Slank? Moi? Neee dan ben je je aan het vergissen met een andere Lexi ben ik bang. In de maatje 44 van deze Lexi gaan namelijk nog altijd kilootjes teveel schuil...
Het is maar goed ook dat je dat op dat moment niet goed mee krijgt! Maar alsnog erg om het achteraf te horen. Kan me voorstellen dat het alsnog even slikken is. En een prachtige foto!
Jeetje Tweety, dat is niet niks.. Wel goed dat jullie alles besproken hebben. En dat ze een volgende keer extra alert zijn! Echt gave foto, dat ze in dat spiegeltje kijkt!
Pfff hier weer even een minder dagje. Ik hoop dat Elin inderdaad een sprongetje aan het maken is want anders word ik gek! Ze komt om de twee uur (alweer, net als donderdag en zondag en gisteren) en slaapt amper. Maar aangezien ik megakoppijn heb al de hele dag en dus niet kan bijslapen als zij zulke korte etappes draait gaat het met mij dus echt niet lekker zo. Voel me net een vaatdoek. En dan is Marcel ook nog weg vanavond, en hij reageert zelfs niet eens op mijn smsjes...
hey dames, vanmiddag naar cb geweest. geboortegewicht was 3380 gram nu 4650 lengte was 52 en nu 54 cm. dus best gegroeid. verder vond ze Quinty erg beweeglijk en heel sterk met haar nekje
Dikke knuffel voor je meid. Het valt zo ook niet mee om zo in je eentje voor je kleintje te zorgen en dan reageert Marcel ook nog niet eens op je berichtjes...
Joepie! Goed nieuws. Overmorgen wordt Raven gewogen, ben benieuwd hoeveel zij is gegroeid. Mijn moeder klaagde al dat ze zo zwaar was geworden
Doe ff normaal gek. Iedereen is zoals ie is. Alsof iemand leuker en aardiger is omdat ie slank is. Of minder tegen gekletst zal worden omdat ie steviger is. Dus doe ff niet zo raar! Je hoort er gewoon bij! Ik was niet alleen... ik had het mooiste kleine meisje ter wereld bij me. En die was weer heel zoet tijdens de terugreis!
kar...heel veel sterkte met je zoontje...hopelijk is zijn exceem snel weg. ik heb een vriendin en die kleine heeft een koemelk allergie, toen zij zijn begonnen met die hormoonzalf waren de klachten erg snel weer verdwenen. hopelijk is dat bij jullie ook zo...
Goedemorgen allemaal! Tweede nacht dat Milyan de laatste fles om 23.00 uur had en de eerste om 7.00 uur, joepie! Niet dat hij helemaal doorslaapt... maar hij laat zich wel met een speentje troosten en valt dan weer in slaap! En vanochtend kreeg ik zo'n zoet lachje van hem *smelt*.... Tja, en nu zit ik hier dus en weet niet wat ik moet doen. Ben extra vroeg mijn bed uit gegaan met de bedoeling 's ochtends meteen de boodschappen te doen zodat ik de rest van de dag nog wat leuks kan gaan doen. Maar Milyan ligt zo lekker te slapen.. vind het gewoon zonde om hem eruit te halen, in de Maxi Cosi te stoppen en door de regen naar een ijskoude supermarkt te rijden. Denk dat ik dan toch eerst maar verder ga schrijven aan de nieuwe lesmethode en later naar de winkel ga. Gisteren gesport met Sterrekind.. was wel ff lekker. En nu nog volhouden! Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen iedereen! Raven heeft vanacht voor het eerst 6 uur aan een stuk geslapen! We geven haar voordat we gaan slapen voortaan flesvoeding. Zo kan ze al beetje wennen als mama weer "an die arbeit" is. eef Hebben jullie al uitslag van de rechtbank? En hebben jullie inmiddels weer stroom? Karwat naar dat Sverre eczeem heeft. Hoop dat ze snel achter de oorzaak komen. Zodat jij en Sverre weer wat rust krijgen. tweetytjeetje, heftige bevalling heb jij gehad. Maar goed dat je het achteraf pas te horen krijgt. Hoe gaat het nou met je? Leuke foto van Iris, ze zit zichzelf echt te bewonderen elma veel succes met het nieuwe huisje! We willen straks wel foto's zien hoor! melanie heerlijk lijkt mij dat als ze zo doorslapen zoals Milyan nu al 2x heeft gedaan. wat gebruikte jij ook alweer bij babyverkoudheid? iets van homeopatische druppels?
goeiemorgen Vissie: hoe zijn de prikjes gegaan gisteren? Melanie: wow, goed zeg dat Milyan doorslaapt! Werk: moet 27 september weer beginnen en heb totaal geen zin! Had afspraken gemaakt over 2 vaste vrije dagen ivm opvang. Degene met wie ik die afspraken gemaakt had heeft inmiddels een andere baan en niets doorgegeven. Met veel moeite is het toch nog gelukt, maar niet van harte. Gisteren hadden we een etentje met de collega's, dat was dan op zich wel weer gezellig, maar als ik dan alle verhalen hoor wil ik er nog ff niet aan denken weer te beginnen. Nova heeft het redelijk gedaan vanacht, om 5:00 wakker. Op advies van het CB een verdunde fles gegeven, in de hoop dat ze die dan op een gegeven moment gaat overslaan. Maar toen was ze om 7:30 alweer wakker, en wilde ze maar een halve fles. Ben benieuwd wanneer ze zich weer meldt.
Doorslapen is een groot woord... Ik wordt wel regelmatig door hem wakker gemaakt omdat hij toch nog spuugt of honger krijgt. Maar hij slaapt dus dan wel weer verder met een speentje en de honger zet dan pas echt 's ochtends goed door. Bij verkoudheid gebruik ik LUUF-baby om in te smeren en geef Nisyleen-druppels van VSM.
Goeiemorgen! Nou we hebben het overleefd.. De eerste prikjes. Jeroen moest bij de prikjes zelf wel heel hard huilen, vooral bij de tweede spuit. Maar toen ik hem oppakte daarna, was het meteen al snel goed. Ik heb hem weer aangekleed en hij heeft heerlijk op zijn teutje gesabbeld. Thuisgekomen kon hij niet echt in slaap vallen, dus ik heb hem even lekker bij me gepakt, waarna hij zo in slaap viel. een klein uurtje later werd hij weer wakker, en mocht hij weer drinken. Hierna viel hij weer als een blok in slaap en melde zich 4 uur later weer. Hierna (22.30) hebben we hebm in zijn wiegje gelegd en zijn we zelf ook gaan slapen en om 3.45 uur werd hij weer wakker. Dus eigenlijk heel normaal. Hij heeft iets meer geslapen dan normaal. En ik denk maar zo, als hij slaapt heeft hij er geen last van. Dus zetpil heb ik hem niet meer gegeven. Hij heeft alleen gisteren voor het eerst helemaal geen poepluier gehad...? Normaal had hij in elke broek wel wat. Maar nu niks. Ik weet dat dat normaal is hoor bij bv. Maar toch hè? (je blijft toch iets zoeken om je zorgen over te maken) O ja, hij woog 4050 kg en is 54,5 cm lang. Ze noemen hem een 'mini' maar niet zorgwekkend. Ik denk dat ik geen slagroom maar magere melk in mijn boobs heb...