Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kar76

Kar76 VIP lid

Oct 30, 2006
    5,124
    0
    0
    Maastricht!
    Nou van ritme is hier nog geen sprake.. Maar ik snap hem wel beter inderdaad.

Pfff ik kan niet meer stoppen met huilen. :( :( Alles is me teveel.. En nu smste Alex ook nog dat hij waarschijnlijk vanavond naar Brabant moet. :( Ik heb het zoooooo gehad. Ik kan het gewoon niet meer... :( :(

Ik ga nu eerst maar eens lopen met Morris en Sverre - buitenlucht zal wel helpen. Maar eerst een poepbroek verschonen geloof ik, ik hoorde iets uit de box komen! ;)

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Bedankt voor de uitleg van de sprongetjes (Lexi, jij ook!)
    hmmm, kruimeltje leert van alles, maar ik heb haar nog geen dag huilerig meegemaakt. Behalve dan toen met het spugen en de krampjes!

4... geen probleem, ik heb er alweer een hele boel. Ga denk ik maar sparen voor zo'n badjas voor mezelf.
    KOMT eraan je zegels...

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ojee :( Wat erg voor jullie...

4. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Heb ook nog niemand van felicitas gezien of gehoord.
    En de C1000 doos vond ik ook erg leuk!

5. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Vreemd..wij gebruiken juist de c1000 luiers omdat we die de beste vinden (op pampers na dan maar dat scheelt nogal qua prijs en ik vind ze niets minder dan pampers)

Heeft er iemand ervaring met de aldi luiers? Volgens de kraamzorg waren die erg goed, maar ze hebben alleen grootverpakkingen en als ik ze niet goed vindt zit ik met een heel pak luiers..

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb ze zonder problemen gebruikt. Het waren wel newborn, he. Ik weet niet wanneer jij ze hebt gebruikt, maar misschien was Jeroen er al te groot voor?

7. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Ook ik vond het ondingen!
    Heb vandaag pampers gehaald. Gebruik normaal kruidvat, maar het kleinste maatje is te klein geworden en de maat groter vind ik te groot.
    En maatje 2 van pampers zit perfect. Vind ze alleen erg duur. Heb gelukkig nog wat waardebonnen waardoor het goedkoper is, dus zolang ik die heb mag ze in de pampers!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Kijkt ze niet raar naar de spiegel? Ana-Lucia kijkt eerst heel verbaasd en dan begint ze te lachen :)

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Altijd op het ruggetje nu.

10. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Hoe komt het dat je weer zo moet huilen?
    Balen he, zulke dagen. Moet je echt de hele dag voor Sverre zorgen voor je gevoel en kan je niet even 'Karlijn' zijn i.p.v. alleen maar mama!

Hou vol wijffie. Ik hoop dat het lopen je goed doet.

En ritme... oke, in zoverre ritme... ze komt nog steeds voor eten wanneer zij wil. De ene keer na 2 uur, de andere keer na 4 uur. 's nachts de ene keer na 3 uur, de andere keer na 7 uur... dus wat dat betreft geen ritme. Maar ik doe meer wat ik wil. Dus als ze slaapt en ik wil/moet weg, dan pak ik haar op, in de wagen en weg zijn we. Dan is ze even wakker en slaapt zo weer verder. Dus ik pas me niet meer alleen aan haar aan maar zij ook aan mij.
    Dus ik ben weer iets meer Eveline en ik kan dus iets meer plannen. Want de borstvoeding loopt zo lekker dat ik dat nu echt overal durf te geven.

11. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Laat de boel maar de boel en probeer zoveel mogelijk alleen die dingen te doen die je leuk vindt. Soms moet dat gewoon. Ik heb sinds mijn drukke ADHD-dag vrijdag ook nauwelijks nog iets nuttigs gedaan. Gisteren van 11 tot 4 met mijn vriendin geklept, niks opgeruimd, geen was gedaan, niet gestofzuigd... en 's avonds lekker volleybal gespeeld.
    Hoop dat je opknapt van je wandeling!

12. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Niet met die van de aldi. Maar ik heb wel hele goede verhalen gehoord over die van de lidl en daar wil ik straks een pak van gaan halen.

13. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Maat 2 van DA is ook groter dan kruidvat en minder duur dan pampers.

14. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    NIVA!
    Ik ben aan het opruimen geslagen op mijn bureau. En wat zie ik... een envelop die al aan jou gericht was.
    Dus... ik heb je adres nog wel.
    Zegeltjes gaan straks op de bus als ik de rest van de post verstuur!

15. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    pampers zijn nu in de aanbieding bij AH, 3 pakken 19 Euro... voor wie er gebruik van maakt

16. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    ehm... groter dan maat 2 van kruidvat? Of groter dan maat 1 en kleiner dan maat 2?
    Maat 2 van het kruidvat daar zwemt ze gewoon in. Een poepbroek zit dan echt overal... vind ik niet praktisch als we weg zijn...

17. Evelieveling

Oct 30, 2006
    3,158
    0
    0
    Julianadorp
    Oeh, dank je wel voor die tip Melanie. Ik kom eigenlijk nooit bij appie omdat ie zo duur is. Maar dit is wel een goede aanbieding.
    Ga ik straks toch maar ff halen...

18. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

May 15, 2005
    1,191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    hey dames, ben weer terug. Heb hier 1 die verslaafd is aan de muziek mobiel zodra die uit is huilen, staat ie aan is ze tevreden uit weer huilen.

controle was prima dus daar zijn we ook vanaf.
    Kar knuffel vanaf hier doe rustig aan en huil maar lekker. aldi en lidl luiers zijn allebei goed hoor. heb ze veel gebruikt zeker de lidl. zit tegenwoordig gewoon van de c1000 omdat ik bij die andere winkels niet meer kom.

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ja hé, gaat veel te snel zo! Mijn meisje is vrijdag alweer drie maand! Is Elin al een grote meid? Hoeveel weegt en meet ze nu?

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik ga straks wel huilen, sommige dingen in maatje 62 worden nu al te klein voor Ana-Lucia!

Share This Page