Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Zanoni: Hoi hoi, klinkt heel positief allemaal. Mooi dat alles goed gaat met jullie. En leuk dat jullie alweer voor een brusje gaan! Ben benieuwd hoe lang het duurt....

Lexi: Wat zijn nappy liners? Ik wil best eens kijken als ik bij de Hema kom.

Jekkia: Spuitpoep is toch normaal als je (voornamelijk) bv geeft? Ik kan je niet zo goed helpen.... Ik heb geen verstand van flesvoeding. Ik geef alleen bv.

Hier afgelopen nacht een TOPNACHT gehad! Jarno heeft om 21:45 uur de laatste voeding gehad en kwam pas om 6:45 uur weer! Heeeeerlijk. Hopelijk gebeurd dit nog veeeel vaker. Na de voeding van 6:45 wou hij toen niet meer slapen, maar ik was al lang blij met zo'n lange nacht!

Groetjes Miep

Groetjes Miep

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    ooops, dubbele groetjes.... moet ik nu ook een nutteloss feitje neerzetten? ;)

Oh ja, vanmorgen met Jarno op de weegschaal gestaan, hij weegt al 6500 gram. Volg. wk. woensdag naar CB dus dan horen we precies hoeveel hij weegt.

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Bah, Ivo belde dat hij pas vannacht terug zal zijn van het werken :(

Nou voel ik me echt net een alleenstaande moeder, afgelopen 2 weken heb ik hem bijna alleen nog maar gezien als hij naar bed kwam of opstond om te gaan werken.

4. jekkia

jekkia Fanatiek lid

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Iemand hier net Cold Case gezien? Man ben ik blij dat ik mijn kindje gewoon mocht houden! Werd er wel bijna emotioneel van hoor, vond het zo zielig voor die meisjes...

Enne, nappy liners zijn inlegvelletjes voor in (katoenen) luiers, alleen heten die dingen bij de Hema gek genoeg met de Engelse naam.

6. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Alleen laatste minuut :(

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    :confused: 6500? heb je al bodybuilder-armen?

8. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    Geen idee? Drinkt ze ook echt nog veel uit je borst? of is het meer een toetje voor het slapen gaan? Je zou het anders ook gewoon kunnen proberen met 180, kijken of ze het echt drinkt. Milyan drinkt nu ongeveer 170, dus laat 30 ml staan

9. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,864
    0
    0
    Amsterdam
    :cry: ook niet leuk, voor jou niet, maar ook niet voor de kleine.. en voor hem vast ook niet

10. jekkia

jekkia Fanatiek lid

:cry: :cry: Kreeg net een sms-je dat hij waarschijnlijk pas vroeg in de ochtend thuis is. Op z'n laatst 9 uur :confused:

We zouden 's middags eigenlijk naar een festival hier in de stad gaan, heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik dat morgen op mijn buik kan schrijven... die is dan niet voor 18 uur wakker. En maandag moet hij alweer om 4 uur vertrekken voor zijn werk. Ben blij als deze drukke periode voorbij is. Gaat nu al dikke 3 weken zo en ondertussen is hij 2 dagen vrij geweest :(

11. niva

niva Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    2,300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    p.s. op de valreep: Evelien gefeliciteerd! Deze keer écht!

12. Irena

Irena Actief lid

Apr 15, 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Hoi allemaal, bedankt voor de reacties! We hadden er veel aan.

Tica had zonet een hele dikke poepluier! :D Misschien zat ze inderdaad niet echt 'verstopt' dan. Ik zie nu ook dat BV-babys op zich niet verstopt kunnen raken, wist ik op zich wel :oops:. Maar Tica krijgt nu sinds kort 2 van de 5 voedingen kunstvoeding, dus ik dacht dat het misschien daarvan kwam...
    Maar misschien gaat ze dus idd vanaf nu gewoon niet meer elke dag 'poohpen' vanwege de beter afgestemde BV... Dan ben ik opgelucht!

Ik lees morgenochtend wel goed bij, ga nu slapen. Maar zo te zien was Eef vandaag jarig --> Gefeliciteerd!

13. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Goedemorgen iedereen!

Iedereen een beetje een rustige nacht gehad?

Heb Raven gisteravond om 23:30 FV gegeven van 170 ml die ze helemaal heeft opgedronken.
    Om 2 en om 6:30 uur meldde ze zich weer voor een voeding.

14. Sterrekind

Sterrekind Bekend lid

Aug 15, 2006
    738
    0
    0
    Een ego-berichtje.
    Nou ik heb mijn eerste 2 lange werkdagen achter de rug was eigelijk wel lekker om weer eens wat anders te doen dan alleen maar kids.
    Het was erg druk en we hebben te weinig personeel, moest dus aardig rennen.
    Ik heb nu ook spierpijn van het vele trappen lopen.

Ik ben weer uit mijn dip, Jeroen doet nu de laatste voeding en dan kan ik lekker optijd naar bed (21.00) om bij te tanken.
    Wat ik wel jammer vind is dat ze ieder nacht nog komt dat is wat me nekt.

Vanmiddag verjaardag van Jeroen en nu ga ik trainen met Melanie.
    Morgen naar het CB voor de eerste prikjes.
    Wie ging er een lijstje maken?

15. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

Sep 17, 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Wat voorn werk doe je dan? Wel goed voor het lichaam, traplopen, maar ook vermoeiend :p

Nu? (goeden morgennnn) ...wowww...echte die-hards :rolleyes:

Wij hebben vandaag ook druk programma, schoonouders allebei 60 jaar, plus 35 jarig huwelijk, dus een georganiseerde dag met hele familie.
    Net Iris dr mooie jurk aan gedaan, nu doet ze even een power nappie ;) , straks 11.00 verzamelen op locatie, rondleiding in gebouw (westlandse druiventuin)dan lunchen, en daarna met zn allen (50 man in totaal) op boten door sloten varen, 2enhalf uur
    Vanavond met het gezin uiteten, Iris blijft thuis, goede oppas geregeld (mijn ouders). Dus vanavond zal ik wel total loss zijn :(

16. jekkia

jekkia Fanatiek lid

@ Sterrekind, fijn dat het werken zo goed is bevallen. En met al dat traplopen op je werk ben je lekker weer snel in topconditie ;)

@ Tweety, veel plezier vandaag. Maar als ik dat zo lees moet dat wel lukken.

17. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jekkia: Het verschilt nogal, gisteren poepte Jarno enorm vaak. Bij elke voeding en dan ook nog 2 keer tussendoor :confused:
    Maar vandaag heeft ie nog niet gepoept. Komt zometeen nog wel denk ik.

18. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    ok, thanx. Als ik in de Hema kom hier in de buurt kijk ik wel even.... Er was hier ook al iemand die voor je zou kijken he, moet je dan nog meer hebben?

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja heb ik al.... Hij is echt goed gegroeid he? Woensdag naar CB, ben benieuwd wat ze zeggen, hihi. Laatste keer bij CB was 4,5 wk. geleden en toen was ie (iets onder de) 5000 gram, dus hij groeit gemiddeld 333 gram per week :confused: :confused:
    Nog even en het is een michelin baby'tje.....

Zal wel goed zitten denk ik hoor, je ziet niet aan Jarno dat ie zo zwaar is. Hij ziet er gewoon 'goed' uit.

En scheelt mij weer fitnessen.... dat doe ik wel als ik hem sjouw.

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh Jekkia, dat is inderdaad niet leuk! Maar papa kan er zelf ook niks aan doen toch? Wanneer is deze drukke periode voorbij dan? Misschien dan wat leuks plannen met zijn drietjes? Even als gezinnetje leuke dingen doen.

Share This Page