Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Ja ik had gehoord dat baby's best water mogen, dat het zelfs goed is om ze wat extra te voeden met warm weer (dus water, bv whatever, als t maar vocht is)..Net zoals bij ons dus.
    Alleen nu weigert Devin dus echt water te drinken..ze verslikt zich er eerst gruwelijk in om vervolgens zó hard te gaan krijsen dat je denkt dat ze heel gemeen geknepen wordt ofzo :)
    Ik probeer het nog steeds hoor, af en toe een druppel water in dr mondje laten vallen zodat ze aan de 'smaak' went en soms stiekum wat meer druppels..Dat gaat wel beter nu.

De vagina schoonmaken: Er is tegen ons gezegd dat je de schaamlipjes nog niet van elkaar moet halen, dat dat vanzelf 'open'gaat. Nu gaan ze idd iets meer open en veeg ik er dus heel zachtjes met een zwitsal doekje overheen. Ze hebben ons gwaarschuwd om vooral niet met wattenstafajes te gaan klooien of ovedreven tussen de schaamlipjes te willen reinigen..het badje en het zwitsal doekje zouden voldoende zijn om het schoon te houden/maken.

2. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0

wauw..I'm impressed..je gaat echt alweer sporten?
    jeetje wat knap zeg! Ik zou ook wel willen maar a) is mijn lichaam nog lang niet in staat..
    b) Kan Devin nog niet een seconde zonder mij (denk ik...vrees ik)
    c) het lef...de spirit..de energie..

Wauw ik vind het echt ongelooflijk dat je alweer gaat sporten! :)

Moet trouwens zeggen dat ik vind dat je er erg mooi uitziet. ik heb even op jullie site gekeken, en ik vind je veeeel mooier 'nu' dan op die foto van een jaar geleden (die samen met Ruud) Hoewel je er daar ook leuk uitzag, maar ik vind je nu veel meer stralen en er veel gelukkiger en echt mooier uitzien! (vond dat ik dat nog effe moest zeggen, had het gister al bedacht..)

3. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ja vertel eens even (we zouden ook gewoon naar hyves kunnen gaan om daar te gaan lezen op chantal dr pagina natuurlijk gnagna)
    Ik ben niet nieuwsgierig zoals Lex en jody, ik vind gewoon dat we dat allemaal horen te weten! *grinz*

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    zitten jullie trouwens allemaal weer een beetje op je oude gewicht?

5. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Jullie kunnen hier al niet eens normaal lezen ;)
    Er staat hyves MAIL.
    Dus je kan best naar haar hyves site gaan, maar zolang je haar wachtwoord niet weet kom je er niet achter ;)

Enne... wat het voorstel betreft... vraag het maar aan Chantal en/of Chris of je het mag weten ;) :p

Ik ga hier nu gewoon kinky doen zodat jullie heeeeeeeeel wat verwachten.

Grappig overigens... jullie hebben het over mijn werk... maar ik denk dat jullie nog 1 ding vergeten....
    Ben tegenwoordig bij de kvk ingeschreven als fotograaf....

6. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    ja dat werk hadden we het ook over..wat dacht jij dan? *fluit*

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

zwijg......

Nee hoor, mogen jullie best weten. Ik ben tijdens de zwangerschap 16 kilo aangekomen en ben nu nog 5 kilo te zwaar.
    Valt op zich nog wel mee dus (vind ik).
    Wil die andere 5 ook nog graag kwijt hoor, maar hopelijk zorgt de borstvoeding er ook voor dat er nog wat af gaat.

8. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Clusteren? :confused: ..Nooit van gehoord..
    Is dat zoiets als een regeldag maar dan meer een regelmoment? dara lijkt het namelijk ontzettend op. Alleen ze blijft er dus een soort van gewoonte van maken..Maar fijn dat iemand het herkent..
    En ook die herrie die ze in dr slaap maakt..fijn dat je dat ook herkent..haha ze zouden eens met zijn allen bij elkaar moeten liggen slapen :)

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Eveline, als ik jouw berichten lees krijg ik de indruk dat jij een hele ervaren moeder bent. Je hebt altijd zulke goede tips (blazen in gezichtje, over handpalm wrijven etc.) En dat je je meisje niet meer in de oogjes kijkt als ze moet gaan slapen, pfff hoe bedenk je zoiets. Knap hoor!

Ennuh, Niva. Waar haal jij de tijd vandaan om zoveel online te zijn zeg? Bij mij heeft een dag maar 24 uren....

Ik heb de laptop dag en nacht aanstaan en laat dit topic er ook altijd op staan (lijkt dus alsof ik altijd online ben). En zodra ik ff een paar min. tijd heb ben ik hier te vinden (bij te lezen) en heeeel soms heb ik dan nog tijd over om te reageren.

Groetjes Miep

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Baby's van 2 tot 6 weken mogen 1 uur wakker zijn en horen dan weer te maffen?
    Ahaaaa, nu snap ik het. Jarno is soms wel 4 of 5 uren achter elkaar wakker.... (meestal in de namiddag/'savonds). Vandaar dat ik geen tijd heb om mee te forummen......

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik zit er ongeveer 5 kilo onder maar dan meot ik natuurlijk geen pringles en chocola blijven eten...

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland

Pfff maar dat is je SAAIE werk! ;)

13. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland

mmm, daar zeg je wat.... Heb ook wel zin in chocola. Ik vind zelf dat ik dat best verdiend heb. Vroeger at ik heel veel koekjes en snoepjes en chocola etc. Maar nu ik BV geef heb ik zoiets van, niet teveel snoepen want dan krijgt Junior dat ook allemaal binnen.
    (Is BV geven toch nog ergens goed voor....)

Oh ja, wij noemen Jarno dus meestal Junior of Juni (afkorting van Junior, hihi)

Groetjes Miep

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Gewicht... had het al ergens geschreven.
    Was zo'n beetje 27 (of was het 29) kilo aangekomen.
    Ben nu 63 kilo. Ik wil naar de 58 of 55.
    Dus ik doe het niet verkeerd.

15. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    ehm... is dat zo?
    Ik kreeg vandaag vanaf marktplaza het volgende mailtje:
    man van 33 jaar die erotische foto's van zichzelf wil laten maken. Of ik daar interesse in heb en wat voor prijs ik daarvoor bereken!

Noem dat maar saai. Mijn leeftijdscategorie.
    Dus ik denk dat ik maar eerst een foto van hem vraag omdat ik eerst wil weten of ie er lekker uitziet ;)

16. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Zijn tips die ik heb gekregen van 2 lacatiekundigen. ;)
    En er zelf goede ervaring mee...

17. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ja vind ik ook hoor, het oog wil ook wat en je werk moet natuurlijk wel leuk blijven he?

18. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

3 aug 2007
    123
    0
    0
    oeps, zie dat ik een paar pagina's geleden ergens de fout in ben gegaan met een quote, moet er nog even inkomen.

De vagina schoonmaken doe ik met de zwitsal doekjes en met een washandje met water. volgens de kraamhulp is dat voldoende.

gewicht: ja, bijna weer op m'n oude gewicht, nog een paar kilo, was ongeveer 15 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap.

19. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Wat ben je toch een lieverd!
    Ik vind mezelf eigenlijk nooit mooi op een foto staan (alhoewel mijn moeder via via een foto van mij en Mick heeft die echt leuk is, dus die moet ik nog even zien te bemachtigen). Anyway; ik kreeg tranen in mijn ogen van je lieve woorden (hormonen?).

20. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    Ik ben niet enorm veel online hoor, ik post gewoon heel veel in heel weinig tijd :)
    Heb zo m'n momenten..Als Devin bijvoorbeeld net in slaap valt sprint ik naar de pc en probeer ik zoveel mogelijk te posten hier.
    Fysiek ben ik nog niet erg oke, dus ik hoef van mezelf ook niet veel te doen behalve Devin te verzorgen (Heb wel gister de douche gedaan, was gedaan, was opgevouwen, eten gekookt en stofgezogen hoor)
    Maar ik ga nergens heen...dus ja..Zolang devin t toe laat en er geen visite is heb ik tijd :)

....*snif*
    Ik voel me wel heel alleen trouwens hoor, misschien dat ik daarom zoveel post hier..
    Ik mis Vir echt heel erg..écht heel erg.
    Heb er gister een beetje met m over kunnen praten..|Maar dat lost het missen niet op...

Deel Deze Pagina