Joh je hebt gelijk: ik zit niet op te letten. Maar ja ik slaap dan ook al half, was eigenlijk op de terugweg al een beetje duffig en toen ik thuis zat te voeden kakte ik zelf bijna in. En moest nog gaan zingen ook, poeh blij dat ik morgen niks in de planning heb.
Hmmm, ik heb te veel in de planning voor morgen. Cadeau voor mijn ouders halen, die zijn morgen 48 jaar getrouwd. En natuurlijk nog 210 km. terug naar huis rijden. Dan hopelijk tot de ontdekking komen dat we stroom hebben. En dan... het hele huis schoonmaken, twintig miljoen wasjes draaien, afwas doen, stofzuigen, dweilen, ramen zemen (leuk joh, die gastjes met blaaspijpjes en besjes ) en zo nog veel meer k** klusjes...
zonnebloem olie...maak er geen gewoonte van om dit door de voeding te mengen...ik deed dat ook en de kinderarts heeft me dit afgeraden... de olie gaat door de darmen heen want daar zitten kleine gaatjes in en dan komt die olie ook in de rest van het lichaam zo legde hij me het uit dan he...vanaf die dag ben ik ermee gestopt want vond het maar een eng idee!
o sorry ik lees niet goed ik deed een thee lepeltje en dat mocht dus niet meer, een druppeltje zal wel geen kwaad kunnen, denk ik.
Schoonmaken kan wachten. Doe je lekker morgen alleen de was, kan je alles een beetje spreiden door de week heen?
wat cool om je weer eens te zien..zo te lezen (en aan de foto te zien) gaat het verder wel oke met je, behalve dat gedoe met Nu fokking jon ? Vind het wel stoer van je hoor dat je zo'n end bent gaan rijden met kruimel slaap lekker zo, kusssss
Ook hier zit Iris achterin. Voorin hebben we de airbags, en tis dan niet verstandig om daar de maxicosi neer te zetten, ook al kun je de airbag uitzetten... Wij hebben een babyspiegel aangeschaft, niet duur en super handig. Hoef je niet achterom te kijken, maar gewoon even een blik in je achteruitkijkspiegel werpen en je ziet je uk prins(es)heerlijk slapen www.babyspiegel.nl Straks naar de Verloskundige, voor nacontrole. Ze wil ook Iris zien ivm armpje. Ik ga meteen vragen of zwemmen nou inderdaad zo slecht was vorige week... ik vond het wel heerlijk hoor, ff baantjes trekken.
Worden jullie ukkies ook ´boos´ als je stopt voor een stoplicht of als je ff stil staat om te tanken? Iris wordt dan ineens wakker en is het daar dan niet mee eens...zodra de motor weer loopt, sluit ze lief haar oogjes weer.
Môgge, Niva Bij mij zit Ruben achterin omdat we van voren een airbag hebben die we niet uit kunnen schakelen, vandaar. En mocht de volgende meeting op de beurs zijn, dan is Marc ook aanwezig. Ik durf namelijk wel naar Utrecht te rijden, maar niet in Utrecht. Daarom vond ik het plan van Lexi om de meeting in de Mac langs de A12 te doen ook wel een heel strak plan. Eveline Hoe laat vertrek je weer naar het noorden des lands? Pfff, nog een keer 220km rijden. Ben wel heel benieuwd of je nu weer stroom hebt. Ik zou wel alle klusjes een beetje spreiden, anders word je gillend gek. En je had geen gelijk, Ruben is de mooiste! (in ieder geval was hij wel de grootste vond ik, zie je ook heel goed op de foto's). Karlijn Jeetje Sverre's gezicht zo helemaal opgezwollen? Hoe laat moet je naar de huisarts? Ik ben heel benieuwd of hij Sverre kan helpen. Over bang zijn om ook te komen, dat had ik ook gisteren. Nu scheelde het wel dat Lexi er ook was, want die kende ik al. Maar je moet gewoon 'even' een drempel over. Net als wat Lexi zei, het was gewoon alsof we elkaar al jaren kenden. En ik wacht wel op je PBtje hoor, neem je tijd. Jekkia Yep, da's 1 van de broekjes die mijn moeder gemaakt had. Ik zal vandaag (als ik het niet vergeet) de patroontjes opsturen naar je. Blij om te lezen dat de ruzie is bijgelegd. Ik vond het jammer dat je er niet bij was, maar straks hebben we herkansing! Lma Ohh, lekker genoten van Bas en Brennan! En verhuizen over 2 maanden naar jullie nieuwe stekkie! Inkopen doen is leuk, klussen wat minder... Wietske Ik moest wel lachen om jouw laatste regel over die tweelingbuggy, hij moet alleen nog even opgestuurd worden vanuit Oostenrijk Tweety Succes bij de vk straks. Yep, ook hier kan Ruben protesteren als we even stilstaan met de auto. Ikke Ruben kwam vannacht pas om 5 uur! Daarna hoorde ik hem weer om 8 uur, dus ik heb hem gewassen en aangekleed. Daarna beneden in de box gelegd en pas om 9 uur gevoed. Hij lag daarvoor heerlijk rond te kijken en tevreden geluidjes te maken. Hij liet mama wakker worden denk ik, zodat ze even van haar koffie kon genieten hihihi. Om 10.10uur moet ik bij de huisarts zijn voor zijn spruw. En vanmiddag mag ik zelf naar de psychiater, kan ik meteen dat wasprobleempje voorleggen (Niva, ik moest je eraan helpen herinneren, want je wilde er iets over zeggen). Ik zal straks wel laten weten hoe het was. Ohja, over die foto die ik gisteren geplaatst heb, zag ik inderdaad nog zo wit gisteren? Dat viel me pas op de foto op namelijk. Liefs, Tanya
Ik herken het niet maar ik heb ook niet hetzelfde verleden als jij. Ik denk dat jij een bepaalde associatie maakt vanwege dat verleden. Alsof het iets bij je oproept terwijl het is zoals je zelf zegt: Het is normaal dat je het schoonmaakt! Je doet het niet vanwege een sexuele associatie.
Ik vind het heel jammer dat je er niet was maar als ik dit zo lees was dat niet je grootste probleem gisteren! Hoe is het afgelopen? En wat een harde uitspraak! Hij meent het toch niet, waarom zegt hij het dan!?
Gisteren voor het eerst 6 voedingen per etmaal. Die dag ervoor 7 volgens mij en de dagen daarvoor was het steeds 8 of 9. Maar toen sliep hij overdag niet en had ie vaker honger. Nu slaapt ie weer wat meer en dan zit er meestal 3,5 uur tussen.
Van wanneer tot wanneer is de beurs precies? Ik ben namelijk helemaal voor dit plan! Chris gaf alleen aan ook naar de beurs te willen met mij en dat vind ik ook wel erg leuk! Hij is niet zo van meetingen dus als hij met mij mee gaat dan zal dat op zaterdag zijn en moet ik misschien maar 2 keer naar de beurs!