Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Sjezus, zit echt niet mee he.
    Heb je je advocaat al gebeld om daar wat vaart achter te laten zetten?

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh dankje. Het is dus eigenlijk een onschuldig iets....

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jeetje Eveline.... NOG steeds geen stroom. Het is eigenlijk te gek voor woorden......

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Zou het bijna zijn vergeten te melden...

We zijn met Raven vandaag naar CB geweest (mijn laatste keer want ik moet straks elke donderdag werken dus papa gaat voortaan met haar)

Ze weegt 4470 gram en is 56 cm lang!

Ze heeft haar 2e prikjes gehad. Even heeft ze flink gebruld en moest ze getroost worden door mama. Nu ligt ze te slapen in de box en af en toe in haar slaap te brabbelen. De wijkarts was verder heel tevreden over haar maar Raven moest wel minder lang gaan drinken. Nu mag ze nog maar 20 min drinken en ik moet eerst 2-3 min afkolven zodat ze niet gelijk de volle mep in haar mondje krijgt (ben nogsteeds superbertha, te veel melk en spuit er in begin gewoon uit)

Over een uurtje gaan we de stad in, mag ze op de foto. (niet zo slim gepland om haar een paar uur na de prik op de foto te laten zetten)
    En vanavond gaan we naar de verjaardag van haar overgrootmoeder die 85 wordt. Dus een druk dagje voor haar. Hopelijk slaapt ze overal een beetje doorheen.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Thx

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik voel me echt niet als een melkkoe... misschien komt het omdat ik bijna niet kolf? Ik kolf eigenlijk alleen maar de druk eraf 's nachts (soms ook overdag als mijn boobs op springen staan). Geef echt met plezier bv aan mijn meisje en als het zo verder gaat dan ga ik er nog erg lang mee door.

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ow, hoop dat ze snel beter is! Is maar niets he als je kleintje zo verkouden is :(

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Tanya, fijn dat je gyn echt goeie afspraken wil maken voor een volgende bevalling! Is wel vervelend als gyns en de literatuur elkaar tegenspreken!

Elma, veel plezier met het inrichten van je huisje!

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Leuk zeg dat je naar Indonesië kan en enkel de tickets hoeft te betalen, scheelt toch een hoop!

10. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik heb het kunnen rekken tot half 10 en heb hem toen maar eens 180+6 gegeven. De dag ervoor deed hij het ineens op 4 flessen, dus ik dacht dan mag 180 ook wel een keer en misschien slaapt ie dan wat langer.
    Nou, niet dus. Conclusie; we moeten ons er niet mee bemoeien en het meneer lekker zelf laten regelen. Dat kan hij namelijk heeeeel goed.
    Hij begon om half 2 te huilen en ik heb hem niet gevoed, maar even getroost en bij me gehouden. Daarna kwam hij weer om 4 uur, terwijl hij normaal pas om een uur of 5 komt (vanaf 20u ofzo met een fles van 150). Dus vandaag maar weer gewoon.
    Fijn dat het bij jullie wel goed is gegaan!
    Voel je je alweer iets beter?

11. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Prima meissie! Veel plezier met het uitzoeken van leuke nieuwe dingen voor jullie nieuwe huis!

12. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Nee niet meer gedaan, want hij was verder heel tevreden! (en daardoor eigenlijk ook een beetje vergeten)

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Tja, het kan. Maar het is niet dat hij eerder kwam ofzo, hij sliep gewoon en werd pas na 3 of 4 uur weer wakker. Dus ja...

Het flesje was gisteravond niet meer nodig. Hij kreeg er met moeite en pijn toch genoeg uit. Vanacht en vanmorgen ging het best goed, maar daarnet was het weer bal! Dus de volgende voeding krijgt hij een fles! En mama gaat dan een beetje kolven...

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Knuffel voor Lieve. Dat ze zich maar snel wat beter mag voelen!

Eef; gek zou ik worden. Knap dat je je zo inhoud, maar je zit er ook al wat langer mee, dus misschien wordt je dan wel wat onverschilliger.
    Je kan ook die vrije dag die Jerry heeft opgenomen (toen ze niet kwamen) aankaarten en laat ze die ook maar vergoeden. Haal alles weg daar waar je recht op hebt en meer!

We zijn net voor de prikjes geweest. Mick huilde misschien in totaal 10 sec (maar dan wel goed hard :confused: ) en daarna niet meer. Thuis een flesje gegeven en nu ligt hij lekker op bed. Ik ben zo trots op hem! Al vanaf het begin doet hij het zo goed en daarmee helpt hij zijn moeder enorm! Wat een schat, onze stoere knul!
    Oh, hij is nu 57 cm en weegt 5375 gram. En ze was heel tevreden over hem!

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Thanks!
    We zien wel, maar ik hou jullie op de hoogte!

16. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Niva, Wat een schitterdende foto van een stralende Devin!

Ana, gewoon lekker meeposten hoor, ook al kun je het niet helemaal bijhouden. We zijn ook nieuwsgierig naar jou en Anneke! Dat jurkje, geweldig!

Elma, geniet nu maar van je huisje inrichten, als het goed is doe je dat maar 1 keer, en dan moet het wel goed gebeuren toch!?

Sterrekind, beterschap met Lieve

Tan wat fijn dat je gyn je gelijk geeft! Dat geeft jou misschien ook wel een beetje rust? Humaar hopen dat ze de volgende keer niet op vakantie is..

Eef, wat goed dat je er zo rustig onder blijft. Tja wat moet je ook anders. Maar ze komen nu vandaag toch wel langs zeker? Ik bedoel hoeveel meer gelijk moet je nu nog krijgen?

Jekkia, kun je niet een beetje van jou overproductie aan mij geven? Haha, ik kan het goed gebruiken! Maar fijn dat het goed gaat met Raven. Wat gek dat ze minder lang mag drinken, je zou toch zeggen dat ze dat zelf regelt met bv? Ze heeft dus nu geen last van de prikjes? Nou gelukkig maar! Veel plezier bij de fotograaf en bij je oma!

Jody, jammer dat het niet gelukt is om het met een 'g rotere' fles te laten doorslapen. Tja, waarschijnlijk doet hij dat vanzelf wel als hij daar zin in heeft! En Mick heeft zich ook al zo stoer gedragen bij de prikjes! Goed zeg. Dat maakt je toch extra trots hè?!

17. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik heb vanmorgen al lekker veel gedaan, gewassen, gestreken, wc gepoetst, bed afgehaald, Jeroen zijn bedje verschoond, badje gepoetst. En dat alles voor 11 uur! Goed hè?

Jeroen heeft om half 12 gedronken daarna wat gespeeld en hij slaap nu weer al een klein uurtje! Het gaat weer voorbeeldig vandaag!

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Mijn god, wat ben jij al goed bezig geweest vandaag!

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat ik me net bedacht:

Vandaag precies 1 jaar geleden ben ik gestopt met de pil.
    Wat kan het snel gaan!

Ik droomde vannacht dat ik zwanger was van de tweede :D .

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wat fijn dat ze het zo goed doet! Begrijp wel niet waarom ze minder lang moet drinken... wat is de reden daarvoor? Ik laat Ana-Lucia zo lang drinken als ze wil, soms is ze in tien min klaar, soms duurt het wel een half uur. Hier ook nog steeds teveel melk, zelfs als ze na tien min onverwachts loslaat spuit het er soms nog uit, dan krijgt ze een melkdouche :) De eerste twee min zit ik altijd klaar met een doek, want als ze dan per ongeluk loslaat, dan krijgt ze wel drie of vier straaltjes over zich heen :)

Deel Deze Pagina