Ik ben een beetje bijgelezen en mijn mond valt echt open van die mannen van sommigen hier. Jemig de pemig. Hun hebben hun 5 minuten plezier ruim 9 maanden geleden gehad en denken gewoon dat ze klaar zijn. Nou, dat dacht ik toch niet! Ik geloof dat ik dan toch echt een zaterdag ofzo de man bij alles wat ik met ukkie doe zou betrekken. Niet laten helpen, maar sta er maar lekker bij en kijk ernaar. Dan ziet ie hoeveel tijd het is. En dan op zondag zeggen 'je hebt gezien hoe het moet en hoeveel tijd het me heeft gekost, vandaag is het jouw dag'. Denk wel dat ik zo evil zou zijn. Ik mag in mijn handen knijpen met het feit dat Jerry is wakker geschud en dat ie zo goed helpt. En tuurlijk klaag ook ik af en toe nog wel. Gewoon omdat klagen ook lekker kan zijn. En ik gooi het dan lekker op mijn ontzwangeren hormonen
Inderdaad, schoonmoeder is een aardig mens hoor, maar ik pieker er niet over om steeds voor een uurtje haar hulp in te schakelen... Zojuist ging de bel....schoonmoeder...als ik ergens een hekel aan heb, is het wel onverwachts bezoek...ze kwam even kijken hoe Iris lacht...jaa..ehh..die ligt in bed! Ze ging tegen dr kletsen, gelukkig bleef Iris onveroerd liggen, ze kwam immers knock out van de fles. Na 2 minuten was schoonmoeder weer weg. Bijna had ik het idee dat ze gestuurd werd door mn vriend..maar dat zal wel negatief van mij gedacht zijn (kga het toch vanavond even vragen aan papa....) Ze zal trouwens vast wel aana mijn ogen hebben kunnen zien dat ik gejankt heb, voor mn gevoel staan mn ogen erg strak, droog nu.
Ik klaag ook niet veel hoor, maar nu heb ik ff zo'n dag! Ik ben ook wel zielsgelukkig hoor met deze papa maar een kindje samen hebben brengt wel wat teweeg
Helemaal mee eens. Je relatie is er opeens zo anders door. Aan de ene kant intiemer, maar aan de andere kant is Demelza de beste anti conceptie die er is. Wil je eens samen wat uitvogelen dan begint zij weer te schreeuwen om aandacht... Sja... zo krijgt ze nooit een broertje of zusje
Denken jullie daar al aan dan? Sinds deze week slik ik ook weer de pil, de kriebels om weer sex te hebben zijn weer terug hoor.
Volgens mij wilt Raven nog heel graag een broertje of zusje want die laat zich altijd pas na de sex horen Ben nogsteeds niet ongesteld. Ben ik nu dan ook nogsteeds beschermd tegen opnieuw zwanger worden?
Ik mag het eerste jaar niet i.v.m. mijn keizersnede. En eraan denken... no way... hier nog even niet. Maar sex willen we wel.. Lexi... de eerste foto's heb je binnen. Moet hier nu helaas stoppen, moet even boodschapjes doen. Zal van het weekend de rest van je foto's doen.
Dat lijkt me niet he...je kunt ten allertijde opnieuw zwanger worden...is mij verteld Omdat je borstvoeding geeft, blijft de menstruatie wat langer weg dan bij flesvoeding, maar dat wil niet zeggen dat er geen eitjes op springen staan...
eef..belaclijk van de nuon.. ik zou ook eens al is het maar voor jezelf naar hart van nederland bellen, mischien helpt het.
Nee hoor, ik vind helemaal niet dat jij te veel verwacht, integendeel! Ik zal het nog en beetje proberen te verduidelijken. Als jij boos wordt op je vriend omdat hij 'te weinig dit' of 'nooit eens dat' dan komt dat meestal doordat er een verschil is in wat jij verwacht met wat hij in werkelijkheid doet. Even een extreem voorbeeld: Als jij helemaal geen medewerking zou verwachten en hij doet dan Jarno in badje zoals je hierboven beschrijft, ben je daar waarschijnlijk heel blij mee. Het is dus de kunst om in een gesprek met hem aan te geven wat jij van hem wilt (oftewel je verwachtingen). Als hij dat namelijk niet weet, (en geloof me, mannen zien uit zich zelf vaak niet wat ze moeten doen) zal hij er ook nooit aan kunnen voldoen, waardoor jij meer en meer gefrustreerd raakt. Dus gooi alles op tafel. vertel hem letterlijk wat je van hem verwacht. Vervolgens zal hij gaan reageren. En er zal vast wel iets tussen zitten waaraan hij niet kan of wil voldoen. Doe in dat geval een beetje water bij de wijn en stel je verwachting iets bij. Dan weet jij ook dat je op dat gebied niets meer hoeft te verwachten. (scheelt een hoop frustratie!) Vergelijk je vriend ook niet met anderen. Iedere partner is gewoon anders. En ook de jouwe heeft ongetwijfeld heel veel leuke en goede eigenschappen, jij hebt hem niet voor niks uitgekozen, toch?!. Dus verwacht ook niet dat hij dingen gaat doen zoals die telefoontjes, want je 'weet' dat hij dat toch niet doet, en dan valt het weer zo tegen. Zo moet ik echt niet verwachten dat mijn vriend een keer een weekendje weg voor ons zal regelen, dat zit er niet in. Dus verwacht ik het ook maar niet, dan kan het ook niet tegenvallen. Het is wel een beetje een filosofisch verhaal... haha. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. En nogmaals, ik vind echt niet dat jij teveel van hem vraagt. Maar maak het hem wel duidelijk, zonder meteen boos te worden. Leg hem gewoon uit wat jou beeld is van het gezinsleven met zijn en jouaandeel hierin. Laat hem ook zijn verwachtingen op tafel gooien, en probeer er dan 'samen' uit te komen. Héél veel sterkte nogmaals!
whoooooooo echt mooi. mag ik vragen waar je dat gehaalt hebt.... wij willen haar ergens in november laten dopen maar weet niet zo goed waar ik moet beginnen met dingetjes regelen..
helemaal mee eens Ik kan me ook niet voorstellen dat je ongelukkig bent met je partner toch? tis denk heel makkelijk gezegd: je leert elkaar weer eens anders kennen, en dan maken die hormonen en vermoeidheid het niet gemakkelijker om met dingen te leren leven...
Hij vind in bad doen teveel gedoe.... nou ja, het afdrogen en aankleden dan. Nee was niet op zijn eigen initiatief. In de kraamtijd heeft hij het wel een paar keer gedaan maar daarna niet meer. Behalve vorige week dus 1 keer.