Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Meestal na een uurtje of drie is me bij de vorige prikjes verteld.

2. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    En dan denk je niet aan mij en mijn mooie wurm? :(

(Lexi is zwaar verdrietig nu...)

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ow jee, jammer voor dat kind ook!

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ja hoor je mag nog een zetpilletje geven! Bij de vorige prikjes van Ana-Lucia moest ik wel drie dagen zetpilletjes geven! Ze had wel 39 graden koorts. Kan volgens mij zeker geen kwaad om nu eentje te geven.

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wat grappig dat ze de dokter al wou versieren :) Je zal haar ook achter slot en grendel moeten steken als ze ouder wordt :)

Zo stom zeg van die apotheek!

En je zal het altijd zo zien, kijk je het even aan, beslis je dan uiteindelijk om naar de dokter te gaan en dan is het net weer beter als je thuiskomt :)

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Misschien een vogelverschrikker-kapsel dan? Dan kan het wel weer bij het tuinenonderwerp en kan je er zelfs een foto van plaatsen ;)

7. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Ow Tanya, niet over piekeren! Zie het als een sneeuwbal-effect. Enkele losse opmerkingen die toevallig kort na elkaar volgden leidden tot wat posts over aanwezigheid op het forum. En vergeet niet, dit is niet de eerste keer dat er hier iets gezegd is over 'over een berichtje heengelezen/iets niet opgemerkt hebben'. Is juist goed en fijn dat mensen eens kunnen zeggen wat het forum betekent voor haar en hoe men het lezen/posten inpast in haar dagelijks leven. Kennen we elkaar weer iets beter. ;)

Heus, gewoon opschrijven wat je denkt en voelt. Daar is dit forum juist zo fijn voor, in ieder geval voor mij wel en met mij voor veel anderen!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    JEEEUJ, gefeli :)

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    OMG! :confused:

10. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    sorrie, ik ben blond hoor, en tis al laat maarrehh...
    hoe plakken dan die muisjes erop? de slagroom zit er toch in...? en niet erop?
    :oops:

11. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Volgens mij geef je het niet door via de bv, maar misschien wel door het intensief contact met je beebje.

12. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Beetje veel berichtjes na elkaar, sorry!

BTW, Sterrekind, Lieve is echt een supermooi meisje!

13. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Beetje veel berichtjes na elkaar, sorry!

BTW, Sterrekind, Lieve is echt een supermooi meisje!

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Volgens mij geef je niet echt een griepje door aan je beeb, maar ik dacht wél je antistoffen. Dus dat zou dan wel weer handig zijn toch?

15. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    ow..ik lees het al...glazuur...

Ik ben een beetje moeeeeee....heb net Arthur naar bed gestuurd, die zat er ook ff doorheen, laat ik die jongen ook eens vroeg slapen ;) Hij geeft hier standaard de laatste voeding, en ik smorgens de eerste..maarja...ik kan toch niet echt slapen voordat hij weer naast me ligt en de kleine Iris tevreden en voldaan in dr bedje ligt..dus dan kan ik ook net zo goed ff de fles geven zo...over een half uurtje denk.
    Ik rust nu toch ook ff uit, hiero achter mn pc-tje ;)

Hebben jullie dat ook; niet in slaap kunnen komen als mannetje er nog niet naast ligt?

16. Niet meer actief

Of witte gesmolten chocolade. Wij hadden ook soesjes met muisjes ipv beschuit met muisjes. We maakten 2 dozen per keer op voorraad. Als er visite kwam even van te voren de goede hoeveelheid eruit leggen om te ontdooien en dan klaar. (dus we maakten ze klaar en gooiden ze meteen daarna terug in de vriezer).

Ik ga nu ECHT naar bed. Welterusten allemaal!

Liefs, Tanya

17. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    kan dat dan...ontdooien en weer invriezen?

ik ga fles klaarmaken... weltrusten 8) voor diegene die hier nog zijn...

18. Niet meer actief

We maakten ze bevroren klaar. Dus meteen na het uit de vriezer halen van nieuwe doos de chocolade erop en de muisjes, even laten drogen (is echt zo droog) en dan meteen terug de vriezer in. Dus kregen ze de klans niet om volledig te ontdooien.

Ruben kwam vanochtend om 5 uur (zoals de afgelopen 5 nachten ofzo), maar nu was ik klaarwakker. Ben maar naar beneden gegaan want wilde Marc niet wakker houden, en ik zit nog steeds klaarwakker beneden. Ik denk dat ik vanmiddag maar even terug mijn bed inkruip. Ruben is ook half wakker, ik hoor hem steeds geluid maken door de babyfoon heen. Zolang het nog geen huilen is laat ik hem lekker liggen.
    Kwam er net achter dat de doos van de Felicitas-doos vergeten is mij de activeringscode van je Jongegezinnenvoordeel-pas te geven, dus ik ga straks maar even bellen.

Vraagje, Ruben heeft nu echt al een paar weken last van een verstopt neusje. Ik heb al een paar dagen neusspray geprobeerd maar dat helpt niet echt. Als ik zo in zijn neusje kijk zie ik wel snot-dingetjes. Die haal ik er ook wel uit, maar ik heb het idee dat er bovenin zijn neus ook nog een heleboel zit. Hoelang mag een neusverkoudheid aanhouden en heeft iemand nog een tip hoe ik zijn neus echt leeg krijg?

Liefs, Tanya

19. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Good morning :)
    Ik gisteravond laatste fles gegeven: Iris wakker gemaakt, ze drinkt dan bar wienig tegenwoordig om die tijd..gisteravond maar 40 cc erin gekregen...verbazingswekkend dat ze het dan tot 6.45 vol hield vanmorgen :)
    Ik maak me er maar niet al teveel zorgen om dat ze niet genoeg drinkt, ze krijgt al aardige hamsterwangen, dus dat zal wel snor zitten denk ik dan :)

t miezert hier, ik wil straks toch echt nog ff boodschappen doen, aan de wandel dus. En vanmiddag denk even bijslapen want ik had babyfoon vanacht op hardste volume staan..en dan hoor ik dus ieder kreuntje :( Om 3.15 was Iris ook druk aan het steunen en kreunen..dus ik d8 wie weet is ze wel aan het gymnastieken, kan ik het ff zien hoe ze zich nu van onder de dekens vandaan wurmt..maar nee hoor, ze lag heerlijk op dezelfde plek waar ik haar had neergelegd. Om kwart voor 6 zelfde verhaal, toen lag ze wel meer te bewegen ook, maar keb haar kunnen laten liggen tot 6.45.
    Dus ik heb weer geleerd: babyfoon gaat niet meer zo hard 8) Deze mama heeft ook haar rust nodig. :D

20. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Hier is Iris ook verkouden geweest, de snot-dingetjes die vooraan zaten, kon ik er gemakkelijk uit 'vegen' ..en ik heb ook zo'n ballonnetje, neusballonnetje zeg maar...dan zuig je als het ware de neusgaatjes leeg..Ik heb hem 1x geprobeerd te gebruiken, maar dit hielp niet, omdat het aangekoekt en hard was in dr neusje (sorrie, voor diegene die net aan ontbijt zitten, niet echt smakelijk detail..hihi)..
    Maar nog geen halve dag later kwam het er goed uit, ze lag in dr bedje op dr zij en was verdrietig...blijkbaar kwam het toen ff goed los en lag er ineens een lange snottie op dr wang...
    Dat was weer iets nieuws wat we ontdekten bij Iris, we hebben er nog net geen foto van gemaakt ;)

Drinkt Ruben er ook slechter door? Echt verstopt zodat die minder lucht kan ademen?

Deel Deze Pagina