Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jekkia

jekkia Fanatiek lid

2. Niet meer actief

Anders uit dan? Dan nu? Nu heb ik heel vaak mijn haar in een staart.

Sterrekind Wat een mooie foto die laatste, genaamd Trainen! Die is echt gaaf!

3. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Hey hoi! Ik vroeg me net af of ik even moest vragen hier of iemand wist waar je was. Je laatste post was van vorige week dinsdag ofzo! Ik ga nu bijlezen, misschien hoor ik wat voor leuke dingen je allemaal gedaan hebt!

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Heb alleen maar foto's van jou gezien met je haren in een staart ;)

5. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Groningen
    Wat mooi gezegd Niva! Ook hier zijn jullie allemaal veel in mijn gedachten; dit forum is een beetje als een ouderwetse briefroman. Veel verschillende stemmen en verhalen door elkaar heen, met als rode draad het wel en wee van kindjes die allemaal in juli 2007 uitgerekend waren... Net als met een boek wil ik weten hoe het verder gaat en dan log ik weer in hier! En het is nog interactief ook, want ik kan mijn eigen verhalen en vragen toevoegen. ;)

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Ik ben verslaafd geraakt aan dit forum :oops:

Vooral nu Ivo zoveel aan het werk is en de auto mee heeft, zit ik een beetje vast in deze saaie wijk (net verhuisd dus ken er bijna niemand)
    Zonder julie zou ik mij hier stierlijk vervelen

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Bedankt voor jullie (snelle) reacties! Brownies met glazuur en muisjes lijkt mij wel wat. Alleen ben ik niet zo goed in zulk soort dingen maken. Wat is glazuur, hoe en wanneer moet ik dat op de brownies doen en waar bestaat dat uit?

Tanya: Je hebt echt een hele mooie dikke bos krullen! Ik heb van mezelf ook al wat slagen (of is dit een friesisme en bestaat dit woord niet?). Al zie je dat niet op de foto's in mijn album maar dat komt omdat mijn haar nu wat te lang is, dan krult het wat minder. Dus ik denk dat het niet goed uitpakt als ik krullen neem.
    Ook zou ik het nog ietsje langer willen als wat jij hebt. Het mag wel in laagjes ofzo hoor, maar gewoon een paar lange lokken.....

Groetjes Miep

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ook ik ben verslaafd aan dit forum hoor.....

Sterrekind: Erg leuke foto die 'trainen' foto! En wat heeft ze d'r hoofdje al hoog! Knap hoor! Een hele dikke knuffel voor jou! En hopelijk is Pepijn (en jij ook) er weer snel bovenop!

Groetjes Miep

9. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oeps ik had ook niet de bedoeling iemand te kwetsen.. :( Sorry... :oops:
    En natuurlijk ben ik ook verslaafd, anders zou ik hier niet al vanaf week 4 van mijn zwangerschap dagelijks posten..! :) :) Ik denk ook aan de anderen en ben ook heel benieuwd hoe jullie levens er nu echt uit zien. Ben soms ook erg jaloers op sommigen..

Tanya wat een leuke foto's en wat een prachtig mannetje is Ruben toch. En op die gezinsfoto zie ik toch ook Marc wel in hem!

Sterrekind ook al zo'n prachtige foto! :) Lieve is ook zo'n ontzettend mooi meisje. Zo gaaf en ze lijkt me een zacht huidje te hebben. Sterkte met de chaos bij jullie en beterschap voor Pepijn!

Miep woehoe! Wat heerlijk dat het gelukt is! ;) De aanhouder wint.. En nu veel oefenen!

Niva wat een leuke dokter hebben jullie (zo te horen dan)! En gelukkig dat het allemaal niets ernstigs is met Devin. Hopelijk is die spruw ook bij jullie snel over; maar wat een dozen bij de apotheek dat ze je iets geven wat je niet bij BV kunt gebruiken! :confused: En zeker als de arts iets anders heeft voorgeschreven.. :(

Slaapzak die van de Hema is klein, maat 56/62 en daar hoefde ik de armsgaten niet van de verkleinen. Van de slaapzak van prenatal wel; die is 70 cm en ik heb een veiligheidsspeld door de armsgaten gedaan zodat hij er niet in kan met zijn armpjes.

Alex geeft nu Sverre zijn laatste fles boven; hij heeft net heerlijk in de TummyTub 'gezwommen' en gaat hopelijk zo weer een lange nacht maken. Hoe het komt weet ik niet, misschien ook een sprongetje? Hij was vorige week maandag de hele dag huilerig en hangerig. Dus wie weet.

Morgen is hij alweer 2 maanden! :confused: :)

10. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Trouwens, Sverre krijgt pas volgende week zijn prikjes, dan is hij al 10 weken. Ik heb het idee dat het bij de meesten hier eerder is. Of niet?

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Brownies: Het complete pak haal je bij de supermarkt. De vorm zit er bij. Je hoeft alleen nog water bij te voegen. In hetzelfde rek staat ook de glazuur. Lekkerste is tuurlijk de chocolade glazuur.
    Ik doe altijd nog wat pompoenpitjes er bovenop (in hetzelfde rek in de supermarkt) voordat het de oven in gaat. Als het klaar is dan gaat het glazuur en de muisjes erover heen.

Als je slaghaar in laagjes doet , krult het meer (heb ook slaghaar en krullen als het heeft geregend) omdat het dan minder zwaar hangt

slagen in het haar: gewoon nederlands hoor voor lichte krullen. Friesisme heb ik nog nooit van gehoord ;)

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

wie spaarde nou ook alweer die Zwitsal zegeltjes?

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Bij ons precies met 2 maanden, dus zeg maar 9 weken ongeveer.

14. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Groningen
    Hihihi, gefeliciteerd! Pak van je hart zeker? Even nadenken of ik een leuk kapsel weet voor je... ;) Maar je hebt zulk lang mooi blond haar! En als je van jezelf al slagen hebt zijn misschien van die moderne (=eigenlijk retro 'vroeg jaren-80') laagjes in je haar een idee? Zelfs als je geen krullen hebt gaat het er mooi vol van staan en het lijkt leuk los èn in een paardenstaart. Ik zal eens kijken of ik een foto kan vinden zo.

Sterrekind: Hier hadden mijn schoonzusje ook muffins met muisjes voor ons gebakken. Lekker! En wat kijkt Lieve heerlijk denkerig op je laatste foto, prachtig!

Karlijn, ook jij zult wel opgelucht zijn dat Sverres eczeem weg is! En wat slaapt hij opeens lang achter elkaar door!

Niva, ik was al veel eerder boos geworden op dat ventje. Maar goed, ik ben ook meer gewend aan pubers, die zijn toch minder impulsief. Of heb ik gewoon nooit dat soort pubers ontmoet? :oops:

Tanya, wat een mooie foto van je voltallige gezin! Huisje, boompje,... hondje! Ik kijk even verder... Oeh, mooie krullen heb je! En wie is die rooie kat?

Evelien, ik hoop dat jullie dan toch echt aangesloten zijn nu. Goed aangepakt! Maar, sjemig wat een zooi daar bij Nuon. En nu? Schadevergoeding eisen?

Glazuur maakte mijn Ma vroeger door suiker en water te mengen tot een sausje. Als je het dan ergens op smeert (als finishing touch als je baksel verder af is) en het droogt op, dan heb je glazuur.

Even op OK drukken.

15. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

ehm, Niva?

16. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

Dankje Jekkia! Ik ga denk ik echt brownies maken. Morgen ff naar de winkel.

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Succes ermee. Tis zo makkelijk , kan echt niet fout gaan. Zelfs Ivo kan het ;)

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    haha, ooooohhhhh dan moet het mij zeker lukken ;)

Ik ben anders niet zo'n koekjebakker, hihi. Maar ik ga het gewoon proberen.

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Me Me Me! 8)

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Loltsje, wat betekend tutsje boartsje?

Tutsje weet ik dan nog wel, wij noemen dat hier een tut of tutje maar boartsje?

Deel Deze Pagina