Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Och meis... ik hoop voor je dat je je snel beter voelt als je weer medicijnen slikt. Dat is zeker geen falen! Ik vind het juist heel sterk dat je het aangeeft! Zoals ik het zie voorkom je daarmee juist falen!

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Thanks! Ik ben echt een ander mens dan in het weekend! Ik kon wel huilen dat ik bijna aan de poedermelk moest. En continu de druk van moeten kolven omdat ik geen voorraad had. Oooh wat is het leven mooi als de boobies het goed doen! (nou ja, eigenlijk als mama ze goed weet te gebruiken)

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Slaap lekker Kar, ik hoop dat je je snel beter voelt!

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Met dat warme weer of na een lange huil bui geef ik wel water. Meestal rond de 50 cc. Water is zo snel weer weg dat ik niet het idee heb dat ze het in plaats van een voeding neemt. De vulling is maar van heel korte duur volgens mij.

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Moet je alleen doen als je het wilt natuurlijk. Ik kan me het niet voorstellen, want volgens mij is die pijn erger dan alles wat ik tot dusver heb meegemaakt....

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Oh ok, ik geef haar soms 30cc venkelthee. Dat zal dan niet teveel zijn denk ik.

7. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik denk het ook niet. Komt ze gewoon voor haar voeding daarna? Ik denk dat venkelthee heel licht verteerbaar is.

8. Niet meer actief

Lieve, lieve, lieve Karlijn. Het is geen opgeven wat je doet! Je denkt juist nu aan jezelf, en ook aan Sverre en Alex. Want die hebben ook niets aan jou als je weer in een depressie zakt! Maar ik kan me je dubbele gevoelens wel heel goed voorstellen. Ik heb met mezelf afgesproken dat als ik ook weer tekenen ga vertonen van een depressie en als ik het ook niet meer trek dat ik dan stop met de bv en weer aan de medicijnen ga. Ik heb zelfs al een opbouwschema liggen van de psychiater en de medicijnen heb ik nog van voor de zwangerschap. Maar ik weet nu al dat het ook gaat voelen als opgeven. Terwijl het juist goed is dat jij en ik dan weer aan de medicijnen gaan want aan een depressieve moeder hebben Sverre en Ruben helemaal niets. Het si geen schande dat je dan weer aan de antidepressiva gaat. Ik vind het juist weer dapper, dat je nu aan jezelf denkt! Lieverd, je mag me altijd PB-en, dat weet je! Een hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop voor je dat je vannacht een beetje kunt slapen!

Liefs, Tanya

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ja hoor, daarna ligt ze nog lekker aan de borst te slurpen :)

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    ZO, het is weer net als in goede, oude, bollebuiken-tijden. Opeens komen er per dag weer 10 pagina's bij! Gezellie!

Over de bv kan ik niet echt meer meepraten, kan inmiddels alweer op mijn buik slapen.....heerlijk!! En eerlijk gezegd, als ik sommige berichtjes van jullie lees, dan ben ik ernorm blij, dat ik overgestapt ben op fv. TOch vind ik het echt reuze dapper hoe jullie ondanks pijn, kloven, stuwingen, onstekingen enz. gewoon doorzetten. Petje af, hoor!!!

Jekkia: Milyan ligt ook af en toe in een trappelzak. Kan m.i. geen kwaad, mits hij de juiste grote heeft. Hij moet er natuurlijk niet in kunnen glijden.

Elma: Milyan drinkt ook de ene keer 120, de andere keer maar 70. Maar voor zover ik weet moet hij tussen de 80 en 120 per voeding drinken, bij minimaal 6 voedingen. Milyan komt nog steeds om de 3 uur, 's nachts wel eens 4 uur, dus komt hij makkelijk op de juiste hoeveelheid.

Niva en Kriss: nou ben ik ook ff nieuwsgierig. ;) ..hoe kennen jullie elkaar dan? Zwangerschapsgym??

Niva: kun je niet beter horren voor je ramen plaatsen ipv klamboes??

Kirby
    : *dikke, dikke Knuf* begrijpelijk dat het verhaal van Caruli veel losmaakt. Sterkte ermee!!

Karlijn: ik had laatst ook even een gedachteflits over een eventuele (postnatale) depressie toen ik een van je berichten las. Maar durfde het niet haardop uit te spreken, simpelweg omdat ik je natuurlijk sowieso niet 'echt persoonlijk' ken en omdat ik ook te weinig van depressies af weet. Maar desondanks kan ik je opluchting wel voorstellen nu je van plan bent om morgen met de huisarts te praten.
    Mijn beste vriendin heeft ook antidepressiva geslikt tot dat haar jongste kind 2 was en heeft het toen heel geleidelijk weer afgebouwt. En het gaf haar heel veel zelfvertrouwen en rust dat ze die medecijnen mocht gebruiken. Het is absoluut geen opgeven als je medecijnen gaat slikken. Integendeel, ik vind het juist erg goed van je dat je deze stap morgen gaat nemen, want het bewijst volgens mij maar weer een ding: Je wilt gewoon een verdomd goede moeder zijn!

Hubbies: Tjonge, jonge, wat zo'n beetje slaaptekort toch met een vent kan doen, he? Weer een reden meer waarom vrouwen kinderen baren en niet mannen!!! Maar wel lachuhh!!! Blij dat die van mij vooralsnog bij Meallán op de kamer slaapt nu Milyan nog niet doorslaapt!!

Fotos: Zoooooooooo veel schattige babies weer gezien!! Zou bij een baby-van-de-maand-verkiezing echt geen keuze kunnen maken!!

Jekkia en Vissie:Klinkt niet echt enthousiast wat jullie vertellen over het bezoek van/ aan de dominee ivm het dopen... En ik als heiden altijd maar denken dat het een feest is??? Of is het alleen de voorbereiding die niet echt leuk is??

Zo, en nu ben ik vast nog wat vergeten, maar dat komt de volgende keer wel!

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ooooh ik wel! Makkelijk! ;)

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Kirby, je hoeft voor ons niet je moed samen te rapen. Je verteld het wel een keertje als je er behoefte aan hebt en je zult hier pakweg 30 luisterende oren vinden die je maar al te graag willen steunen. Maar als je je herinneringen voor jezelf wilt houden of liever met je gezinnetje wilt delen dan is hier ook alle begrip voor, hoor! Dus voel je alsjeblieft nu (en ook in de toekomst) tot niks verplicht!

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    OP je eigen kind stemmen telt niet :evil: ;) :)

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Wil niet zeuren (maar doe het lekker toch :D ), maar wie heeft er contact met Ana en kan ff vragen wanneer ze in NL is. Want als de meeting eind augustus plaats moet vinden moeten we wel snel wat afspreken. Afhankelijk welke dag het wordt moet ik namelijk iets regelen voor de kids qua opvang...

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wie maakt die regels? :evil: Belachelijk! ;)

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Het klonk nog zo ver weg maar het is al over een paar weekjes! Damn.. moet al bijna weer werken.... :cry:

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare

Thx Mel... er zal wel eens een moment komen dat ik er behoefte aan heb om mijn verhaal te vertellen en dan zal ik maar al te blij zijn met al die luisterende oren.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Wanneer moet jij wel weer aan het werk? Ga je dan door met bv?

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nou ik hoef niet echt snel aan het werk hoor, 15 oktober weer. En ik wil dan wel bv blijven geven. Jij niet dan?

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik moet weer aan het werk in januari, neem 3 maand ouderschapsverlof op omdat ik echt heel graag minimum zes maand bv wil geven. Daarna ga ik kolven en voor de voedingen in het kdv en nog zoveel mogelijk gewoon de borst geven ook.

Share This Page