Nee ik spaarde die R 'etjes van de robijn Beebie spaarde de zwitsal zegels (ik stuur ze nog op hoor beebie, ben er nog niet toe gekomen maar ze komen er snel aan)
Twinny, dat is toch niet normaal dat ze de schade niet dekken?! Balen zeg... Hopelijk valt het dan mee met de schade. Tweety: de link is www.oeiikgroei.nl Ik had me ook opgegeven voor de sprongenwekker maar krijg, net als Tanya, geen emails! Terwijl hij toch bijna aan sprong 3 toe is (10 weken geloof ik). Maar ik heb het boek.
Wat the f*ck zijn sprongetjes? Behalve dan dat er een hindernis staat waar je overheen moet? Niva, ik moet de R zegels nog steeds naar je versturen. Kan je mij nog een keer je adres sturen. Ik vrees dat ik die kwijt ben. En hoeveel heb je er nog nodig? Demelza ligt meestal gewoon op haar rug. Maar gezien ze een gigantische voorkeurshouding heeft leg ik haar ook weleens op haar zij. Dan krijgt ze tegen haar rug een kussen geklemd tussen haar en de ledikant. Aan haar voorkant krijgt ze een enorm dikke strandlaken die ik heb opgerold. Die is dan zo zwaar dat ze die niet opzij kan rollen en niet makkelijk op haar buik kan komen te liggen.
Ik zit weer te piekeren.. Heb vannacht al liggen nadenken over de hoeveelheid voeding die Sverre binnenkrijgt. En nu dus weer. Hij krijgt vandaag weer 6 voedingen - 5 X 150 en 1 X 180 ml. Dus in totaal 930 ml! En ze mogen met 3 maanden ofzo geloof ik maar een liter! Dan is deze hoeveelheid toch teveel? Maar als ik minder geef komt hij eerder... Soms redt hij het dus op 5 voedingen. Pffff.. wat dat betreft is borstvoeding echt makkelijker hoor.
Zo te lezen heb je zelf al een hardstikke leuk idee! Als ie graag duimringen draagt en zijn huidige is aan het verslijten..dan is dat toch prachtig? Ik zou dat doen als ik jou was... Vir en ik hebben besloten óók ringen te nemen samen (we zijn niet verlofod of getrouwd en hebben geen ringen oid) en dan ook Devin haar naam er in te zetten
Ja man... Sverre is gewoon al 2 maanden. Wat gaat het hard he? Tan, ik vind het idee van die ringen erg leuk! Moeders waarvan de kindjes de eerste enting al hebben gekregen. Hoe ga ik dit doen? Demelza is donderdag aan de beurt en ik zie er echt tegenop. Moet ik van te voren een paracetamolletje geven of erna? Tips graag...
Goeiesmorreges... Alles goed hier, maar ik heb nogal veel achterstallig onderhoud te doen. Sanitair, mensen mailen, bijlezen op het forum en posten, mijn scrapboekje over de bevalling afmaken. Nou ja, behalve het sanitair allemaal leuke klusjes! Tanya en Tweety: dus als je baby een snotneus heeft laat-ie vaker los tijdens het drinken? Dan is dat misschien waarom Tica nu weer onrustiger drinkt! Ik veeg wel met een natgemaakt watje de snotjes weg, maar wat meer naar binnen zit lukt daarmee niet. En die 'neuspeer' van de Hema heb ik ook, maar ik vind het nog te eng om die te gebruiken... Karlijn: opzien tegen de combi werk + klein kind is volstrekt logisch. Ik kan me zelf ook niet voorstellen hoe ik straks alles ga klaarspelen; opstellen nakijken terwijl Tiekje wil eten/spelen/schone luier? Maar je kunt ook tevéél tegen iets opzien. Als je merkt dat je er wel heel erg mee zit, zou ik de zorgen niet wegwuiven en over 3 weken wel wéér zien, maar nu alvast met arts of ARBO praten. Je opties op een rijtje krijgen weetjewel... Goh, het is alweer 11 september inderdaad... Gisteren was ik met Ma en Tica in de stad en ik zag een mooie poster van NY, mèt de Twin Towers. Zucht... Een beetje alsof je opeens een foto van een inmiddels overleden oud-klasgenoot tegenkomt. Die film van die Fransmannen durf ik nog steeds niet te zien. Wat ik wel gezien heb, en het is echt een aanrader: "United 93". Over dat vierde vliegtuig, waarvan de passagiers in opstand kwamen tegen de kapers. Erg indrukwekkend en heel menselijk. Even op OK drukken.
ik zou geen paracetamol vooraf geven, je weet niet of het nodig is... Ik heb wel eens gehoord dat arniflor -zalf erop smeren helpt voorkomen dat het beurs wordt... misschien dat diegene die al ervaring hebben met de eerste prikjes,hier meer over kunnen zeggen.. (dan lees ik ook ff mee, en sla ik alle tips in mn bolletje op.. )
Volgens de verpakking mogen babies tussen de 5-6 kilo 5x 200ml = 1 liter. Hangt natuurlijk ook van leeftijd van de baby af, maar Sverre is al 2 maanden, dus volgens mij kan het wel. Bel anders het CB en desnoods geef je voor de hongerige baby.
Ow, mevrouw is uitgekletst. Ze lag al een half uur wakker in bed te kletsen. En ik geloof dat ze nu klaar is. Ze ehm... is nu ehm... aan het gillen. Dat hoort denk ik niet bij het kletsen. Het lijkt niet eens meer op huilen. Dus ik ga jullie weer verlaten! Kar, nog even een kus voor jou. Heb hier een halve brief voor je liggen. Ik zal hem snel afmaken en naar je toesturen!
Karlijn GEFELICITEERD MET DE 2 MAANDEN-VERJAARDAG VAN SVERRE!!! (Zou het aan ons liggen dat wij die sprongenwekkers niet krijgen...) Tweety Hier slaapt Ruben sinds dat de kraamverzorgster weg is op zijn rug. Cadeau Marc Ik heb besloten een duimring te geven met de naam en geboortedatum van Ruben erin gegraveerd.
Voor Lexi (weer eens wat anders dan wikipedia): Karmuela Searlel, een van de vele acteurs die Tarzan vertolkten, werd tijdens de opnamen doodgetrappeld door een woeste olifant. De gemiddelde levensduur van een paraplu is anderhalf jaar. In Green, deelgemeente van New York, is het onwettig om tijdens een concert achterwaarts op een voetpad te wandelen en tegelijkertijd nootjes te eten. Een gebouw opsturen per post is in Amerika illegaal sinds 1916. In datzelde jaar had een man op deze manier namelijk zijn huis van 40.000 ton doorheen Utah gestuurd om zodoende de belastingen te ontlopen. American Airlines bespaarde in 1987 40.000 Dollar door 1 olijf weg te houden uit elk slaatje dat werd geserveerd in eerste klasse.