Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Goed zeg! En spierpijn? Ik moet morgen! Ik MOET gewoon! Ben echt topzwaar! :rolleyes:

2. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    boeiend! (maar niet fokking heus) :)

3. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Had je hem nog getempt?

4. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Heeft Jeroen misschien geen regeldagen gehad waardoor ie jouw productie niet heeft opgekrikt? (ik raad maar wat hoor..heb ook geen idee) Ik merk aan Devin dat ze ineens korter drinkt (eindelijk geen uur meer drinken) Ze kan nu op sommige momenten twee uren vooruit met een kwartiertje lurken. Dat was voorheen een uur drinken, twee uren maffen en weer een uur drinken..na die zgn regeldagen is dat enorm teruggelopen...

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nee hoor ik zeg het ook meer dan eens op een dag, in alle talen! (nou ja, ik spreek, dus zoveel zijn het er niet! ;) )

6. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wat slecht dat ze niet gekomen zijn!

Ik kijk uit naar de foto!

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Heb je er een goed gevoel aan overgehouden? En prettig dat hij je steunt bij de herkeuring. Kan me voorstellen dat je die bevestiging nodig hebt.

Ik zie de foto's nog niet!

8. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hihi eerst verder lezen.... Die laatste vind ik ook werkelijk prachtig! Wat mij zo opviel aan Ruben is dat zijn haar al echt aanvoelt als haar, niet zo babyachtig, maar gewoon een goede dikke bos haar! Nicci was jaloers! ;)

9. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nu slapen, morgen verder lezen... trusten

10. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0

Ons meisje lacht en hoe !

11. Niet meer actief

Ben ik de eerste vandaag? Naja, nu ben ik ook wel vroeg opgestaan (half 7). Ik moet straks om 9.30 naar de gyn en ik wilde daarvoor nog douchen en Ruben voeden (die kwam vannacht voor de 3e op rij pas om 5 uur!). Douchen is gebeurd, Ruben ga ik zo wassen/aankleden/voeden.

Niva Mooie foto! Leuk bekkie! :D

Gummetje Welkom! Toch nog een tweeling hier op het forum! En wat een bijzondere bevalling! Ik ben ook wel heel benieuwd naar de namen en foto's van je mannetjes.

Ana Heeeeeeeeeeeeeeeeeeee leuk je hier weer te zien! Je hebt ons advies toch maar opgevolgd en bent gewoon gaan posten? En het is niet zozeer inbreuk op Rubens lichamelijke integriteit. Ik ben vroeger misbruikt, en het voelt gewoon vreemd en beladen voor mij om aan Rubens geslachtsdelen te zitten.

Twinny Hoe was je terugkomavond? Wij hebben die vanavond en ook ik heb er zin in, lekker Ruben showen en mijn verhaal vertellen (heb heel wat te vertellen want ja, het ging bij mij natuurlijk niet normaal ;) :rolleyes: )

Lexi Hoe is het met Darcy? En de wond op zijn koppie?

Eveline Ik wacht met spanning af op je foto's!

Miep Heeft de 'ziekerigheid' nog doorgezet?

Ruben heeft geen last meer van de medicijnen tegen spruw. De eerste keer nadat we hem dat gegeven hadden begon hij na een half uur enorm te huilen en was alleen te troosten op schoot. Nu heeft hij er geen last meer van en vind dat goedje zelfs lekker! Ik ben er minder blij mee want ik moet dat ook op mijn bertha's smeren, en dat spul plakt enorm als het opgedroogd is... :(

Oh ik hoor iets, tijd om mezelf weer nuttig te maken!

Liefs, Tanya

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Klinkt inderdaad dat wanneer je borst leeg (leger) is dat ie dan boos wordt. Volgens mij heb je zelf een hele goede oplossing bedacht! Wel blijven kolven dan om je borsten toch te stimuleren. Ben benieuwd hoe dat gaat. Zal pas over een paar dagen echt effect geven denk ik.

Groetjes Miep

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Niet zo gemeen doen Niv... ;)

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Terugkoppelend naar een nutteloos feitje van vele bladzijden terug (toen was hij ziek) en naar aanleiding van een sms van Tan: Luciano Pavarotti is overleden!

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ana: hihi, die foto. Ik had die voetjes nog niet gezien, maar die maken het plaatje helemaal af! Prachtige foto!

Niva: Nou inderdaad zeg, Devin lacht! *smelt* Mooie foto hoor!

Tanya: Lief dat je het vraagt. Ik ben inderdaad niet helemaal fit. Vannacht lag ik steeds te snotteren en had hoofdpijn (heb ik overdag steeds, maar dit was toch wel verkoudheid-hoofdpijn). Ik had het ook snikheet op bed... Nu gaat het weer ietsje beter, maar ben gewoon niet fit. Is het ook zo dat wanneer je zelf 'ziek' bent, de melkproductie ook minder is?
    Hoelang moet je dat goedje tegen spruw nog blijven geven en smeren?

En wat gebeurd er als je niks aan spruw doet? Weet iemand dit?

Jody, hoe is het vannacht bij jullie gegaan? Heb je de laatste fles wat kunnen oprekken of niet? Jarno heeft de laatste voeding om half 9 gehad en is toen gaan slapen (na een half uurtje een beetje mompelen) en pas om half 5 heeft ie weer gedronken.

Groetjes Miep

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Echt? :confused:

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Over nutteloze feitjes gesproken, hier een nutteloos vraagje:

Zijn jullie (de mama's die bv geven) ook zo benieuwd naar hoeveel liter melk ons lichaam al heeft geproduceerd? Ikke wel, hihi.

Groetjes Miep

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

Ja echt waar.....

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ben ook wel benieuwd, je kan het wel ongeveer uitrekenen hoor, ik denk dat ik al aan een 80 liter zit of zo.

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

Share This Page