Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

vissie fijn dat het zo goed ging met de prikjes en dat hij zo weinig last er van heeft gehad

tweety ben ook zo'n softy geworden, vertel Raven ook constant dat ik van haar hou, dat pap en mama altijd over haar waken, dat we er altijd voor haar zullen zijn, dat ze om op te vreten is, dat ze zo lief is, mama's snoebelke, ingelke en ga zo nog maar even door (praat altijd limburgs, brabants en nederlands tegen haar, soms zelfs voor mezelf verwarrend ;) )

eef keep my fingers crossed, voor jullie.
    wat een gedoe allemaal zeg. Krijg je toch een punthoofd van. Krijgen jullie nou nog een compensatie?

moi is het bij jullie ook zo fris? heb de verwarming op dit moment aan staan :oops: (wel maar op 2) maar anders is het misschien te koud voor Raven. Die snotterd al zo lekker

2. Niet meer actief

Oké, komen ze, mijn foto's van afgelopen zondag

3. Niet meer actief

4. Niet meer actief

5. Niet meer actief

6. Niet meer actief

7. Niet meer actief

De laatste 2 foto´s zijn toch wel mijn favoriet

8. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tan mooie foto's!
    Zeker die laatste twee daar staat Ruben heel erg mooi op.

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Twinny, hoe was het bij de kinderarts? is ze vel gegroeid?

Jekkia, Goh ik dacht dat ze de oorzaak eigenlijk nooit konden vinden van miskramen. Wel dus. Vind je het fijn dat je het weet, of had je het liever niet geweten? Wel moeilijk hoor als je voor een evenuele volgende zwangerschap gaat. Het is al spannend, maar bij jou wordt dat pas echt zenuwen alom. Enne.. die foto met meneer Raaf vind ik wel heel lief hoor!

Tweety, Jeetje, jou bevalling is geen pretje geweest zo te horen. Maar wel goed dat je er nog eens zo uitgebreid over kan praten.

Lexi, hoe is het met Elin vandaag? Gaat het al een stukje beter?

Tomenjerry, Wat fijn dat Quinty zo netjes groeit!

Eveline, gelukkig zijn jullie in het gelijk gesteld. Nu moet die verdomde Nuon even meewerken! Ik hoop echt voor jullie dat het nu snel over is en jullie gewoon thuis weer stroom hebben... Alhoewel, asl de mannen daar van gaan poetsen... Stiekem af en toe een stroomstoring faken???

Tan leuke foto's vooral die laatste! daar kijkt hij wel heel lief.

Jekkia, hier staat ook de verwarming aan! brrr

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Schitterende fotos, Tanya!

Kun je me ff de link geven waarmee jij hier de fot's plaatst, want bij de mijne krijg ik ze niet zo groot geplaatst.

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Voor mij ook graag....!

13. Niet meer actief

Je moet ze eerst verkleinen. De langste zijde mag niet groter zijn dan 480pix. Dan kan je ze uploaden via http://www.tinypic.com/ hoef je je niet te registreren

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ongeveer 17% kans dat ze een oorzaak kunnen vinden.
    Heb eerder alle onderzoeken gehad en toen konden ze niks vinden. Maar door de bevalling van Raven zijn er lampjes bij hun gaan branden. Ben blij dat ik eindelijk de oorzaak weet. Misschien dat een volgend beter verloopt omdat ze het dan beter in de gaten kunnen houden.

Maar eerst eens de onderzoeken doen en op de uitslag wachten...

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

dat is via http://photobucket.com/ (kun je zien als je op de foto klikt en dan bij property's kijkt)

edit* Tan heeft al gereageerd. Tis heel andere site, moi excuzez

16. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat een wijs koppie!

Lexi: Gaat het weer een beetje? Hopelijk heb je wat kunnen slapen vannacht.

Ik moet echt de was gaan doen nu. Wilde ik gisteren al doen, maar toen had Mick mij de hele dag nodig en nu ligt ie lekker te slapen. Morgen gaan we voor de prikjes, bleh.

17. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Dank je Jekkia voor je berichtje op de site.
    * Iris vraagt of Raven ook een vriendje wordt op haar site. :p *(vriendenboek, kan dan ook fotootje erbij :) )
    vandaag voor het eerst een jurkje aan !

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Zullen we Raven maar snel een vriendje van Iris laten worden ;)

Leuk! dat jurkje

19. Niet meer actief

Je hebt gedeeltelijk gelijk, deze foto's zijn geplaatst via photobucket, maar daar moet je je wel registreren (maar dan worden de foto's wel bewaard, bij tinypic niet)

20. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Namens Iris dank voor het toevoegen van vriendjes :)
    Brennan en Raven gezellig!

Deel Deze Pagina