Oooooh kijk nou! Met jurk en schoenen! Erg leuk! Wil trouwens nog even zeggen dat ik het echt heel erg leuk vind dat je terug gekomen bent na dat gedoe. Kan me niet meer voorstellen dat je er niet meer bij bent!!! *tot zover deze dikke emo*
Ik ga er ook vanuit dat het per situatie wordt bekeken. Eef kan aantonen dat zij er niets aan kunnen doen. Ouders die niet betalen vanwege redenen als drugs of een andere verslaving (of whatever) die maken een foute keuze. Die mogen van mij op zo'n lijst en onderworpen worden aan een onderzoek.
Ik zou dat zo niet kunnen! Ik wil echt geen olie op het vuur gooien maar wat mankeert hem? En vat dit niet verkeerd op want ik bedoel het niet aanvallend, maar waarom laat je dit toe? Ik zou echt niet de troep hebben opgeruimd, echt niet! Ooooh wat zou hij problemen krijgen met me!
Uhm woont ze dichtbij dan dat ze even langswaait voor 2 minuten? Of bood je haar expres geen koffie aan?
Ooooh pas op met wat je zegt!! Straks kom je tot de ontdekking dat dat broertje of zusje over 8 maanden komt!! Ik zou toch wel ernstig shocked zijn! *aangezien ik verkeerd begonnen ben met de pil (ik ben soms zoooooo dom) doemt dit scenario steeds vaker op in my mind*
Zo Channie is weer bij! Jekkia Wat ik jou al een tijdje wil vragen: ik ben nu ook begonnen met het gebruik van ijsblokzakjes om de BV in te vriezen. Toen dacht ik dat ik dat net zo ging bewaren als jij; in een bakje! Maarrrrr toen bedacht ik ineens dat ik zo niet zo kunnen zien welke blokjes langer dan 3e maaneden terug zijn ingevroren! Hoe doe jij dit???? [/b]
ff snel: Sterrekind: Echt een hele leuke foto die met Pepijn en Lieve samen. Precies goed getimed, haha. Twinny: Hopelijk is het allemaal snel verholpen daar bij jullie... Wat zullen jullie ervan balen! Over gisteravond (trouwerij): We zijn om 8 uur die kant op gegaan, mijn moeder heeft opgepast. Ik ben om 12 uur deze kant weer opgekomen en mijn vriend is nog even gebleven met de buurman. (We waren er met een ploegje van 8 man naartoe gegaan en 6 zijn naar huis gegaan en mijn vriend en de buurman zijn dus nog even gebleven.) Ik lag op bed maar kon niet slapen. Toen ik thuis kwam heb ik trouwens eerst bij Jarno zijn bedje staan janken, daar lag hij, mijn lieve schat! Het voelde alsof ik schuldig was, omdat ik bij hem weg ben gegaan en plezier heb gemaakt.... Dit was de eerste keer dat ik een paar uurtjes bij hem vandaan was... Hij heeft er eigenlijk niks van gemerkt, heeft zich voorbeeldig gedragen! Mijn vriend kwam om 3 uur thuis (lag ik net een half uurtje te slapen). En om 3:45 wilde Jarno drinken, dus heb ik daar helemaal mee gered. Kon toen helemaal niet meer slapen, ja pas om 6:15 uur weer totdat Jarno om 7:30 uur weer wakker werd. Weer voeding gehad (en mij en de vloer ondergespuugd en zijn pyjama en rompertje onder gepoept) en toen wilde hij niet meer slapen. Dus ben ik er maar af gegaan. Nu slaapt hij net weer 2 minuten dus ga ik zo even bankhangen. Nou ben ik toch wel weer heel lief geweest voor mijn vriend toch? Heb hem steeds laten doorslapen en hij heeft gisteravond echt gefeest tot 3 uur. Dus als hij straks van bed komt (ik schat een uur of 12) mag hij de zorg overnemen toch? Dan ga ik even op bed denk ik (in de hoop te kunnen slapen). Als ie dan nóg een smoesje verzint, is ie nog niet jarig! GRRRR Groetjes Miep
Vooral boller denk ik Ze grijpt nu alles vast wat ze tegenkomt, alle zachte dingen tenminste en ze klakt met haar tong Echt grappig!
Tuurlijk ben je lief geweest voor je vriend! Veel te lief! En hij mag zeker eens de zorg overnemen straks!
Ik plak er een sticker op met de datum (per rij, omdat je niet alles in een keer gebruikt) elk blokje is bij mij ong 30 ml. Grotere porties bewaar ik in medala diepvieszakjes van 150 ml. (nemen minder ruimte in beslag, heb maar 2 lades)