Vissie, fijn dat Jeroen weer goedgekeurd is en geen last heeft van de prikjes en idd, kleine beebz moeten er ook zijn
hoi hoi ik heb 8 maanden lang bij de augustus mama's geschreven en klets daar nu nog mee maar was nieuwsgierig naar de juli mama's mijn tweeling is namelijk 23 juli geboren 1 via de normale weg en de ander via de keizersnede ik spiek hier afentoe mee
Ze slaapt nog (ff afkloppen) sinds de voeding van 1125, dus mooi meegenomen. Ze is zelfs niet echt wakker geworden toen de kat besloot om heel hard naast haar op een kier staande kamerdeur te gaan hoesten (wel snel de deur dicht gedaan) dus het lijkt erop dat ze het ergste van het sprongetje gehad heeft (weer ff afkloppen). En ik heb verdorie alwéér honger! Dan maar een eierkoek snacken.
Zo is het maar net! En hoe vaker je het zegt hoe gelukkiger ze straks zullen zijn als ze volwassen zijn!
Ik was ook een mini-baby vroeger (49 cm en onder de 6 pond bij geboorte) maar ben er ook 1m78 en flink wat kilo's mee geworden hoor! Dus het zegt niks
Slaapt Elin nog zoveel overdag? Ana-Lucia slaapt eigenlijk bijna niet meer na de middag, hazeslaapjes van een kwartier of zo dat wel, maar meer niet... 's Morgens slaapt ze wel nog een uurtje of twee.
Hoe doe je dat met 1 via normaal en 1 via keizersnee? Lijkt me ook een fikse ervaring hoor! Verder alles goed met de twins?
zo, de boodschappen voor de komende dagen zijn weer binnen. Heb mezelf op een griekse maaltijdsalade getrakteerd... voor deze mama voorlopig geen ijsjes (weegschaal zegt nog steeds 66 kg ). Milyan zat ondertussen vrolijk stinkscheetjes te laten terwijl ik aan het eten was. En als ik er wat an zei kreeg ik een big-smile als antwoord. Die smiecht! Nou had ik wel alles gelezen, wat jullie ondertussen geschreven hebben, maar kon niet reageren met vork in mijn ene hand en Milyan op mijn arm. Dus ff wat ik nog weet: Miep, sorry dat ik je vraag niet serieus nam... Littekenweefsel dat vanzaelf weggaat? Zal mij benieuwen, maar ja, als je maar weer kunt sexen straks. Lexi, Milyan's blauwe pak is geloof ik maat 50, dus hij kon het meteen aan. Kleren: Ik heb geen lelijke kleren gekregen, maar veel dingen waarvan ik het zonde vind voor het geld. Bijv. 6 rompertjes maat 62/68 terwijl ik stik in de rompertjes in die maat. Bij de kleren die ik zelf (tweede-hands) had overgenomen zaten vrijwel alleen maar dingen bij die ik wel schattig vind. Op één dingetje na.. namelijk een grijs-zwart gestreepte wollen trui zonder mouwen van Mexx. Ik hou er niet zo van als kinderen als kleine volwassene gekleed gaan. ? Ben vast wat vergeten... Groetjes, Melanie
Tot gisteren heeft ze heel weinig geslapen omdat ze volgens mij een sprongetje had. Nu lijkt ze weer op haar oude ritme te zitten: 's morgens veel slapen en na ongeveer drie uur niet meer echt. Dus daar moet ik gebruik van maken he? Als ze straks wakker wordt dan gaan we na het voeden boodschappen halen en dan mag ze wel bij me blijven beneden, in de box of het wipstoeltje, of anders op mijn arm. Grrr ontdek net een wond op de kop van mijn kat, moet Marcel weer eerder van zijn werk komen om vanavond naar de vet te gaan... Hoe dat beest daar nu weer aan komt. En ik zie het nu ook net pas, weet dus niet hoelang hij die wond al heeft. Gelukkig wel schoongewassen al door meneer dus zal wel mee vallen maar toch even er naar laten kijken. Kan ik vandaag gelukkig wel weer hebben, dat soort dingen.
Hoi Gummetje, we hebben het toevallig nog bij de meeting afgelopen maandag erover gehad hoe bijzonder wel niet de zwangerschappen en bevalling bij de juli-mama's wel niet waren. En: Dat er geen tweeling bij zit! Maar dus mooi toch, en dan nog met en bijzondere bevalling ook!
hmm fout...die hebben wij hiero in de vriezer... WIE BEGON ER OVER IJSJES ? *Diaan loopt naar vriezer...*
tja hoe doe je dat xo'n bevalling toen de eerste eruit was bleek dat de 2e met zijn handjes boven zijn hoofdje zat en dus de uitgang blokeerde vandaar een keizersnede vond het niet erg hoor had me er al op voorbereid min of meer dat dat kon gebeuren
Miep, ik geloof niet dat Jeroen snachts wakker wordt van de hik. Ik althans niet, dus dan zou ik het niet merken??? Gummetje, leuk dat je meesleest. Ja ik ben ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, één natuurlijk en één met de ks. Dan ben jij iemand die echt over beide soorten bevallingen kan meepraten! Dat maakt je wel uniek! Lexi, fijn dat ze nu lekker slaapt! Ik hoop voor je dat het een sprongetje was. verdeeld over een aantal dagen, laten we het op een hinkstapsprongetje houden! Kirby, Jeroen sliep vorige week (of is het al weer 2 weken geleden?) ook heel weinig overdag. Maar nu de laatste dagen weer wel..? Hij ligt nu al vanaf kwart over 1 in de wagen te slapen... Melanie, 66????!!! jaloers!!! (Ik vrees dat je er bij nog wel 33 bij kan doen...) pakjes, we hebben eigenlijk niks gekregen dat ik echt niet mooi vind. Ik ben er wel een paar een beetje beu. Die doen we nu ook snachts aan.