Heb besloten om maar niet meer te veel op Ivo te gaan vitten ivm rolverdeling in huis. Straks als ik weer ga werken gaat hij 3 dagen in de week voor Raven zorgen en dan merkt hij vanzelf wel hoe het nou echt is.
Heel effe kort (heb wel bijgelezen maar reageren doe ik later wel..) De zeskamp was erg leuk en was inderdaad in de westerein loltsje Vir vond het natuurlijk super dat zn meisjes er waren..zo trots als een pauw ! Ik denk dat het niet alleen spruw is bij Devin.,.vind het wel een beetje eng want volgens mij is ze echt ziek..ze heeft alleen geen korts, dus de dokterswacht hoeven we nog niet te bellen. Ze heeft veel diaree en haar poep en scheetjes stinken echt verschrikkelijk (naar rotte eieren oid) Daarbij schreeuwt/ gilt/ krijst ze als ze moet poepen en is ze de hele dag vreselijk onrustig (heen en weer slaan met de armpjes, met dr hoofdje, beentjes schoppen etc etc..veel 'huilen'wat ze anders nooit doet) Ze spuugt veel en drinkt heel slecht (laat vaak los, en is erg veel 'boos'tijdens het drinken) Ik vind het maar eng hoor.... Is het bij julliekindjes wel eens zo dat die poep echt bedorven stinkt?..Devin haar ontlasting ruikt altijd wat zoetig/ weeig maar niet vies. maar nu is het echt goor! Oh en ze verslikt zich ook steeds en krijgt dan bijna geen lucht en ze heeft waterige trieste oogjes.. enig idee iemand? wat moet ik doen?
Misschien moet je eens een lactatie deskundige aan de arm nemen en kijken of je haar nog wel goed aanlegd en voed. Jij had toch ook best veel melk en het spoot bij jou er in het begin bij het voeden er toch ook uit? Of verwar ik jou nou met iemand anders van hier? Ze adviseerden mij om voor de borstvoeding de druk eraf te kolven zodat Raven wat rustiger kan drinken. Verticaal voeden kan ook helpen en als ze onrustig wordt even laten boeren of van borst wisselen. Misschien helpt dit ook bij jou... : Bij Raven is het sindsdien een flink stuk minder. De diaree en stink poep/scheetjes heeft Raven ookvaker . Ivo verschoon haar soms zelfs met zijn shirt op zijn neus Vaak als ze onrustig is (kermen, gilletjes, huiltjes) heeft ze last van lucht in haar darmpjes. Vaak volgt er dan een scheet of lanceert ze een lading poep in haar luier. Raven drinkt ook soms extra aan de borst als ze dan last heeft (met krampjes hebben ze juist behoefte aan zuigen, maar eigenlijk is dat niet goed omdat ze dan vaak te veel melk binnen krijgen die ze dan weer uitspugen. Baby's drinken vaak meer dan ze nodig hebben)
niva.... ik weet alleen dat je wel moet uitkijken als baby,s diarree hebben voor uitdroging. verder die stinkende poep...dat heeft chedella ook maar dat komt bij haar omdat ze zo slecht kan poepen en dat enkele dagen duurt. die waterige oogjes...is ze niet wat verkouden aan het worden. en dat loslaten en bijna verslikken heeft chedella ook gehad.en 3 dagen erna had ze wel echt spruw... als je het niet vertrouwt zou ik morgen gewoon even naar de huis arts gaan. ze zijn nog zo klein veel sterkte met alles he...
Hi Niva, ik heb net op je gereageerd bij 'baby en dreumes'. Nog even een aanvulling: Tica stinkt soms ook best erg dus dat op zich hoeft niet gek te zijn. Maar Sonya heeft gelijk, met diarree moet je uitkijken. Misschien zou je vanwege de diarree toch maar even met de dokterspost kunnen overleggen? Sterkte!
Oooh dat kan natuurlijk ook. Ik heb nu een aantal zakjes in de vriezer met ieder maar een paar blokjes. Beetje zonde. Maar mijn blokjes zijn ongeveer 12ml?! Waar haal ik grotere blokjes zakjes? En Kirby, zo zou ik de blokjes inderdaad in een bakje kunnen bewaren, maar dan is het wel zonde om na die datum de rest ook te moeten weggooien.
Dank je voor jullie reacties.. Het is ook niet zo dat ik meteen alarm sla ofzo hoor..maar we vinden het beide wel heel verontrustend nu..Jekkia ik had geen spuitboobs hoor En dat boeren enzo dat was het eerst ook vaak bij Devin als ze boos op mn boobs werd..maar het is nu allemaal net effe een stapje extremer dan voorheen ( zo ook de stank van de poep..die ruikt echt naar bedorven eieren) het gillen is net effe iets paniekeriger en dramatischer en..tja alles bij elkaar vind ik het gewoon niet echt geruststellend.. Maaar af en toe lacht ze wƩl tussendoor Ik ben in elk geval heel blij met jullie reacties en probeer haar aan te leggen zodra ze wil om uitdrogen te voorkomen..en anders bel ik vanacht alsnog naar de huisartsenpost ..boeiend, t gaat wel om mijn meisje hoor! ik ga weer even papa ontlasten.. kus dames en nogmaals thnxx
Ik zat in de sportschool (jaja) toen het er op was dus al fietsend heb ik een stuk gezien. Hij verteld echt dingen die hij niet kan weten! Ja Nicci is echt zo'n ukkie nog! Hebben we lekker lang iets aan de maxi cosi!
Ongelooflijk! Echt! Wat een losers daar! Als wij ooit gezeik krijgen met de NUON zal dit verhaal steeds door mijn hoofd spoken! Had ik je al bedankt voor de foto's? Thanks meissie!
Wij gaan Nicci 2 talig opvoeden, Engels en Nederlands. Maar volgens mijn ouders 3 talig, ook nog Drents!
Nicci laat zich ook geluiden ontlokken. Ik doe haar steeds na en als ze me een tijdje aankijkt en ik alle aandacht heb ga ik geluiden maken die zij dan na moet doen. Nou lukt dat echt niet altijd, maar soms wel. Kan ook toeval zijn! Nicci draaide zich vorige week maandag in de MacDonalds van haar buik naar haar rug, maar had dit nog nooit eerder gedaan. Ik dacht al dat het misschien een toevalstreffer was en inderdaad; ze heeft het nog niet weer gedaan! Best jammer, maar komt vanzelf. Wanneer doen ze dat meestal?
Waarschijnlijk is er al gereageerd, maar een kind hoeft zeker geen koorts te hebben om ziek te zijn hoor! Bij twijfel bel ik de dokter!
Gewoon lekker TOCH naar de dokterswacht? Kan jou het schelen dat ze geen koorts heeft, diarree is ook gevaarlijk volgens mij!
Hier ook hoor! Ik klets de hele dag met Ana-Lucia en ze heeft niks liever ook, ze lacht dan echt voortdurend