ze begin nu te jengelen en ik mocht net met verschonen niet aan haar beentjes zitten zal ze dan nu pijn krijgen zou ik nu nog een zetpilletje mogen geven... ik heb geen idee. soory dat ik even niet op andere kan reageren maar ik vind ze nu zo zielig...
aaaach wat sneu...ik vind het ook zielig voor d'r hoor (en voor jou) ik denk dat je alsnog dat zetpilletje wel mag geven maar dat weet ik niet zeker...als het een uur geleden mocht en geen kwaad kon, dan nu toch ook niet? Laat dat reageren maar lekker zitten hoor, moet geen must zijn he? je hebt wel wat anders aan je hoofd nu..Knuffel voor je kleine grote meid en jullie komen er wel doorheen hoor!
Tweety: Als Jarno alleen geplast heeft gebruik ik geen doekjes. Alleen als ie gepoept heeft of een remspoor heeft (hihi). Heb ergens gelezen dat je het niet hoeft schoon te maken als je baby alleen geplast heeft. Ohhh, oeps, lees net van Niva dat urine bijtend is... hmmm misschien moet ik dan vanaf nu maar beginnen met doekjes als Jarno geplast heeft (na elke verschoning dus). Straks is zijn piemeltje helemaal rood.... (en dan ben ik wel een ontaarde moeder) hihihi, die foto van Iris aan het gymnastieken! Prachtig! Melanie: mooi dat het zo goed gaat met jullie ukkie. En dat voedingsschema is perfect toch! Petje af dat jij je zo goed redt met 4 kids! Vind het echt knap, ik heb het al zo druk met eentje... Eveline: Goed gedaan meid! Dan maar dreigen. Als het goed is zijn jullie nu weer aangesloten. EIN-DE-LUK! talkpoeder: Dit gebruik ik na het badderen, eerst droog ik Jarno zo goed mogelijk af en ik doe wat talkpoeder (op een wattenschijfje) onder de okseltjes, de liezen en in de halsplooi. En het klopt inderdaad dat baby's dit niet mogen inademen Niva. Maar ik draai me een beetje om en doe wat talkpoeder op een wattenschijfje en dan smeer ik het op die plaatsen. Hij kan het zo met geen mogelijkheid inademen (hoop ik). Niva: Hebben we hier ook een paar dagen gehad, dan was Jarno van 's ochtends half 10 tot 's avonds half 11 wakker. Nu is dat niet meer zo. Eigenlijk verschilt het per dag. 's Ochtends en 's avonds is ie vaak wakker en 's middags na een voeding is ie nog anderhalf uur wakker en gaat dan slapen. Vandaag is trouwens weer een hele 'wakkere' dag.... Oh ik lees net dat het vandaag juist heel goed gaat met Devin. Super! Houden zo! Wow wat een belevenis op de braderie! Zo'n klein ventje die zooo brutaal is! Vreselijk! Je hebt goed gehandeld hoor! Tanya: Wat een leuke foto heb je erop staan (avatar)! Wat een grote vent is Ruben al zeg! Ik lees trouwens dat jij Rubens bipsje elke keer insmeert met sudocreme. Mij is verteld dat je dit beter pas kunt doen als de billetjes rood zijn. Dan heb je nog wat achter de hand zeg maar. Stel dat Ruben nu rode billetjes krijgt, dan heb je niks meer wat je erop kunt smeren (behalve de sudocreme die je al gebruikt). Weet niet of het waar is hoor, maar dat is mij verteld. hihihi, leuk die pagina met allemaal 'poep-woorden'. Wel doen hoor, die afspraak maken bij de tandarts. Je moet er toch een keer heen en dan kun je het beter zo snel mogelijk doen, nu is die kies misschien nog te redden! Ik wilde trouwens al steeds vragen of jullie gebit ook slechter geworden is na de zwangerschap. Bij mij wel. Ik moet ook nodig een afspraak maken voor controle en ik weet zeker dat ik heel veel gaatjes heb! Heb je nog wat gekocht van 'felicitas'? Die mevrouw was vanmorgen bij mij. Ik heb al die antilekbekers gekocht. Met een speentje erbij en lepeltjes enzo. Dat pakket voor 29 euro. Die Dotje boeken vond ik ook wel leuk, maar heb ik maar niet gekocht. Dat fotoalbum vond ik ook leuk, maar gewoon te duur! Sonya: Oh alweer prikjes voor Chedella.... zooo zielig. Oh ik had gehoopt dat ze er dit keer geen last van zou krijgen, maar lees net dat dat wel zo is.... Succes! En geen Chedella maar een dikke kus! Groetjes Miep
Ennuhhhh..... HET IS GELUKT! gisteravond hebben we voor het eerst weer s*x gehad! (Ok, in het begin pijnlijk, alsof er iets ging scheuren, maar de pijn ging later over in een fijn gevoel, hihihi.. )
O sjips, maar dat was helemaal niet bedoeld als verwijt hoor, echt niet! Ik wilde er alleen maar mee zeggen dat ik er ook niet was en dat dat ook niet opgemerkt was. Niet dat ik dat erg vond, nee echt niet! Ik wil niet dat hier misverstanden over gaan ontstaan, echt niet! Zoals ik al zei wil ik niemand voor het hoofd stoten door wel naar de 1 te vragen en niet naar de ander, omdat het mij niet opgevallen was dat die ander er ook niet was. Snap je me nog een beetje? En wat jij beschreef over dat denken als je bijv met de douche bezig bent, da's grappig, heb ik ook! Of als ikiets meemaak denk ik meteen "Onthouden voor op het forum", maar vaak vergeet ik het weer neer te typen als ik aan het typen ben. Maar lieverd, neem van mij aan, ik bedoelde het echt niet als verwijt!
Hoezo wow? Dat ze er maar 1 of 2 per week heeft? Tja misschien is mijn boobjuice wel precies op haar darmen afgestemd? Of misschien spaart ze alles op? Geen idee, maar tis wel weer maandag dus ben benieuwd straks als ik thuiskom of het weer stront is geweest...
Nee hoor, dat hoeft pas als ze 14 zijn. Maar als je met ze de grens over wilt dan moet het wel. En we willen 1e week van okt op vakantie dus zal wel moeten he!
Vrijdag komen mijn collega's op bezoek. Heeft iemand nog leuke ideetjes waar ik op kan trakteren? Moet wel iets simpels zijn hoor, wil er niet teveel werk van hebben..... Het allerallerliefst iets wat kant en klaar te koop is. Ik heb nog steeds een zwangerschapsstreep op mijn buik, die gaat toch weer weg? Zijn er onder jullie ook vrouwen met een navelpiercing? Past die nog? Bij mij wel, heb hem alweer in. Groetjes Miep
Thanks! Als ik geen sudocreme smeer dan plakt de poep heel erg aan zijn billetjes en moet ik echt flink poetsen om het weg te krijgen (en daar krijgt hij dus rode biletjes van ). Tot nu toe heeft Ruben 1x last gehad van luieruitslag en dat was met die spruw. Ik heb daar miconazolzalf voor en die helpt goed. Ik hebme nog aardig in kunnen houden, maar heb het volgende gekocht: * abonnement Ook voor mijn ouders * dat medische handboek * dat 10 delige kijk-en luisterboek (Raffi is er daar 1 van, 6 boeken met DVD en 4 met CD) * De serie Stap voor Stap (weet niet of jou die ook aangeboden is. Normaal bieden ze die aan als je een 2e of volgend kindje verwacht, maar deze gaat uit de collectie en ze boden hem aan met 30% korting. Het zijn 14 boeken, waarin stap voor stap dingen uitgelegd worden. Bijv een deel over koken, een deel over verjaardagsversieringen maken, een deel over de natuur (vogelvoerbolletjes maken enzo)). Vond het echt een leuke serie! Over die aanbieding van Center Parcs moet ik nog even goed nadenken, en even uitrekenen wat goedkoper is in de periode dat wij willen gaan (dec-jan), Landal of Center Parcs. Vond wel dat ik veel cadeau kreeg, Cd met kinderliedjes en dat boek voor papa als cadeau omdat ik dus 2 programma's gekocht had. Een CD met popliedjes omdat ik 5 adressen door had gegeven van verse mama's (de pufclub hihihi), dat kleine MSN-fotoboekje, klein potje sudocreme (goh, die had ik nog niet ), maandverband, tijdschriften, lepeltje, melkpoeder, wasmiddel, zakje met Balneum olie, groentehapje, fruithapje, flesje water en heel veel folders. Ach het was een aardige dame, ze is tot ver na half 6 gebleven! Oké, ik ga GTST kijken. Later! Liefs, TAnya
Oh ja, ik wil zooo graag een keer naar de kapper. Nou ja, niet dat ik het leuk vind bij de kapper maar ik wil zo graag eens een ander kapsel. Heb dit kapsel al jaaaaaaaaaaaaaaaren. Ben al ongeveer 5 jaar niet naar de kapper geweest denk ik. Mijn zus of mijn vriend heeft mijn haar wel eens geknipt, makkelijk kapsel, gewoon recht afknippen. Nu wil ik een kapsel wat ik ook los kan dragen, ja kan nu ook wel, maar is zo saai. Ik wil gewoon wat leuks, wat hips! Wie heeft leuke kapsel-foto's? Zie in mijn album wat voor haar ik heb (alleen is het nu nog een stuk langer) Het moet wel een beetje een makkelijk kapsel zijn hoor en ik wil het ook niet kort! Iemand foto's van leuke kapsels? Groetjes Miep Sorry voor dit off-topic onderwerp, maar het gaat in ieder geval niet over tuinen! (grinnik)
slagroomsoesjes met muisjes erop ik heb mijn streep ook nog, ook van die lelijke donkere donshaartjes daar
Nee de stap voor stap is mij niet aangeboden. Ik heb geen cd met kinderliedjes gekregen en ook geen boek voor papa. Ook geen cd met popliedjes (maar heb ook maar 2 zwangeren doorgegeven.) Melkpoeder heb ik ook niet gekregen trouwens. Verder wel alles wat je opnoemt en heeel veel tijdschriften. Oh ja, en nog 2 pampers. Ach wel leuk dat spul allemaal. Vooral dat gratis spul. En inderdaad die potjes sudocreme heb ik ook al 4 van en ik had zelf al een grote pot gekocht. (en ik gebruik het nooit.... haha) Groetjes Miep
tuurlijk kan je die nog geven (of heb je dat inmiddels gedaan) Raven heeft er ook pas een gekregen toen ze begon te huilen Tis ook zielig als ze zo huilen omdat ze ziekjes ervan worden, succes nog vanavond
Is een leuk idee, die slagroomsoesjes. Maar ben een paar maanden geleden bij een collega geweest die dat al had. Dus ik wil graag iets anders.... Maar weet niet wat. Iemand nog meer tips?
Loltsje Zo'n kapsel als wat ik heb? Half lang haar tot op de schouders met krullen. Dan kan je het los doen en in een staart. En als het nat is alleen even kammen en wat schuim erin en dan laten drogen. Wat je ook kan trakteren is lange vingers met muisjes, of bij de bakker of chocolaterie geboortebonbons kopen, of muffins met muisjes.
Nee joh, das juist hardstkke old skool anders doe je chocolade in het beslag voor de variatie of wat kokos of wat jam in het midden.... of muisjes zoals Tan zegt. Maar dan moet je die muisjes wel op glazuur plakken. gewoon muffin beslag uit de supermarkt (die zijn incl. vormpjes) en iedereen lust die dingen wel of brownies, doe je er glazuur boven op met muisjes (chocolade en muisjes zijn een erg lekkere combi)
Zoiets als dit dus, zoals het er bij mij uit hoort te zien maar dat nu niet doet (zaterdag 22 september word ik weer helemaal bijgewerkt, kleurtje, nieuwe krullen, knippen):
Muffins met muisjes erop. Was hier een succes! Sorry, voor dit korte bericht maar ik heb vandaag een rotdag(om het netjes uit te drukken). Lieve is bijna van haar verkoudheid af, nu is Pepijn aan de beurt. En ik zit er even doorheen. Ik heb wel 2 fotootjes geplaatst. Als ik een beetje gekalmeerd ben en het blijft hier rustig kom ik vanavond terug om op iedereen te reageren.