Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Twinny ik duim voor je hoor..Zal wel even slikken zijn voor je denk ik,
    maar maak je om dat huiluurtje maar niet druk..alsof ze daar niet gewend zijn dat baby's huilen en dat ze zoe daarom zouden weigeren hihi ;) Nee joh, dat komt wel goed..je hebt een prachtig dochtertje en wat ik altijd van je lees doet ze het hardstikke goed dus dat zal ze daar ook wel doen..

succes!

2. Niet meer actief

Snelle reactie, want bent net terug uit de stad (paste allemaal in de wagen hihihi) en ga zo door naar het CB.
    Lieverd, hier slaapt Ruben ook niet door en volgende week is hij 2 maanden. Hij komt 's avonds voor het laatst rond 23.30. Dan wordt hij tegenwoordig wakker rond 5 uur (was daarvoor standaard tussen 3 en 4 uur). Vanmorgen kwam hij om 4 uur en die dag ervoor om 6.15. Ze hoeven rond deze periode helemaal niet door te slapen.

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ben effe douchen

4. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik weet ook wel dat ik me niet zoveel zorgen moet maken over de toekomst en vooral op mijn eigen gevoel moet vertrouwen... Want ik zie en merk aan Sverre dat hij gewoon een blij, gezond jongetje is. Met blijkbaar honger 's nachts. ;)

Ik moet alleen ophouden met dat gehuil. Daardoor word ik alleen maar moe-er (?) en krijg ik meer en meer hoofdpijn. Ik ga zo denk ik ook maar even de stad in. En boodschappen doen. Sverre heeft net een fles gehad en ligt blij in de box te kijken op zijn speelkleed (en trappelen en armpjes zwaaien).

Sterrekind ben blij dat ik niet de enige ben die zich zo voelt.. :( Al vind ik het voor jou ook erg sneu. Doet Lieve het wel goed op de flesvoeding? Is ze er al aan gewend? Hoeveel uur per week ga/moet je werken?

5. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik slik sinds 2 weken een vitamine B preparaat; dat schijnt ook te helpen bij vermoeidheid. Verder eet ik gewoon veel fruit en groente, dat moet genoeg zijn. Mijn moeder dacht dat ik wel bloedarmoede kon hebben; is dat bij jullie nog weleens geprikt? Ook nog na je bevalling? Bij mij alleen in de 26e week ofzo.

6. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    AMEN! Niks meer aan toe te voegen. En Niva zegt het zoveel liever dan dat ik dat met mijn grote bek ooit zou kunnen!

7. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Zo, ik ben dr ook weer,
    vanmorgen bij kunnen slapen want Iris sliep ook heerlijk van 9 tot kwart voor 12 :)
    Vanmiddag weer naar de fysio met haar. Ben benieuwd hoelang we nog moeten gaan... Ik moet zeggen dat wij niet meer zo strikt fitnessen met haar armpje, nekje. Ik vind dat ze het zelf prima doet. Vanmorgen kwam ik haar kamertje binnen. deed de gordijnen als eerste open, had mevrouw zich al omgedraaid (met haar hoofdje dan..) naar mij.Dit had ze nog niet eerder gedaan in haar bedje! Joepieee! en gelijk ook een vette glimlach :)

Twinny: en hoe was het wennen? (kweet niet van hoelaat tot hoelaat je moest...)

Hoe doet de rest dat eigenlijk als jullie moeten werken ook straks?
    Gaan er veel van hier naar een kdv?
    Iris heeft vanaf 16 okt 2 dagen een plek op een babygroep.
    Volgende week vrijdag intake :D

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Tan, gisteren heeft Ruben doorgeslapen jeuj! Goed zeg, en vannacht weer? *edit* ik lees dat hij om 4 uur al kwam. Maar goed het begin is er! En wanneer krijgt Marc zijn ring? Enne veel plezier vandaag!

TomenJerry, bij jou ook al doorgeslapen. heerlijk hoor. Succes met de prikjes!

Eef, wat gaat dat snel met de baby's bij Jerry in de familie, 2 weer al na Demelza. Sowee! Wel leuk hoor, al die prutsen bij elkaar! Succes met de prikjes! Hier gebruiken we ook de zwitsal doekjes! Mijn vriend wil geen andere. Hij vond die van etos helemaal niks...

Jekkia, die klei dat lukt wel hoor. Gewoon even op het aanrecht een plak maken en dat het blik erin duwen, heb je precies de maat van het blik. Maar mijn tip, (als je die van Etos hebt, doe het in het deksel!) En is het mislukt? Even opnieuw kneden uitrollen en weer proberen! Leuk trouwens dat behangetje!

Miep, mijn bakje klei komt dus van de Etos. En hoe is het met de verstopping/opkomende ontsteking?

Beebie, ik vind het idee van een lijst wel heel erg leuk ja!

Landa, wat goed om je weer te zien. balen dat de bv niet lekker gaat. Hier ook precies hetzelfde. Wat lukt er bij jou niet dan, ben wel eens benieuwd. Hier is Jeroen na korte tijd heel boos op mijn boobs, hij gaat heel hard huilen, en laat steeds weer los. Dus ik kolf veel (nou ja veel?) en geef dat in een flesje... Snachts (of smorgens vroeg drinkt hij nog wel goed bij mij) En van de 6 keer krijgt hij 2 of 3 keer kunstvoeding. Ik ben nog steeds zoekende naar een nieuw ritme. Want als hij goed drinkt, vind ik de bv nog wel leuk. Dus het liefste zouik hem smorgens ofzo nog wel zelf willen blijven geven. Maar het is afwachten of dat mogelijk is... *edit* ik lees nu dat de bv op zich wel goed ging. Fijn dat je nu een mooi alternatief hebt gevonden waar je je wel goed bij voelt! En fijn dat het met je vriend ook weer goed gaat!

Sterrekind. Niet één collega??? Hoeveel heb je er dan? dat is ook wel een beetje sneu ja! Succes met het werken!

Twinny, succes op therapie en met het achterlaten van Zoë! Ik zal aan je denken!

Aahh Niva, die foto in dat mandje is wel Supercute!!!

Lexi, hier geen haaruitval...

Kar, ik oefen (als ik de rest hier zo lees) ook veel te weinig met Jeroen geloof ik. OP zijn buik vind hij maar een minuutje leuk en gaat dan heel hard huilen, dat ik hem maar weer snel terugdraai! Ach, uiteindelijk leren ze het toch wel hoor, of jij ze nu enorm hebt gestimuleerd of niet, misschien dat het dan iets langer duurt... So what!?! Maar ik kan me je gevoel wel voorstellen, want we willen allemaal het beste voor ons kindje en ik denk nu dus ook..hellup ik doe te weinig! Enne Jeroen slaapt ook nog niet door. Hij heeft het 1 keertje gedaan, maar is nu weer steeds rond 5 uur wakker!

9. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    hihi..ik zei wel één keer: fok it!
    ;)

10. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Het scheelt heel veel dat Jeroen geen krampjes meer heeft, want dan is hij vaak een heel vrolijk mannetje. Nu was het gisteren wel erg goed allemaal. Meestal als hij gedronken heeft dan vind hij het nog wel leuk om even bij me te zitten, maar na een kwartier ofzo, dan wordt hij een beetje mopperig enzo en wil hij lekker vrij kunnen bewegen, dan leg ik hem in de box en is hij vaak weer een klein half uurtje braaf. Daar was ik gisteravond ook bang voor, maar nee hoor. Hij ging na zijn flesje zonder te mopperen van de een naar de ander. Bij 6 van de 7 dames heeft hij gelegen. Die ene durfde niet, is al 50 en heeft niks met baby's, ze heeft zelf ook geen kinderen...

En het was eigenlijk heel gezellig ja!

Fijn dat devin ook minder huilt, heerlijk hoor! Wanneer komen jou collega's?

11. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Shit..ik deed een test..dat werkte niet (probeerde iets van youtube hier te plaatsen..zoals eef met dat filmpje) Maar nu moet er dus een nutteloos feitje komen...

Was Vir nou maar thuis (die is ook gek op nutteloze feitjes..vooral op feitjes...)
    Oh wacht ik heb een encyclopedie van misvattingen in de wc..die haal ik er effe bij!

12. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    na hoeveel weken (of maanden misschien zelfs) moet je de fopspeentjes vervangen? Wie weet dit?

13. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    da's apart..hij stata er niet meer..

Nou ja dan maar iets anders :

13 september 1952 - Het eerste Jip en Janneke-verhaal verschijnt in dagblad Het Parool.

14. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ach shoot ik zou douchen!

15. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik dacht al, wat ruik ik toch?
    ;)

16. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Haha that's why I like you ;)

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Jij vieze stinkie!

18. landa78

landa78 Bekend lid

1 mrt 2007
    559
    0
    0
    Karlijn: Je hoeft echt niet jaloers te zijn op het schema van Bente hoor! Soms zou ik juist willen dat ze 's nachts nog een voeding wilde. Nu moet ik 5 voedingen proppen tussen half 8 en half 8 want ze moet er toch echt 5 hebben per dag. Ach we hebben altijd wel wat te klagen;)

Verder sluit ik me helemaal aan bij het verhaal van Niva. (lekker makkelijk)

lees straks weer verder

19. Niet meer actief

Zo, ben ik weer

Tweety Na 6 weken gebruik moet je fopspeentjes vervangen ivm eventuele scheurtjes

Niva Al gedouched?

Beebie Ik heb hem hoor, de BH! Ze hadden zelfs 20% korting (op alle artikelen) dus hij was nu maar €20,- in plaats van €25,-

Ring Die ga ik vanavond geven. Ik heb hem vanmorgen laten graveren. Ik moest een uurtje erop wachten dus heb ik in de tussentijd nog wat geshopt (ja je moet wat hè? ;) ), zoals 2 pakken luiers (bij de Trekpleister in de aanbieding,alle soorten Pampers), een doos zwitsaldoekjes (in de aanbieding bij de Kruidvat), zak drop bij de Kruidvat, die BH dus bij de Hunkemoller, nog wat kleertjes bij de Wibra en luierzakjes bij de Etos. Alles ligt nog achterin de auto, want anders ziet Marc het meteen als hij thuiskomt. Niet dat ik niet naar de stad mag van hem, maar ik wil niet dat hij meteen doorheeft dat ik naar de stad geweest ben want hij weet dat ik niet zo heel graag in mijn 1tje naar de stad ga omdat ik niet zo'n held ben met autorijden (lees parkeergarages).

Net ook naar het CB geweest en meneer weegt nu 5625gram, is dus 300gram gegroeid op 2 weken tijd. Ze hebben zijn lengte niet opgemeten want het was best wel druk. Ik had eerlijk gezegd verwacht/gehoopt dat hij meer aangekomen zou zijn, maar volgens het CB is dit heel erg goed, hij zag er goed uit en was alert genoeg. Ergens had ik ook wel verwacht dat hij minder aangekomen was dan ik hoopte vanwege de spruw vorige week én hij kan natuurlijk niet elke week 300gram aan blijven komen zoals in het begin. Het belangrijkste is dát hij aangekomen is en niet afgevallen is. Daarna wezen lopen met Tygo en ik ga zo voeden want ik hoor al gepruttel uit de wagen komen, mag ook wel want het is 4½ uur geleden dat hij gegeten heeft.

Liefs, Tanya

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier valt mijn haar nu ook met pakken uit :( Is pas sinds een week zo...

Deel Deze Pagina