Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Van dat advies heb ik nog nooit gehoord. Ik heb bij Milyan 's nachts er nooit op aangedrongen dat hij de hele fles op moest drinken. Dus dan werd hij wakker en dronk maar 2/3 van de fles en viel weer in slaap en op gegeven moment was hij er zo aan gewend om 's nachts maar weinig te eten dat hij het dus helemaal over ging slaan.

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Vissie, wat fijn dat Jeroen de eerste prikjes zo goed is doorgekomen....
    ene, er moeten ook mini's zijn zeg ik altijd als ze bij het CB 'zeuren'... Kleine vrouwen hoeven niet zo'n lange vent. Zou geen gezicht zijn als ik met mijn 1.60 naast een 2 -meter-kerel zou lopen, toch?

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Hoi Meiden!
    Ik ga vanmiddag weer verder reageren, maar ff heel snel: Ik moet dus zometeen naar de VK voor de nacontrole (......hechting......)

Moet ik nog wat meenemen?

Groetjes Miep

4. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

3 aug 2007
    123
    0
    0
    Weet ook niet of het gaat werken, maar valt te proberen. Ze wil namelijk wel altijd de hele fles 's nachts en is dus gewend om dan veel te drinken. Als er minder in de fles zit wordt ze kwaad. Dus misschien dat ze er zo toch aan went minder te krijgen?

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ze zeurde er totaal niet over hoor. Het enige wat ze zei was. Tja hij is een mini. En dat had ik zelf ook al gezien...

Maar wel grappig wat je zegt over lange mannen, want zijn papa is dus 2 meter! :) :) :)

6. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Lief dat jet vraagt. Met mij gaat het goed. Nog kleine 7 weekjes dan mag ook ik weer werken. Ik zie er tot nu toe niet tegen op, keb er eigenlijk wel zin in. Evenals sporten. Lekker zwemmen iedere week, heeerlijk.
    fysiek gaat het dus best goed, ja alleen het zware gevoel in mijn kruis als ik net ff te lang stil sta zonder te bewegen, dat schijnt er allemaal bij te horen. Moet allemaal nog aansterken...er zijn immers 2 flinke schouders door mn bekken gegaan...
    Gisteren werd ik wel bijna emotioneel hoor, toen de verloskundige het allemaal nog ff haarfijn uitlegde...t had ook heel anders kunnen eindigen..dat besef ik dan nu pas...
    Ik ben zo blij met mijn meissie.
    Zeggen jullie ook veel:" ik hou van jou" tegen jullie ukkies? Of ben ik zo'n softy mama?:p

7. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    We zijn dus in ons gelijk gesteld en zouden dus sinds gisteren stroom moeten hebben. Maar ze zijn gewoon niet op komen dagen om ons aan te sluiten. Heb dus gistermiddag enorme ruzie gemaakt aan de telefoon en met wat goede wil van Nuon moeten we vandaag stroom hebben.

About de foto's die ik van de meeting heb gemaakt... ik stuur de foto's naar de desbetreffende users en die moeten zelf bepalen of ze plaatsen. Dit i.v.m. met de rechten die ik altijd op mijn foto's gooi.

Ik ga de foto's die ik heb gemaakt vandaag bekijken en bewerken.

KUS

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ze zeggen toch ook altijd dat kinderen groter worden dan hun ouders? Mijn broer is idd groter dan onze vader, maar wij drie meiden zijn allemaal kleiner nog dan onze moeder... Dus waar ze die wijsheid vandaan halen....
    Je bovendien.. jongens die groeien nog zo enorm in de puberteit. Maak het elk schooljaar weer mee. Die jongens in de 2e klas zijn allemaal nog zo klein, kleiner dan de meiden en dan zie je ze naar de zomervakantie weer en dan moet ik opeens omhoog kijken!

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    :) zoals? :)

10. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Je lijstje met vragen?

En je goede humeur (stond bij ons altijd op de scouting-kamp-paklijst) ;)

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Nee ik zeg altijd:

Mama, hat dich sooooo lieb!
    Du bist mein süßer kleiner Schatz!
    Du müffelst so süß!
    Mama könnte dich auffressen!
    :)

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Wat een ei*els! En dan heeft Jerry ook nog eens een dagje voor niks vrijgenomen!

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    :oops: De vraag was serieus bedoeld? Dacht dat Miep een grapje maakte! :oops:

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Nee hoor... hij had nu al heel wat dingen in het huishouden gedaan waar we geen stroom voor nodig hadden! En de tuin is ook opgeknapt :)
    Dus zoiets is nooit voor niets! Dat is het voordeel als ze niet de hele dag achter de pc of tv kunnen. Dan gaan ze nuttige dingen doen :p

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Goed, ik ga met Kruimeltje naar mijn vriendin. Kan zij in bad, ga ik de laptop opladen en de foto's regelen. Tot strakkies!
    KUS

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ha ha en bedankt

Ik ben 1,67 en Ivo is 2,00m :D

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Je brengt me op een idee.................. ;)

18. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    da's toch alweer 7 cm meer dan ik heb.. ;)

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Haha, nog meer mama's met 2 meter mannen!

20. Niet meer actief

Môgge,

Ruben is nog steeds rustig *even afkloppen*, want gisteren een half uur nadat we voor het eerst dat spruw-middeltje hadden gegeven (het zijn druppels dus niet dat sticky spul wat Eveline aan Demelza moest geven) heeft hij ongelooflijk lopen huilen. Hij was alleen in mijn armen stil. Op een gegeven moment maar weer aan mijn Bertha gehangen en toen is hij daar in slaap gevallen. Ik durfde niet meer op te staan, was veel te blij dat hij eindelijk sliep. Dus Marc gevraagd of hij drinken, telefoon, eten en afstandsbediening wilde geven want hij ging even weg. Hij deed het wel maar met een diepe zucht. Ruben ligt nu in zijn box te slapen.
    Gisteren ben ik naar mijn psychiater geweest en hij snapte mijn wasprobleem helemaal. Hij zegt dat ik het gewoon veel moet doen, dan wordt het gevoel daarbij steeds minder. Wel merkte hij op dat ik met veel liefde naar mijn hummeltje keek. Tja, het is gewoon een schitterend ventje! Daar blijf je naar kijken! Mijn moeder had zondag wat foto's gemaakt van Ruben, ik zal er een paar neerzetten hier. Ze zijn zo mooi geworden! Ikheb het ook met mijn psych over de naderende herkeuring gehad van de WAO, dat ik daar zo tegenop zag (het is zo moeilijk te bewijzen dat je psychisch iets mankeert). Hij zei dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken, daar zou hij wel voor zorgen. Hij vind het niet verstandig dat ik weer zou gaan werken omdat hij dan bang is dat het teveel word voor mijn koppie, én moeder zijn én werken.

Lexi Hoe is het nu met je hoofdpijn? En met Elin? Ik hoop dat je een goede nacht hebt gehad.

Melanie Brrr, sporten! Nee mij niet gezien hoor, ik hou het wel bij wandelen met Ruben en Tygo, dat is een sport op zich. Je wilt niet weten wat voor armspieren ik gekweekt heb door dat getrek van Tygo ;). Dat dilemma wat jij nu hebt heb ik ook heel vaak. Zoveel plannen, maar omdat Ruben dan net lief ligt te slapen kan en wil ik het vaak niet. Ook idd omdat ik hem dan niet wakker wil maken. Oké, mijn duits is niet goed, maar de 1e 2 regels kon ik vertalen, maar de laatste 2 niet, HELP!

Eveline Weer stroom? En ben je al druk bezig geweest met wat je allemaal van plan was of heb je het toch een beetje verspreid? Ik ben benieuwd naar je foto's, heb je mijn emailadres eigenlijk?

Wietske Ohh, fijn dat Quinty weer APK goed gekeurd is!

Vissie Ohhh wat fijn dat je de prikjes van Jeroen overleefd heb, en natuurlijk ook fijn voor Jeroen! Ik mag 19 september voor de 1e enting en zie er nu al een beetje tegenop eigenlijk.

Miep Geen idee wat je extra mee zou moeten nemen voor de nacontrole. Ik ben nog niet geweest, ik mag morgen.

Tweety Yep, ik overlaad Ruben altijd met mijn liefdesuitingen!

Lengte Beebs Ik verwacht dat Ruben lang word, ik ben namelijk ook 1.84 en Marc 2.04. En ach Jekkia, sinaasappelkistjes doen wonderen hoor!

Liefs, Tanya

Deel Deze Pagina