Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    hoe bedoel je het hoofdeinde hoger gelegd?

Ja leuk is die he! Heb ik ook! Bij ons hangt die op de wc :)

2. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Vanavond heb ik een avond van mijn werk. Avond over signaleren van kindermishandeling en omgaan met sexualiteit en intimiteit. Tis een verplichte cursus, van 18.30 tot 22.30 :confused: Ik zit nog wel in mijn verlof, maarja, anders moet ik hem ergens in november inhalen en moet ik er ook nog voor reizen, nu is het in het dorp hiero, en met mn eigen collega's. dus tja, dan maar even doorbikkelen ;)

3. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    ik word met de dag verliefder.... 8)

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Berg is toch niet zo erg? Ik smeer Elin overigens wel altijd in met babyolie als ze gebadderd is of gewassen, dus áls ze stinkt dan is het van de melk die ze dan weer eens over haar truitje heeft gespuugd.
    Oh en ik ontdekte tot mijn schaamte ook vieze frut in haar oksels vanmorgen dus maar even gelijk goed gewassen en in het vervolg maar in de gaten houden.

Enne over dat p**pen... laat ik mijn taalgebruik maar een beetje in de gaten houden want voor je het weet creëer ik weer een rel ;)

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

Aug 1, 2006
    1,413
    0
    0
    Haha, ja tweety, dat zou je wel eens kunnen doen je, een trappelzak!

Leuke foto!

6. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Hahahahaa wat een leuke fto, grappig he als je 'baby'zoiets doet? En wij moeders maar denken dat onze ukkies nog echt kleine baby's zijn..'en die kunnen nog niks' en dan kom je ineens in het kamertje, ligt je uk overdwars in bed.
    Hihi, ik heb het met Devin ook al twee keer gehad..maar die ligt nog in een wiegje, dus die had de beentjes helemaal mhoog gevouwen tegen de rand op (dat ligt toch niet lekker zou je denken!)

7. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ooohhh (phew) gelukkig! Nee ik hoef mijn kind nog niet af te stoffen hoor! En ja: zelfs ik laat mijn kind echt nog wel voorgaan op de pc, dus die gaat tegenwoordig niet altijd meer overal mee naartoe hoor ;)

8. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ik heb op de jonge gezinnen website me aangemeld voor de sprongenwekker. Ze sturen je dan een mailtje wanener je uk een mentale sprong maakt (en dat kán gepaard gaan met veel huilen e.d.) Nou hebben ze het dan niet over de regeldag volgens mij (heb de eerste net binnen) maar het is wel errrrug handig om te begrijpen wrom je uk ineens helemaal van slag kan zijn..

En bij een regeldag lijkt me juist dat iris meeer zou willen drinken..Het is toch bedoelt om je productie op te krikken?

9. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja ze kunnen echt al een hoop he? Elin heeft er een handje van om diagonaal in haar wieg te gaan liggen, en daar heb ik dan echt niks mee te maken gehad hoor!

10. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Wauw, supermama! dat heb je allemaal knap gedaan hoor! Als ik een petje op zou hebben zou ik hem voor je afnemen ;)

Ik denk trowuens dat de 'mannen'stiekum allemaal wel weten dat het best veel werk is hoor, maar als ze zich van de domme houden doen ze iig niet onder voor hun vrouw/ partner (omdat ze eigenlijk wel weten dat het hun zelf nooit zou lukken allemaal, dus doen ze net alsof ze dat niet weten)
    Ik vind het iig supergoed dat je al die huishoudelijke dingen er ook nog bij hebt gedaan, maar inderdaad..soms moet je gewoon effe de boel de boel laten!

Wat vervelend van je nek, heel irritant als ie zo vast zit. Tijgerbalsem wil wel eens 'verlichting' geven.

wat voor sport doe je dan? Ook dat vind ik zo knap, dat je nu alweer sport (meer meiden doen dat alweer./.ik kan dat nog niet hoor..)

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Joh geen stress, vind het persoonlijk al heel wat dat je toch nog de moeite doet om online te komen!

Weheee GO EEF! Lekker zou dat zijn als ze je nu dan wel aansluiten! En als HvN komt filmen dan moet je wel even posten/pb-en wanneer het op tv komt he? Ik wil dat zeker wel zien hoe die eikels in hun hemd gezet worden!

Jouw tijd om te reageren komt wel weer toch? Wachten wij wel gewoon geduldig af!

12. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Hmm..Urine is een vrij 'bijtende' vloeistof, dus ik zou het zéker wel doen als ze geplast heeft.
    Meestal hebben ze ook meer 'last'vane en urineluier dan van een poepluier. Je bent geen nalatige moeder hoor, sommige dingen weet je gewoon nog even niet..Of moet je eerst van iemand anders horen..

zo vraag ik me namelijk af (hihi, leuk bruggetje)..
    Slapen jullie kleintjes overdag? En hoeveel uren?
    Ik krijg Devin niet meer in slaap..ze is wakker van plusminus 10 uur s ochtends tot 10 uur s avonds...Is dat erg?

13. Niet meer actief

Haaai! *zwaai*

Zo, ik ben bijgelezen en ga proberen zoveel mogelijk op iedereen te reageren...

Eveline Allereerst hartstikke bedankt voor de mooie foto's! Ze zijn echt heel mooi geworden! En Jezus, wat een KUTsituatie met de NUON. En kindermishandeling? Daar valt mijn bek echt van open. Ik hoop voor je dat ze je vanmiddag aan komen sluiten (en aan de andere kant lijkt het me ook leuk om je lekker Rotterdams te horen op TV bij HvN :oops: ;))

Jekkia Nope, hier geen meerdere talen voor Ruben. Tenzij je die paar zeeuwse woorden en uitdrukkingen die Marc en ik nog gebruiken wil bestempelen als taal hihihi. Blij om te lezen dat de patroontjes goed zijn aangekomen!

Niva Hoe is het nu met Devin? Rubens spruw is nu over, was na 3 dagen al weggetrokken.

Beebie IJsblokzakjes kan je in de supermarkt halen, en anders bij de Blokker. Ik had dat later ook gevonden van die vitamine K. Toch ga ik Ruben geen vit K meer geven als hij 3 maanden is. Want volgens mij kan je wel teveel innemen. Als mijn bloed te dun is mag ik maar een bepaald aantal druppels innemen, omdat mijn bloed anders weer te dik is. Zo moet ik ook heel erg uitkijken met wat ik eet, omdat ik bijv spinazie 715% van de ADH vitK zit.

Tweety Als Ruben alleen geplast heeft ga ik er even overheen met een lotiondoekje. Met poepen ook, tenzij het echte plakpoep is, dan met een washandje. En elke keer smeer ik zijn billetjes in met sudocreme. Verder was ik hem om de dag met een wasteiltje met zeepvrije waslotion, de andere dag gaat hij in bad. Af en toe een bad met olie als zijn huidje droog is. Verder smeer ik hem elke dag in met bodylotion en smeer ik haarlotion in zijn haar (blijven zijn krullen mooi zitten). En als hij in bad gaat doe ik ook zijn haar wassen met shampoo.

Melanie T*ring wat heb jij veel gedaan afgelopen weekend? En knap van je dat je dat vrijdag toch maar mooi voor elkaar hebt gekregen, even moederen voor 4 kids in je eentje!

Stinkende lichaamsdelen Hebben jullie al eens tussen de teentjes gekeken? Ik dus niet tot afgelopen week, daar zat ook aardig wat tussen... :oops: :oops: :oops:

Jekkia en Tweety Waar hebben die scheurkalender vandaan?

Sprongenwekker Ook ik heb me aangemeld (2x zelfs) maar nog steeds helemaal niets ontvangen :evil: ! Gelukkig is Lexi zo lief om af en toe de sprongetjes door te mailen, omdat we maar 1 dag verschilden met de uitgerekende datum.

Lexi Als je het woord poepen niet wilt typen kan je ook 1 van de volgende 94 opties typen: http://www.xs4all.nl/~pjbrink/apekool/200/158.html
    (mijn favoriet => even de WC-eend voeren)

14. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    <- Dát doe ik dan weer niet..Devin heeft elke dag een anatal keren per dag poohpluiers..die ga ik niet elke keer uitgebreidt wassen met teiltjes en washandjes enzovoortzz..Dus ook gewoon met doekjes hier (oef wat slecht voor het milieu..en voor mijn spaarpotje hihi)

15. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Baby's mogen toch niet onder een dekbedje liggen?

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Elin slaapt tot ongeveer een uur of twee-drie, dan gaan we dingen doen zoals rijden met de wagen of spelen in de box (waar ik straks de kat dus uit moet flikkeren) en meestal gaat ze dan rond negenen-tienen weer terug naar bed nadat ze met ons nog wat tv heeft gekeken.

17. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Ik ben wel heel vervelend nu..maar ik las dan weer dat je NOOIT (met dikke letters idd) talkpoeder moest gebruiken voor baby's ..Ondanks dat zwitsal t nog wel in de lijn heeft, schijnt het erg schadelijk te KUNNEN zijn..ivm de longetjes/inademen en nog ergens om maar dat weet ik dan weer niet meer..

Ben sindsdien zelf gestopt met talkpoeder en gebruik nu elke keer sudocreme,
    wil me er verder niet mee bemoeien hoor..maar ik heb t wél gelezen dus ik denk ik brief het meteen effe door hierheen ;)

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
  19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Normaal zou ik het ook doen met zo'n doekje, maar haar huidje is zo gevoelig dat ik het best doe met een nat waslapje (zonder zeep).

20. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    Lijkt me een leuke cursus (hoewel het er wel aan ligt wat het inhoudelijk voorstelt) Maar wel een lange ruk die je dan moet maken zomaar ineens...En inderdaad, dan liever met je eigen collega's en lekker dichtbij -> mocht de nood aan de man zijn..

Share This Page