Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hmmm, als ik die foto van de meeting zie, ben ik eigenlijk ook wel een beetje jaloers dat ik er niet bij was. Maar het was echt veel te ver weg....
    Het ziet er in ieder geval supergezellig uit! En iedereen natuurlijk lekker pronken met z'n ukkie!

Eveline, jij had nog meer foto's gemaakt toch?

Ik ga nu even voeden....

Groetjes Miep

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wat zonde! Succes bij de volgende poging! Ik heb ook echt wel weer zin om te dansen aan in een roseetje! Hmmmm!

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Viel me ook op! Waar komen die stukjes vandaan? Of moet jouw boobjuice gekauwd worden? :( ;)

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Normaal gaan mensen na een tijdje misschien met de spreekwoordelijke billen bloot maar ik ging met de boobs bloot! Ik had 2 flesjes mee maar op het moment dat Nic moest eten besloot ik gewoon mijn allereerste publieke voeding onder de juli mama's te doen! Bij voeding ronde 2 zaten we volgens mij met z'n 4-en met de boobs bloot!

's Ochtend heb ik bij Melanie thuis ook Ester (Sterrekind) en Lieve ontmoet! Leuk! Dus lieve mensen, de koffie staat ook altijd klaar in Hoorn! Ik heb alleen geen MacFlurry's thuis! En geen hamburgers! En geen milkshakes! Maar..... wel koffie dus! :D Een volgende meeting ben ik zeker van de partij!

Mijn draakje van vorige week was nu trouwens echt voorbeeldig! Ze viel thuis in slaap op 9.30u en werd in de Mac wakker om even over 13u omdat ze honger had. Bij Melanie thuis is ze niet wakker geweest. Op de foto huilt ze wel, maar toen was het 16u dus ook weer voedertijd! En in de auto onderweg naar huis heeft ze geslapen. Melanie heeft in het begin een paar keer de speen terug gepropt en toen was ze weer toppie! Ze heeft naar mij geluisterd toen ik zei dat ze de oudste van het stel was en het goede voorbeeld moest geven! ;)

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ana-Lucia heeft soms ook zoveel voedingen en elke avond hangt ze van 19u tot 23u (ong) aan de tiet. Dan drinkt ze, boert, slaapt even op m'n borst en drinkt dan weer enz enz... ik moet het niet in mijn hoofd halen om ze even weg te leggen want dan krijst ze gelijk de hele buurt bij elkaar! Maar in ruil daarvoor slaapt ze wel de nachten door. Schijnt best normaal te zijn en het zou ong ophouden tussen 3 en 4 maand.

Ik zie trouwens dat Raven net 3 maand is, dus het kunnen best regeldagen zijn, mij was verteld dat er regeldagen waren aan 10 dagen, 3 weken, 6 weken, 3 maand en daarna om de 2 maand.

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Volgende keer als je wilt, gewoon komen! Het is precies als Lexi zegt: alsof we elkaar al jaren kenden! Ik had ook echt niet het gevoel dat ik hun/jullie voor het eerst zag! Ik zou het echt gaaf vinden om de volgende keer met veel meiden te zijn! Ik wil die beebs (en de bijhorende babes) wel eens zien!

Hier was helaas geen ballenbak anders hadden we de beebs er vast even in 'getjopt'! Wel een aparte deur waar een jongetje uit/doorheen/overheen flikkerde en met een enorme buil liep! :confused:

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Is zijn snoetje zo gezwollen van het huilen?
    Dat niesen en hoesten heeft Nicci ook, inclusief snotneus. Maar die roodheid en gezwollenheid lijkt mij niet heel erg goed.

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Koopje!

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nee echt niet! Nicci zit op 6 voedingen van tussen de 100ml en 150ml. Misschien is het een idee om haar eens te wegen voor en na, niet om jezelf gek te maken maar om te weten of ze een volwaardige voeding neemt.

11. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    heb ff plaatje in mijn album gezet

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Haha ja hoor :)

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nou... daar ben ik het niet mee eens! Ik moet wel zeggen dat alle juli beebs mooi zijn! En niet alleen de beebs die we gezien hebben vandaag, ook de thuisblijvers.

Oooh en over zielig... Melanie en ik moesten nog het heeeeeeele eind terug! En dat met een navigatie die af en toe gekke dingen doet! (van de snelweg af maar links houden en dan er weer op! Jaja... logisch!)

14. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Kan je hem dan niet afzetten? Ana-Lucia staat altijd naast mij maar de airbag ligt af.

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Gefeliciteerd!

Waarom staat Demelza niet naast je? Airbag niet uit?

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Elma, fijn dat jullie huis is opgeleverd! Nu lekker gaan inrichten! Je hebt groot gelijk dat je lekker van je weekend met Bas en Brennan hebt genoten!

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb in mijn auto de airbag uit laten zetten. In Chris zijn auto kan ik de airbag zelf in en uitschakelen. Wij hebben ook een achterbank spiegel maar als de zonnekap over de cosi heen is zie ik nog geen fluit! :(

Hoe is het nu met Ruben? Is het spruw?

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Moet zeggen dat het me niet opgevallen is gisteren, maar ik heb zelf ook geen zomerse kleur!

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier ook altijd met stukjes hoor, begrijp dat ook niet goed :)

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Prutteltje verzoekt haar moeder! :D Vanmiddag zal ik foto's plaatsen van Nicci, Lieve en Milyan op een rijtje!

Deel Deze Pagina