Precies, wat zal hij moeten omschakelen als ik straks weer aan het werk ga en hij op moet passen.... whahaha! Ik kijk er nu al naar uit (niet naar het werken maar wel dat hij op MOET passen omdat ik er dan niet ben. Of ben ik nu wel heel gemeen? nee toch?
Haha neen hoor Je hebt groot gelijk! Er is er hier ook een die flink zal moeten omschakelen als ik weer aan het werk ga, natuurlijk is de zwaarste periode dan al voorbij maar toch
Sonya, wat vervelend dat jullie meisje zo veel huilt. Héél vermoeiend. En op zo'n reactie van de huisarts zit je ook niet te wachten. Sterkte ermee. Hier trouwens ook nog maatje 56. En heel af en toe 62. (ligt aan het merk) Twinny, wat een vervelende siuatie! Kun je nie tijdelijk met Zoë en San ergens onderduiken als ze het gaan repareren? Is dat al binnenkort? En kun je nu nog wel douchen? Irena, gelukkig is Tica iets rustiger. Ik hoop dat het een sprongetje is. En wat goed dat de BV zo lekker gaat. 4 tot 5 keer per dag! Wauw dat is weinig! Als ze groeit en tevreden is, dan is dat prima toch?! Tweety, de boeken van ikke bestaan nog steeds. Net als vroeger krijg je die bij de Rabobank als je daar een rekening opent (regenboogrekening). Maar die van kikker is vast ook onwijs leuk! Jekkia, wat goed dat je nog naar de verjaardag bent geweest! (oma ook weer blij) Fijn dat Raven lekker sliep! Miep, hé vervelend dat het bij jou ookiets terugloopt. Tja, ik kan er nog weinig over zeggen, over hoe het hier gaat. Vanmorgen dronk hij aan 1 kanheel goed (wel een half uur) en aan de andere kan wa s het na een minuutof 8 weer huilen. (en met die kan was ik begonnen. Tja ik hou het even op deze manier vol, dan zien we wel waar het schip strand. Veel plezier op het trouweest vanavond. En als het daar een beetje gezellig is, dan komt dat met jou ook helemaal goed hoor! Tweety, erg vervelend! En ik vind helemaal niet dat jij zo 'streng' bent hoor. Ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Dat met die fles zou hier ook zo kunne gebeuren, maar dan had ik het hem wel heel erg ingepeperd! Ik zou toch maar eens een goed gesprek met hem aanknopen... (zie ook bij stukje voor Miep over 'verwachtingen'is voor jou ook van toepassing) Miep, wat een verhaal en wat zit ik het met open mond te lezen. Dit is geen gezonde situatie hoor, zoals jij het beschrijft. Jeetje, jij hebt het over oppassen. Maar als mijn vriend dat woord alleen al zegt, roep ik meteen oppassen geloof ik, het is gewoon je eigen zoon hoor, daar pas je niet op, nee daar zorg je gewoon voor! Oppassen doe je bij een kind van een ander! Maar goed, dan nog. Vind hij het niet leuk dan om Jarno te verzorgen? Hij zal zich toch moeten gaan realiseren dat ook zijn leven is veranderd met de komst van Jarno. En niet alleen dat van jou. Ook jou wil ik adviseren om echt eens een heel goed gesprek aan te gaan met hem, want dit kan zo niet langer! Jij moet hem duidelijk maken wat jou verwachtingen zijn, en oké die moet je misschien een klein beetje bijstellen, maar hijkan daar dan wel zeggen of hij daar aan kan voldoen. Als jij nl steeds blijft verwachten dat hij zingen doet, dan valt het iedere keer zoveel tegen! Een hele dikke knuffel en succes meid! Kirby, mooie foto's!
Vriend heeft al 2x gebeld of het al gezakt is bij me... Ik kan niet anders doen dan chagrijnig...Erg ben ik he ! Aan de ene kant denk ik eentje chaggo is genoeg, omdat ik weet dat het hem niet lekker zit als ik chaggo/verdrietig ben..maar aan de andere kant denk ik so be it! kga hem denk toch maar zo smsen en een leuke middag/avond wensen...ik haat ruzie!
Wat lacht Iris mooi! Begrijp je verhaal precies, hier kan het ook zo gaan. En ik wacht ook niet met voeden tot Raven het op een huilen zet. Dan is ze veels te overstuur en drinkt ze misschien niet zo goed.
Hiep hiep hoera... we hebben nog steeds geen stroom. Nuon weigert gewoon mee te werken. Ben vanmorgen beklag gaan doen bij een maatschappelijk werkster. Die gaan nu ook de druk opvoeren. Feit is wel dat Jerry en ik nu vermeld staan bij kindermishandeling. Ondanks dat we het zo goed oplossen en ons meisje met alles voorrang geven. En dat allemaal dankzij Nuon. Ik kan boos worden wat ik wil, maar krijg toch alleen maar medewerkers van de helpdesk te spreken, die noteren het weer netjes en de volgende keer spreek je weer een ander. Die telefoonmiepen doen alleen hun werk en kunnen er verder ook niets mee. Heb komende maandag een afspraak met iemand om het aanhangig te maken bij de consumentenbond. Gelukkig heb ik een geweldige schoonfamilie en vrienden hier, maar anders was dit niet uit te houden. Ik ga Demelza nu eerst voeden en daarna de beloofde foto's versturen en het restant bewerken. En een bakkie thee nemen! Tot strakkies!
Wil je toch weer ff sterkte wensen Eef! Ik hoop echt voor jullie dat het nu toch snel opgelost gaat worden. Het is toch bij de rechter geweest? Kun je hier niet contact mee opnemen ofzo?
Wat is dat toch met die mannen? Zijn wij misschien wel te lief voor ze? Misschien moeten we juist de deur open laten en het licht aandoen 's nachts als de kleine wakker is of gevoed moet worden. Misschien merken ze dan hoe vermoeiend het soms voor ons kan zijn.
Tnx LMA (demelza slaapt alweer dus haar eten wacht maar even). Het is voor de rechter geweest, maar goed, die uitspraak is pas donderdag. De consultatiebureau arts heeft druk uitgeoefend waardoor ze in principe moeten aansluiten, maar ja, waarom haast maken he...
Tjee, Eef... daar wordt je toch moedeloos van? en dan staat ook nog het weekend voor de deur Wel respect voor jou dat je er zo goed mee omgaat
Bedankt voor de tip om niet te kijken, Tan, en sterkte met het verwerken van de beelden op je netvlies!
Miep, wat een kutsituatie zeg! Wat een luie, ouderwetse vent heb jij! Geef hem maar een schop onder zijn kont en anders ga je maar een poosje bij je ouders zitten tot hij het snapt? Pffff sterkte hoor!
Mopper maar lekker hoor, meid. En wees blij dat je niet egoistisch bent, is een heel vervelende eigenschap. Maar misschien een taktiek om semi-egoistisch te worden voor een tijdje als een soort taktiek? Alleen je eigen eten koken, alleen voor jezelf de tafel dekken, alleen je eigen was doen enz enz? En voor je kind natuurlijk, maar dat spreekt voor zich he? Maar misschien snapt hij het dan na een tijdje dat jullie nu een gezin zijn en niet langer twee aparte personen? Dat hij een bijdrage moet leveren? Dat jij voor Iris zorgt en dat hij dan dus voor jou moet zorgen? Na ja, het is maar een ideetje. Sterkte en succes met je gedoe!
Vermeld staan bij kindermishandeling? Je bedoelt bij het meldpunt? Wie heeft dat dan gemeld? Ik snap er niks van, je komt echt niet zomaar op een 'lijst' van ouders die hun kind mishandelen hoor..Hoe kom je hierbij dan? En dat alleen hierom? Dat kan niet zomaar! (ik ben toch redelijk op de hoogte van jeugdzorg, ggz, maatschappelijk werk etc etc) wat onzettend onmenselijk k*t dat ze jullie nóg niet aangesloten hebben! be-la-che-luk!