Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    boartsje betekent 'spelen'

Zo zeggen we dat in Friesland: tutsje boartsje. Niet als volwassenen elkaar kussen hoor, maar 'kinderpraat' zeg maar.

2. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Vertelt jullie CB je dat? Die van ons echt niet! Of nou ja, nog niet. Ze vroeg wat we overdag zoal met haar deden. Schijnbaar zijn ze tevreden! ;)

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

oh, ooops, ik meende Niva....
    Ehm, bevallingsdementie is toegeslagen bij mij denk ik.

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Lekker dat hij doorslaapt! En meteen ook zo lang! Beter! Nicci wordt ook altijd rond 4u wakker, om te poepen! hahaha!

Dat je zo opziet tegen je werk is inderdaad niet normaal. Maar jij had het toch ook over een post partem depressie? Moet je niet eens gaan praten met iemand van de Arbo?

5. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Volgens mij heb ik afgelopen weekend met mijn kop in het zand gezeten. Hoor net op tv dat er zaterdag een student in Roosendaal is vermoord op het station met een bijl! Brrr... :confused:
    (blij dat ik nu samenwoon en niet meer op dat station hoef te komen, zou me daar niet echt meer zo prettig voelen daar. Tis al zo'n eng stationnetje 's avonds)

En dat meisje met anorexia dat een weldoener had gevonden voor die dure behandeling in het buitenland blijkt te zijn genept. Dat blijkt een grap van iemand te zijn geweest :confused:

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    jeetje, wat een berichten op het nieuws. Vooral die moord met een bijl in Roosendaal..... vreselijk!

7. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kar Beebie heeft gelijk hoor, tis niet goed als je zo enorm opziet tegen werken. Misschien is het niet eens zo'n slecht idee om met de Arbo te gaan praten en te kijken wat hieraan te doen is.

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Meiden, het was weer gezellig! Ik ga nu ff tv kijken, voeden en op bed.

Voor het eerst dat Jarno op dit tijdstip nog wakker is. Normaal begint zijn nacht al om 8 uur of half 9. Dus ik ben benieuwd hoe het vannacht gaat. Ik ga hem rond 10 uur voeden denk ik en dan op bed stoppen. Hopen dat ie wat doorslaapt vannacht. Afgelopen paar nachten was het max 4 en een half uur.

Groetjes en tot morgen!

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Je bedoelt: Beebie heeft gelijk....

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Je dringt toch niet tot dit soort mensen door. Die leven in hun eigen wereld.

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:oops:

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Welterusten en tot morgen Loltsje!

13. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Blij dat het allemaal meevalt! En wat ongelooflijk oenig dat ze iets meegeven wat A niet is voorgeschreven en B jij niet mag hebben!

14. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Meiden,

Ga jullie ook verlaten voor vandaag. Raven krijgt rond middernacht haar laatste voeding en hopelijk slaapt ze dan weer tot 6 uur.

Tot morgen en sweet dreams allemaal!

15. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb van Zwitsal een creme wat preventief werkt tegen rode billetjes. Nicci is vrij gevoelig voor rode billetjes en dan gebruik ik sudo.

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Je doet het nog! ;)

17. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Dat is niet goed nee! Je moet over een paar weekjes weer, toch? Misschien moet je hier eens over praten met de HA, vooral omdat je eerder ook al depressief was. Wel doen hoor, het ging verder goed, maar met jou moet het ook goed gaan! Knuf...

Oh oeps, dacht ik net, mooi ik ga verder posten, wil Tica eten. Duty calls! Tot morgen allen.

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Wow omdat ik me er niets bij voor kan stellen dat je vaker dan 2 keer per dag geen poep aantreft! Maar niet 'wow' in de zin van "het is vast niet goed"

19. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Als je naar een goede kapper gaat kunnen ze je helemaal informeren wat bij de vorm van je gezicht staat. Ik ga zelf altijd naar Rob Peetoom, maar vraag me af of dat bij je in de buurt zit. Misschien Cosmo? Anyway... als het een goede, hippe kapsalon is moet dat goedkomen! Zo ben ik jaren terug ook van heel lang naar heel kort gegaan.

20. Beebie

Beebie Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Lange vingers, in de witte chocolade gedoopt en daarna door de muisjes

Share This Page