Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    hihi...ik ben ook niet altijd aardig hoor tegen mn vriend...
    zo ook morgen niet..:) Morgen ga ik samen met mijn moeder stadten, ik ga ana mijzelf denken en hoe..geld uitgeven aan nieuwe kleding denk...wilde eerst alleen ochtendje ff snel, maar keb besloten dat we er een kort dagje van maken. Papa weet dat nog niet, maar hij zal daar zijn hand ook niet voor om draaien denk, de dag voor Iris alleen zorgen. Ik heb net voeding klaargemaakt, heel gemeen: alleen voor vanavond en morgenochtend..hihi...kijken of hij het gaat ontdekken, voor uit kan kijken en dus op tijd opmerkt dat de voeding nog gemaakt moet worden voor morgen rest vd dag.
    Ook staat de grote team-voetbaltas hier nog dicht, eens in de zoveel tijd is iedereen van het team een keer aan de beurt om te wassen. Hij zei dat HIJ ging wassen..ik ben benieuwd. Hij krijgt het nog druk morgen! ;)
    Ik zit ook nog te denken om hem naar de praxis te sturen voor iets, anders zou ik dat halen doordeweeks, nu mag hij met kinderwagen op stap...ik denk niet dat die dat zal doen, maar kan het in ieder geval proberen..hahaha

Maar nogmaals ik denk echt dat hij het wel redt samen met zijn kleine meissie. :p

2. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    teveel gedoe...hoe wil hij dat dat zijn zoon verzorgd en schoon blijft?
    douchen met hem een optie? ofnee eigenlijk douchen met jou, dan moet hij Jarno aan jou geven en weer terug krijgen zo komt dan de verzorging voor zijn rekening :)

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Dankje Vissie! Ik snap wat je ermee bedoeld. We gaan zo wat eten, Jarno voeden etc. en dan naar het trouwfeest. Morgen ben ik weer online en ga ik je verhaal nóg een keer lezen, heel aandachtig. Ik kan er wel wat mee! Dikke kus voor jou!
    (en ook voor de anderen hier natuurlijk!)

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja precies. Toen ik laatst tegen hem zei dat hij Jarno wel in bad kon doen, wilde hij ook al dat Jarno met hem onder de douche ging. Scheelde hem weer werk he, want het voorwerk en nawerk (wassen en afdrogen en aankleden) was dan voor mijn rekening. Jarno is dus nog nooit met mij onder de douche geweest.....

5. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    *sprakeloos*
    Ik vind het wel bijzonder met klein humpie samen douchen...
    En Iris vind het heerlijk!
    (voor de duidelijkheid: dit is trouwens een foto van Iris met papa onder de douche, ik heb geen borsthaar :p )

Gewoon eens op de man af vragen waarom jij niet met Jarno mag douchen...als moeder zijnde wil je dit toch ook mee maken...en ik mag hopen dat die dat jou ook gunt...
    Misschien vindt die het aan en uitkleden wel moeilijk...Vraag dat eens aan hem... missschien kan die een reden geven...
    Arthur had er in begin ook moeite mee, onhandig zeg maar...hihi...maar nu doet die het ook gewoon, ja ok, hij doet er langer over dan ik, en soms wordt het geduld van Iris ff op de proef gesteld maar ach, hij doet het wel.

Anyway: veel plezier op het trouwfeestje. Geniet ervan! FF afleiding.
    x

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tis eigenlijk een zomerjurkje met daaronder een rompertje met lange mouwen en een wit broekje. Kon nergens doopkleding vinden in zo'n klein maatje. Heb het gekocht in Helmond bij Anclairs babyhuis in Helmond 't Hout (daar hebben ze heel veel witte jurkjes)

Je kunt gewoon de kerk bij jou in de buurt bellen om de doop aan te vragen. Wij moesten 1 uurtje naar een voorlichtingsavond in de kerk, waar werdt uitgelegd wat er die dag zou gaan gebeuren. Een van de ouders en een van de peetouders moet katholiek zijn. Meer hoef je eigenlijk niet te regelen. Tenzij je erna nog een feest geeft. Kerk vraagt wel een donatie voor het dopen, tijdens de doop hebben wij geen bijdragen hoeven geven.

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Het kan nog erger: het kind van een vriendin van een vriendin van me is intussen een jaar of drie, en die vader heeft zijn zoontje in al die tijd nog slechts DRIE keer in bad gedaan! Nou is die vriendin van die vriendin (ja kan je het nog volgen?) schijnbaar wel een nogal dominante regelnicht die alles naar zich toe trekt maar toch he. Drie keer in drie jaar...!

8. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Sneaky zeg, van die flesjes! Maar ik zou och ook denken dat hij zich wel redt. Benieuwd of hij de was ook nog doet... ;)

9. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    Hey dames sorry geen uitbreid antwoord. loop al de hele dag met huilende uk van de krampjes. ben blij dat wij die ruzies al 2 jaar achter ons hebben gelaten. kwa douchen met uk misschien idee, wij douchen om en om ene dag ik met uk andere dag papa met uk. geen ruzie geen stress. en geef die kerels maar eens een schop onder hun hol hoor. maak ze maar wakker, voor iedereen fijn weekend. oja heb super mooie lieve snoetjes gezien wat een plaatjes hebben we hier ga zo door met foto's maken

10. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Zo, nu heb ik ff tijd, hèhè. Wat een toestand zeg met die klote lekkage! TIs dus al iets wat al jaren aan de gang is, maar achter de kleerkast zie je natuurlijk niets. Opeens werd de muur in de gang vochtig en ben ik eens aan de andere kant gaan kijken. Was er een hele schimmel/vocht plek. Bleek ie 2.25m verder aan de andere kant van de kast ook te zitten. Tja, 1+1 = 2! Achter de kast allemaal schimmel, harstikke ongezond en smerig dus. Ben ik ff blij dat Zoë al van dag 1 op haar eigen kamertje slaapt! Volgende week komt de loodgieter in de muur vroeten. Of de muur behouden kan worden weten we niet, net zoals het laminaat in de gang, de tegels in de badkamer etc! Op de slaapkamer moeten we een nieuwe kleerkast en vloerbedekking. Ook waren er al kleren door de schimmel aangetast!
    De buren zijn de komende 3wkn nog op vakantie. Als ze hier dus snel beginnen, kunnen we daar douchen en zet ik overdag een campingbedje voor Zoë daar neer, kan ze 's morgens tenminste rustig slapen!

Verder zag ik hier hele mooie meiden foto's voorbij komen!
    Evelien, tjee meid........ heb er gewoon ff geen woorden voor!
    Miep: pppffffffff.......knuffie hoor.

twinny

11. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Ik heb een geweldige foto in mijn album gezet.

Ik was foto's van Pepijn en Lieve samen aan het maken, zie mijn avatar.

Tijdens de "fotoshoot" liet Lieve haar melk lopen, mijn moeder veegt het weg en veegt zogenaamd ook melk bij Pepijn weg.
    Maar het doekje is natuurlijk nat van Lieve haar golfjes terug, zie de reactie van Pepijn. :)
    En ondertussen moet Lieve heel erg lachen om mijn moeder.

12. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Wat een lieve foto van iris zeg!

Virgil vond het eerst ook erg lastig, dat aan en uitkleden en afdrogen. Op mijn initiatief doe ikd at nu over het algemeen..niet omdat hij weigert maar ik stel dan zelf al voor dat ik haar aankleedt..Ik laat daarmee zien dat ik hem ook tegemoed kom in dingen die hij lastig vindt.
    Zo helpen we elkaar :)

13. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Inderdaad een hele leuke foto! Lekker bezig daar met zijn allen hihi

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Hey je hebt je foto en je banner 'up gedate'! ;) Leuke foto van je 2 schatjes!

Ik heb trouwens jouw manier van van voeden geprobeerd; Nicci moest even wennen maar daarna is ze meteen maar blijven liggen/zitten voor een dutje! :D Ik ga hem er vaker doorheen gooien om de manieren van drinken te variëren. Thanks!

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Kan ik me ook voorstellen als hij tevreden is. Zoals al eerder door iemand geschreven is (wie was het ook alweer?) verandering in de gedrag wijst op koorts. Dus hij zal geen koorts hebben gehad. Fijn voor jullie!

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Je was naar de HA omdat Chedella slecht slaapt?

Nicci draagt maat 50 nu. Sinds vorige week wel afscheid genomen van de laatste maat 44 broek. Ze is nu een 'echte' baby! :whistle:

17. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Damn wat een drama! Succes meid!

18. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

Sep 19, 2006
    1,616
    0
    0
    K*T zeg!
    Dat is echt balen. Sterkte.
    Je hebt de afgelopen maanden al zo veel en uitgebreid gereageerd dat je genoeg credit(?) hebt opgebouwd ;) .

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dat deed ik ook steeds tot ik er een keer om 4u achter kwam dat ze na wat scheetjes gewoon weer ging slapen tot 7u! Dus ik wacht tot ze echt wakker is en huilt voor ik ga voeden.

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    'Mijn' sportschool heeft alle ochtenden oppas in de sportschool voor een klein bedrag per keer. En als er iets is komen ze bij je! Ik vind het heel handig! (moet het nu alleen nog een keer durven)

Share This Page