ff snel een teken van leven want jullie hebben me vast al gemist ben gisteren voor het eerst in mijn eentje met 4 kids op stap geweest.. hele dag sprookjesland in enkhuizen. ( heb je me onderweg zien zwaaien, Chantal? ) Ging prima. Milyan gedroeg zich voorbeeldig.Heeft de hele dag geslapen. Straks krijg ik bezoek van mijn zwangere collega en morgen komt die tante van felicitas... ben benieuwd of er nog iets in zit wat voor mij interessant is... Reageer vanmiddag of vanavond op jullie. Fijne dag allemaal! Greeeeetz
Landa welkom terug. lekker naarParijs Eef. geniet maar lekker. Tanya balen dat je weer ongi bent. Miep nog gefeliciteerd met je manneke meid. hier vanmiddag krijgt Quinty haar prikje spannend. vanacht voor 2e keer doorgeslapen en ze krijgt kwa voeding nu ongveer 3 flessen a 180 en 2 a 150 en dat gaat super, 5 x 180 is haar nog net teveel.
Eef wat een prachtmeid en *gaapies* hahaha nee hoor Eva-loraina heeft er ook nooit last van dus wacht wel af hoe het met Quinty gaat.
Landa: Welcome back! Tanya; succes met je drukke dag vandaag. Sterrekind: Sterkte met werken morgen (ik ben ook al geweest ). Twinny: Succes met het proefdraaien op het kvd, hoop dat het meevalt voor jullie beiden! Niva; Wat een leuke foto's, ze blijft een plaatje! Miep; Sterkte met de (beginnende) borstontsteking. Is echt geen pretje, dus idd masseren, warme doeken om hem hemaal leeg te krijgen en evt daarna koude doeken ofiets te verlichting van de pijn. Even volhouden hoor, als je nu niets doet ben je het haasje . Tomenjerry; Succes straks op het cb. Eef; Have fun in Parijs! Je hebt het verdiend! Fijn dat je éindelijk weer stroom hebt. Melanie: You go girl!
Oefen je dat met haar? Ene arm rechtuit steken, andere over de borst leggen. Beentje over de andere leggen en dan omrollen. Dan krijgen ze een idee hoe ze het moeten doen. Dan leren ze het vaak een stuk sneller. Ik oefende dit zo'n 5 keer per dag en liet haar dan lekker aanklooien. Dan zag ik vaak dat de armen goed gingen maar ze liep te klooien met haar beentje. En na een tijdje laten aanklooien hielp ik haar met haar beentje en daarna natuurlijk heeeeel enthousiast doen, alsof ze het zelf voor elkaar had gekregen.
Hier wordt zeker aan jullie gedacht. Sterkte en succes. Zal zo naar de foto's gaan kijken. Dank je wel! Zo hadden mijn schoonouders 3 jaar lang geen nieuwe kleinkinderen en nu in 2 maanden 3 nieuwe meiden. Ow, dat doet Demelza ook. Maar ik wil haar dus geen uren onder dat ding hebben. En al helemaal niet in bed, daar horen ze te slapen en niet actief gemaakt te worden door zo'n ding. Thanks, hier kan ik wat mee. Ik zal het vanmiddag ook even vragen bij het CB.
Ik onaarde moeder had dit gepland toen Demelza nog niet eens geboren was. Vond het belangrijk om gelijk iets te plannen voor met zijn tweetjes. Om ook Jerry en Eveline te zijn. Ik dacht dat je na 3 maanden redelijk gewend kon zijn aan je nieuwe leven en dat het dan wel lekker was om weer even samen te zijn. Volgens mij had ik het in juni ofzo besproken. Had het toen geloof ik wel gemeld. Zie mijn stukje wat ik net hierboven ergens heb geschreven! Yeps, dat heeft invloed op je borstvoeding. En veel ook nog. Maar dat komt weer goed hoor! Over doekjes gesproken. Welke doekjes gebruiken jullie? Ook daar zijn veel verschillende soorten van. Ik ben zelf heel tevreden over een hele goedkope. Bij de action. 100 doekjes in een verpakking i.p.v. de gebruikelijke 80 en dat voor maar 1 euro. En de 'snoetenpoetsers' van hun zijn ook erg fijn.
Goedemorgen allemaal! Zohé, wat wordt Demelza lekker donker! Mooie meid. Twinny, ik zal aan jullie denken. Wow, nu al proefdraaien op het kdv, onze kindjes zijn nu toch echt geen newborns meer! En Tanya ook alweer ongesteld, ook de mama's zijn dus niet meer 'pasbevallen'. Succes met inkopen doen, wat een spul ga jij halen zeg... Melanie met 4 kids M-kids in een pretpark... Knap hoor, mijn Ma deed dat soort dingen met ons viertjes vroeger toch altijd liever met nog een volwassene erbij als backup, of gewoon om te helpen met spulletjes sjouwen. Was je nooit eentje kwijt dan? Ik ga nu douchen, moet naar fysio, ga ik lekker op mijn nieuwe 'moederfiets' heen. Eriks ouders komen een uurtje op Tiekje passen, dus ik krijg direct even vrij. Slechte mama ben ik, ik verheug me erop.
ff serieus... ik lees dit veel. Net als ontaarde moeder... We bedoelen dit toch allemaal met een knipoog? Of zijn er mensen die zich op dat moment echt slecht voelen? Ik had het de eerste keer wel. Maar ben er echt van gaan genieten om even zonder de kleine meid te zitten. Maar ben altijd weer dolblij als ik haar daarna weer bij me heb.
Goed, ik ben bijgelezen. Ga nog even een lekker bakkie doen en daarna de laatste kleine dingen in het huishouden en dan is het hier helemaal klaar. Vanmiddag naar het CB. Ik heb een maandverbandje nat gemaakt, in een boterhamzakkie gedaan en in de vriezer. Deze neem ik mee om de prikplek eventueel te verdoven na het prikje. Verder geef ik geen zetpil vooraf. Geef na het prikje wel gelijk wat voeding zodat ze weer is afgeleid. En dan zie ik wel hoe ze erop reageert. Jerry draait deze week storingsdienst, dus hij kan niet met zekerheid zeggen of ie erbij is of niet. Hij vond het rot om zijn storingsdienst te ruilen. Want dan is het gelijk voor een hele week. En eigenlijk kunnen we het extra geld voor de storingsdienst deze maand hard gebruiken. Dus ik zit er misschien wel alleen... maar Demelza en ik slaan ons er vast wel doorheen!
twinny: succes vandaag! spannend hoor, zo'n eerste keer kdv! Maar waarschijnlijk nog het meest voor mama. tomenjerry en eveline: succes met de prikjes!
Tomenjerry en Eef, veel succes vanmiddag! Sinds 2 nachten slaap ik met oordopjes in omdat Jeroen nog al zucht in zijn slaap en ik toch erg licht slaap vanwege de kids, ik moet zeggen ik slaap heeeerlijk! Jeroen geeft mij een por als hij 1 van de kinderen hoort en dan ga ik eruit. Ik ga maandag beginnen met Sonja Bakker wie doet er mee?