Ik hou er niet van als babys stinken Van de week zag ik ook schilfers achter dr oortje, en dat meurde ook een beetje. Dat is inmiddels verholpen pff al die plooien met droogmaken... Zo ben ik ook zo 'bang' voor Berg, mocht ze dat krijgen...bah En van mij mag je best pOEpen zeggen hoor
Bij BV moet je juist die druppels geven. In Fv zit het al. Ik heb hier nog een nieuwe onaangebroken fles vitamine k staan! Kom je een dezer dagen toevallig nog in A'dam?
Twinny, ik zie dat je lekkage gehad hebt. Hoop dat het inmiddels is opgelost. Lijkt me heel vervelend zoiets. Sterrekind: Hoe is het met Lieve? Nog last vanhaar verkoudheid? Het is weer de tijd van het jaar. Meallán had deze week ook een giga-snottebel. Gelukkig heeft Milyan zich niet aangestoken. Leuke foto van Pepijn en Lieve in je Avatar! Miep en Tweety:[/b]ben nog niet zover met bijlezen om te weten of jullie al met jullie mannen hebben gesproken over hun gedrag.. maar vind het wel ongeloofelijk aso hoe ze zich gedragen. Inmiddels hebben we het geloof ik vrijwel allemaal al ondervonden. Schijnt dus toch iets typisch man-eigen te zijn. Vrijdag kreeg ik nog een tip van een vriendin. Ze zegt bijv. tegen haar man: "Weet je, hoe je me ontzettend gelukkig zou kunnen maken? Als je ff de vaatwasser leeg wil halen". Ipv van: "jij zou ook eens ..." Want zo zegt ze, mannen zijn net kinderen en moeten het gevoel hebben nodig te zijn. Dus wie weet is dat de truc? (Lees ik net dat Arthur hier stiekem meeleest... chips, heeft ie straks de truc door ) Eveline: Zo? Jullie zijn dus kinderen aan het mishandlene? Wist wel dat je een kreng bent, maar dit had ik toch echt niet van je verwacht!! Ben benieuwd of ik nog iets lees over je stroom (heb nog 12 pagina's voor de boeg) Geef je wel een seintje als je op HvNL komt.. wil je wel op tv uur zien spugen ! Lexi: Hoe kan er stof op je laptop zitten? Je staat toch met dat ding op en je gaat ermee naar bed? Ontaard ben je pas als je je kind moet af stoffen.... Jekkia:Tel jij ook de dagen? Toen Raven 100 dagen oud was, was Milyan 50 dagen oud!! Dus toen Raven 50 dagen was, ben ik net bevallen Onze kids spreken Nederlands en Duits. Ik spreek met de kids alleen maar Duits. Niva: Bah, Devin ook al spruw! Sterkte ermee! Hoe is het nu me haar? Heeft ze nog diarree? Tanya: Hoe is het met Ruben. Heeft hij nog last van spruw? Twinny:Milyan blijft beneden tot aan de laatste fles. Die krijgt ie dan bij mij op bed en dan gaat ie slapen. OVerdag probeer ik hem de eerste 1 1/2 uur na de fles wakker te houden zodat ie eraan went om straks 2x per dag te slapen. De bedoeling is dus: 7 uur fles spelen tot 1/2 9 -9 uur slapen tot 11 uur spelen tot 1/2 1 - 1 uur slapen tot 3 uur spelen tot 1/2 5 -5 uur (dit zal dan langzaam aan tot 7 uur zijn) 7 uur fles slapen tot laatste fles en op den duur tot de volgende ochtend Beebie: Van hun buik naar hun rug draaien babys op z'n vroegst met 4 maanden, de meesten doen het pas later. En tegenwoordig zie je vaak dat ze eerst leren van hun rug naar hun buik te draaien (rond 6 maanden) omdat ivm wiegendood babys meer op hun rug liggen.
Heb mijn nek gisteren al laten masseren door de buurman (nehee, het is niet wat jullie denken!). Die werkt in de verpleging en kan dat dus heel goed! Vanavond ga ik weer lekker volleyballen.. misschien schiet het dan los!
Ik doe iedere keer, ook na het plassen, haar billetjes af met babylotiondoekjes en doe er dan wat talkpoeder op
NIET bijgelezen, maar wilde even melden dat ik even een paar dagen niet op het forum kom. Daarna ben ik er weer volop! Dan zal ik echt weer bijlezen en reageren. Niet meer egoistische berichten plaatsen. Heb vandaag een scheldpartij gehad bij Nuon, Continuon, Oxxio en een goed gesprek met de consumentenbond en hart van nederland. En voila... vandaag tussen 2 en 3 worden we aangesloten. Zo niet, dan komen ze morgen filmen. Dreigen heeft blijkbaar nut. Maar goed, ik ga hier eerst orde in de chaos scheppen, opruimen etc. En ik kan dan eindelijk weer werken en daardoor weer geld in het laadje doen. Want het raakt nu toch wel op en zo'n advocaat is niet goedkoop. Zijn er eigenlijk al moeders aan het werk? Kus voor iedereen die het nodig heeft. Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb (jee, niet alleen kindermishandeling maar ook verwaarlozing van vrienden... klaag me aan ). Ik weet dat jullie er wel begrip voor hebben maar zelf vind ik het rot dat jullie wel mijn klaagverhalen lezen en mij bijstaan en ik ego nergens op reageer.
HI hi, zo is Raven ook een aantal keer wakker geworden. Ik heb haar hoofdeinde iets hoger gelegd (ze kruipt nogal omhoog in haar slaap) sindsdien is het over. Slaapzak heeft ze ook en dat werkt ook perfect leuk dekbedje trouwens
Dan drinken ze juist toch meer? Dat is om de melkproductie aan te passen... misschien had ze minder honger?
talkpoeder? Dat heb ik nog nooit gebruikt. Ik gebruik eigenlijk alleen shampoo, zeepvrije wasgel, haarlotion en een heel enkele keer wat zalf voor haar hele lichaam...
Melanie: Zo te horen heb je vrijdag een heerlijk dagje gehad. Reden genoeg voor Mario om vanavond jou stijve nek eens te masseren (hou je nu die nek wel warm? Hippe sjaal om, tijgerbalsem in je nek)
Ik heb een scheurkalender voor baby's eerste jaar. Daar staan de dagen, weken en maanden op en handige weetjes. Anders zou ik echt niet weten hoeveel dagen ze was. Hoe komt een Duitse nou in Amsterdam terecht?
Lieve Eef, ik ga heel erg had duimen dat ze jullie vandaag eindelijk eens aansluiten. Dat je deze nare periode nou eindelijk eens achter je kunt laten. Anders schop maar een flinke rel bij HvN (kun je gelijk relcame maken voor je fotografie ) Weet niet hoeveel jullie verdienen maar je kunt anders een bewijs van onvermogen bij gemeente halen zodat je niet heel het bedrag van de advocaat hoeft te betalen. Gemeente betaald dan de rest. (hebben jullie geen rechtsbijstand?) Succes vandaag Eef!
Das een idee van mijn moeder (de oude stempel ) geweest. Ze vond dat Ravens billetjes altijd zo nat waren van die lotiondoekjes dus kwam ze met een pot talkpoeder aanzetten. Houdt het allemaal mooi droog en beschermt zo tegen smet. En ziet ook wel grappig uit die witte billetjes Ik gebruik wasschuim, haarlotion en olie of bodylotion met badderen. Vochtige washandjes met wassen en lotiondoekjes en talkpoeder met verschonen.
De Duitsers staan op de 4e plaats van buitenlanders in Amsterdan, achter de marokanen, turken en surinamers Er wonen er hier iets van 6000 Duitsers. Mario werkt bij de KLM, dus ligt Amsterdam voor de hand, he?