Nee, wat moet je doen voor die doos? Heb nog geen enkele doos gekregen dus waarom niet voor deze gaan?
Overigens heb ik dus vandaag alle dingen kunnen doen die ik gisteren niet heb gekund: twee baan-gesprekken gevoerd en de gemeente gebeld over wurm in paspoort. En twee wassen gedraaid en het hele bed verschoond. En boodschapjes gehaald. En niet gaan flippen toen ik die wond op Darcy z'n kop zag maar gewoon Marcel gevraagd of hij vanavond even naar het inloop spreekuur kon (is-ie nu heen). Ik ben eigenlijk best trots op mezelf en erg blij met wurm vandaag!
Toch vreemd he miep? Dat we dat allebei hebben. Hoe gaan jullie dat doen dan? Gewoon wachten totdat de kleine het zelf anders gaat doen?
Overigens... in principe ligt het niet aan de camera... Een idioot achter een goede camera hoeft nog geen goede foto's te maken. Iemand met een goed oog voor detail, foto's en die de foto's goed kan bewerken die kan ook met een telefooncamera goede foto's maken...
ze hebben me gebelt en gevraagt naar wat gegevens..ik had ookal eerts de blije doos van ze ontvangen heb toen ik nog zwanger was me aangemeld bij prenatal.
Tsja, ik probeer het een beetje te rekken.... maar tot nu toe is dat niet gelukt. Gisteren had Jarno om 18:30 uur voeding gehad dus ik dacht dat ik het wat opgerekt had en dat hij zijn laatste voeding rond 21:30 uur kon hebben. Maar nee hoor, heb het met moeite tot 20:15 uur kunnen rekken... Ik blijf het gewoon proberen, hij heeft nu net om 18:45 voeding gehad dus we zullen zien hoe laat ie weer wil..... Ach, ik denk dat het vanzelf een keer anders wordt.... (hoop ik) en tot die tijd ga ik gewoon vroeg op bed om toch zoveel mogelijk slaap te kunnen pakken. (Ben nog steeds ontzettend moe en heb nog vaak hoofdpijn namelijk. Nu ben ik ook nog wat snotterig dus heb ik die slaap helemaal wel nodig.) Ik heb nog niet geprobeerd om hem 's avonds nog te badderen om het zo wat op te rekken, misschien is dat nog een idee? En dan steeds kleine beetjes opschuiven, per 15 min. ofzo. Dus niet dat ie anders om 20:00 uur slaapt en dan nu ineens om 22:00. Groetjes Miep
foto's kan ik helaas hier niet neerzetten i.v.m mogelijk misbruik hiervan en zo ook de namen niet maar ik stuur wel effe een pbtje
Gummetje, wat een verhaal zeg! Maar nogmaals wel heel bijzonder! Lexi, ik ben trots op je dat je trots bent! Houden zo! Sonya, ik ben ook gebeld, ik zou de bon binnenkort toegestuurd krijgen. Maar dat is inmiddels weer al een maandje geleden... Heb wel de wij ontvangen! Miep en Jody, erg lastig. Ik zou het ook niet weten... Ik ga straks eerst de borst geven en dan een restje flesvoeding. Jeroen deed net weer zó moeilijk aan de borst. Ik ga proberen om het een beetje af te bouwen, kijken of ik een soort van ritme kan vinden tussen borst en fles. Graag wil ik nog wel de borst ernaast blijven geven. Ik ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Lijkt me wel moeilijk hoor, dat Jeroen zo moeilijk doet steeds... Hoop dat je een goede balans kan vinden. Ik ben nog steeds blij en trots, want wurm heeft zonet weer zóveel gelachen, ook toen ze later bij papa op schoot mee tv mocht kijken, en daarna relatief kort gehuild toen ze naar bed ging! Ze was vandaag echt een voorbeeldige baby! Zo mogen er van mij wel meer dagen volgen
OK nog een nutteloos feit, met dank aan wikipedia. Vanaf 5 september 1698 werd er in Rusland belasting geheven op baarden omdat Tsaar Peter zijn onderdanen van hun ouderwetse gewoontes af wilde hebben.
Fijn hoor! Dat maakt je dag toch goed hè? Tja, ik weet ook niet wat het is. Gisteren zat er ruim 6 uur tussen de voeding (21.15-3.45) en toen wilde meneer wel. Net als vanmorgen, toen zat er nog zoveel in... Die van 12 uur was al wat moeilijker en om 4 uur lukte het uiteindelijk met de spray. Daarnet om 1900 was de moeilijkste. Als na 3 minutren achter elkaar te hebben gedronken laat hij weer los en gaat huilen. Dus het lijkt echt op: Hoe leger de borst, hoe bozer hij is. Ik ga nu morgen proberen om die van 4 uur een gewone fles te doen en een heel klein beetje te kolven, voor de stimulatie, niet voor de cc's. Hopelijk wil hij dan om 7 uur wel weer goed aan de borst. Ach ja, we proberen een beetje. Nu heb ik daar ook nog alle tijd voor...
Vriendje is een beetje ziek (en wat kunnen ze zielig zijn als ze verkouden zijn... , maar dat terzijde) Hij moest en zou naar die film Vet Hard kijken. Ik vond hem niet zo geweldig, dus ben naar hier gevlucht. Wat denk je, ligt hij languit te snurken op de bank...grrr Had ook gezegd dat 'ie gewoon zijn bed in moest kruipen...
Heb in totaal 4 foto's binnen, 2 zw, 2 in kleur. Ga ze wel in mijn album zetten, maar vanavond niet meer...
Kom weer even spieken, heb vanavond Anneke gebadderd zonder dat ze op tilt sloeg 8) en nu is ze heel lief in haar bedje in zich zelf aan het brabbelen, 't lijkt d'r vader wel. Tan: mbt het schoonmaken, ik heb je ervaring niet dus kan er niet over meepraten maar ik kan wel begrijpen dat het beladen is voor je. Ik heb er zelf geen problemen mee maar ben wel altijd heel voorzichtig met het schoonmaken tussen de schaamlipjes, omdat het zo teer en gevoelig is. Het is niet helemaal te vergelijken maar ik heb nog een anekdote die te maken heeft met de inbreuk op de lichaamlijke integriteit (zeg je dat zo?) waar jij het schoonmaken van het plassertje van Ruben mee associeert (heb ik het goed?)... Een paar weken geleden dachten we dat Anneke verstopping had omdat ze 2 dagen niet gepoept had, toen kwam m'n schoonmoeder met een oeroud dorpsmiddel om haar poepertje te stimuleren met een geraniumblad gedrenkt in olijfolie. Toen ze dat steeltje in haar poep stak (heel voorzichtig, dat wel) vond ik het toch wel heel akelig, het is toch niet het zelfde als temperaturen en ze moest er ook mee ophouden van me, gewoon omdat ik het vervelend vond. Zelf leek Anneke geen last van de actie te hebben maar ik wilde gewoon niet onnodig dat soort fratsen uithalen. Het hielp trouwens geen moer en ze bleek later ook helemaal geen verstopping te hebben, zo zie je maar, gewoon de natuur op z'n beloop laten werkt ook vaak nog wel eens. Goed, de kleine had geen probleem met het gefruts maar ík wel, wil toch wel zo veel mogelijk een kind met rust laten. Schoonmaken daartegen, de dagelijkse higiene, is echter wél van belang, je kind kan het zelf nog niet, dus dan ben jij degene die die taak op zich moet nemen. Mss omdat je zelf weet wat er mis kan gaan, ben je juist wel een hele allerte moeder die voorzichtig en correct met haar zoon omgaat... beter dan een onverschillige moeder die er over heen raast met een haastige hand, toch? Jekkia: grappige foto hé met dat flamencojurkje? Dat heeft de naaister uit het dorp gemaakt als kadootje (je kan ze zo klein niet krijgen) voor een familiefeest vorige week in NL. Ze gaapte toen net en het lijkt alsof ze de hoge C zingt, let vooral op de voetjes... 't is net een stripfiguurtje, hihi