meiden, ik vond het top vandaag. Erg gezellig. En ik vond het jammer dat we maar met zo'n klein groepje waren. Maar goed, het was natuurlijk ook wel in een uithoek. Denk dat Twinny of ik altijd dat probleem houden. Het zal voor ons niet snel een thuiswedstrijd zijn zoals voor Tanya vandaag. Ik vond het jammer dat Kruimeltje zo uit haar doen was door het lange reizen. Ze was wat klagerig terwijl ze normaal zo vrolijk is. Maar ja... de woorden 'dat doet ze anders nooit' klinkt zo ongeloofwaardig. Vond wel dat we allemaal mooie kindjes hebben. Maar om eerlijk te zijn... de mijne is wel de mooiste hoor
Gelukkig vinden we dat allemaal van onze ukkies he? Vond het ook erg gezellig! (Heb je al stroom Eef dat je zoveel kunt posten achter elkaar?)
ja hoor lieverd, je bent zielig KUS! Maar ja... reizen met een uk achterin is inderdaad wel raar. Ik vind het vreselijk dat ze niet naast me staat zodat ik haar in de gaten kan houden. Misschien ook maar goed ook omdat ik dan meer op haar let dan op de weg...
Jij hebt niet opgelet vanmiddag Ik zit bij mijn ouders. Ik blijf hier slapen vannacht. Kruimeltje ligt al uren heerlijk in haar reisbedje te slapen en ik zou eigenlijk gaan lezen in bed maar kon het niet laten om toch even op het forum te komen!