Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Nouja, jij nog niet zoveel :) Ana-Lucia is al bijna drie maand dus :)

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ze is idd nog heel jong om maar 4-5 voedingen meer te willen, maar als ze goed groeit is het geen probleem! Kan alleen maar fijn zijn dat ze zo efficiënt is :)

Veel plezier in de sportschool :)

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn dat het helemaal goed ging met Raven na het zetpilletje! Wat heeft jouw oma een mooi cadeau gekregen zeg!

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dankje Tanya!
    Ja wat betreft de verkoudheid gaat het al wat beter. Heb nog een beetje een snotneus, mijn keel is ook al wat beter, alleen ben een beetje hees.

Groetjes Miep

5. Niet meer actief

Karlijn Wat ik me al een tijdje afvroeg, hoe is het nu met je zwangerschapsmasker?

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ga meestal slapen rond middernacht, Ana-Lucia slaapt dan toch tot rond een uur of zes. Afgelopen nacht sliep ze van 22u30 tot 6u30, dan vijf minuten gedronken en dan weer geslapen tot 10u30, daarnet heeft ze gedronken en gespeeld en ze is nu net weer in slaap gevallen in de box. Zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ze zal slapen tot ze vanavond naar bedje moet. (misschien wel nog een paar hazeslaapjes van 10min of zo)

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    :cry:

Dikke knuffel!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Een mooi meisje met een mooie lach! Idd erg jammer dat je dat moment niet kan delen dan!

9. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Nou, zoveel als ik gisteren al had gedaan om 11 uur, zo weinig heb ik nu gedaan. Jeroen had weer last van krampjes vanmorgen.....boehoe! En het ging zo lekker van de week!

Gisteravond heeft mijn vriend per ongeluk weer zoetjes in mijn koffie gedaan... Zou het dan toch daar van zijn. Of is het de flesvoeding die hij gisteren ineens kreeg, waar zijn maagje en of darmpjes aan moet wennen.

Nu heeft hij net gedronken en ligt weer in de wagen. Ik hoop maar dat hij lekker gaat slapen! Ik weet nu weer hoe vermoeiend die krampjes ook al weer waren. Dat weet je pas als je het even hebt gemist.

Nou ik ga even snel bijlezen...

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    He meis! Begrijpt ie dan niet dat het ook zijn kind is en dat jullie de zorg moeten delen? :evil: Bah, mijn haren komen er recht van! Jij hebt toch ook je rust nodig? Jarno slaapt al niet veel en de bv vergt ook veel van je lichaam! Je moet echt op je strepen staan meis! Laat je niet doen anders gaat het zo verder gaan en ben je binnen de kortste tijd helemaal uitgeput (als je dat nu tenminste nog niet bent!)

11. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Ik ben blij dat er toch nog andere mama's zijn die dit herkennen en begrijpen. ik voel me wel een zeur,...een mopperaar...en dat wil ik helemaal niet, maarja vrolijk zijn lukt me ook ff niet zo.
    Zucht..
    Ik voel me gewoon bijna bezwaard om te mopperen :(

Ook voor jou een knuff Miep. Samen een kindje hebben, moet toch leuk zijn... SAMEN...

12. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

mopperen is gezond...lucht maar lekker je hart..ik mopper ook bijna elke dag ;)
    al is het maar tegen mezelf!
    moeder zijn is een beroep waar geen salaris tegenop kan!

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  14. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

wat een vrolijk meisje..heerlijk gewoon!

15. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
  16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    ow solly 2x :)

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Bedankt voor je reactie!
    Ik weet echt niet hoe we dit op moeten lossen..... Hij vind gewoon dat ik de zorg van Jarno op mij moet nemen, ik heb toch 12 weken 'vakantie'..... :evil: :evil:

18. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Tuurlijk...en alle tijd van de wereld zeker....GRRR

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ow vakantie noemt ie dat! Laat hem maar een keer een dag alleen, dan zal ie wel eens weten welke 'vakantie' jij hebt!

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wow Kirby! Wat een lieve meid is Ana-Lucia! Ze ziet er echt goed uit zeg! Lekkere bolle wangetjes!

Deel Deze Pagina