Je hebt vast al onder de hete douche gestaan en je borsten gemasseerd... Vraag me nog wel af waarom je bent gestopt met de borstvoeding.
Sterker nog; Nicci drinkt nu iedere keer gemiddeld 40 cc aan de borst, zonder tepelhoedje en ik heb 360 ml op voorraad in de koelkast! Oooooh als je me zou kunnen zien glunderen!
Ik ben gewoon gestopt... Af en toe masseren onder de douche, maar voornamelijk gewoon wachten tot de stuwing vanzelf afnam. Nu is dat met jouw borstontsteking misschien geen goed idee, dus probeer de ergste druk eraf te kolven?
Elma, veel sterkte met de borstontstekingen! Hoop dat je snel beter bent! Ik mocht zes dagen na mijn KS het ziekenhuis verlaten, tien dagen na mijn ks liep ik rond in de stad, het was koopjesweekend en na het maandenlange binnenzitten wou ik echt eens naar buiten!
Ik vond die fles zo vreselijk! Altijd lekker aan de onderkant! :thumbdown: De avent flesjes bevallen me véél beter! Ik hoop dat jullie geen lekkage hebben.
is 56 al te klein? Wat doet ze het goed! En leuke foto's zeg! Ze heeft een heerlijke ronde toet, net als Nicci! I like!
Ik gebruik ook de Avent flesjes, vind ik zalig. Geven jullie soms thee of water aan jullie kleintjes? Zoja, hoeveel geven jullie dan?
Volgens mij is je vorige zwangerschap genoemd maar heb je bewust niets verteld. Je gaf toen aan dat je dat wel zou doen als de beebs allemaal geboren zouden zijn. Waarschijnlijk om geen angst te creeëren, kan ik me zo voorstellen.
Ja, 56 is echt al aan de kleine kant, maar gisteren woog ze dan ook al 5030 gram, das weeral 190 gram meer dan afgelopen vrijdag! Er zit slagroom in m'n borsten denk ik
Ze gaat straks toch ook in een slaapzak? En hoezo zou ze door die zak niet meer kunnen ademen op haar buik? Of bedoel je dat ze zich makkelijker kan draaien doordat ze niet 'klem' ligt onder een lakentje?
Ja idd, ik had gewoon verteld dat we een beeb verloren waren maar niet het hele verhaal gedaan. Heb ik nu trouwens nog altijd niet gedaan, maar het komt wel eens... moet daarvoor eerst eens al m'n moed samenrapen...
Op onze slaapkamer was het rond de 28 graden. Ik heb Nicci gewoon alleen onder een laken gelegd en we hadden lekker het raam goed open.
Mja, haar bedje staat te dicht bij het raam en we kunnen het niet verzetten want past nergens anders. Wou haar nu ook niet in de wind leggen dus maar beneden gebleven met haar.
Jaaaa en jij bent altijd zo handig met foto's, dus misschien een gave "before and after" foto! Volgens vooroordelen worden de meeste vrouwen worden juist dik nadat ze getrouwd zijn. Jij doet het gewoon andersom: begon dik en eindigt slank! Hmmm ik val in de verkeerde categorie!