Juli 2007 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Amle, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Goh, om 23:30 en 2:00 en 6:30 voeding gehad? Wat een hongerige meid is Raven zeg! Heb jij wel genoeg kunnen slapen vannacht?

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik ga een lijstje bijhouden met gegevens zoals lengte, gewicht etc.

3. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Tsjeeempie! Wat een drukke dag wordt dat, maar klinkt errug gezellig! Veel plezier!

Groetjes Miep

4. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Afgelopen nacht heeft Jarno weer goed geslapen! Hij heeft om 20:45 de laatste voeding gehad en vanmorgen om 5:00 uur pas weer! Toppertje dat ventje van mij!
    Papa moest er om 5 uur af vanmorgen, kon de wekker zo uitzetten, want Jarno maakte ons 5 min. van te voren wakker, goed istie he? (Ik wordt toch liever door mijn zoontje gewekt dan door de wekker!)

Zo nu en dan geef ik Jarno afgekolfde melk uit een flesje, maar dan drinkt ie maximaal 130 op, meestal minder zelfs. Ik snap niet dat jullie ukkies 170 of 180 (of zelfs meer) kunnen drinken....
    Nou ja, blijkbaar maakt het niet uit, want Jarno groeit als kool!

5. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Waar is iedereen nu?

Melanie en Sterrekind zijn nu aan het sporten als het goed is, en dat op zondagochtend op dit tijdstip! Petje af hoor!

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Oh ja, nog 1 dingetje, ik heb gisteren 1 uur en 40 minuten gewandeld met Jarno en mijn moeder. Das op zich ook wel sportief toch?
    We zouden bijna bij de benzinepomp een ijsje halen, maar heb mezelf nog net tegen kunnen houden.

Nu ga ik ff ontbijten hoor, ben al vanaf 8 uur op maar heb nog geen tijd vrij kunnen maken om te eten.

Groetjes!

7. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Zo ben ik weer en heb ook al gedoucht. De eerste keer gedoucht terwijl Jarno lag te slapen in de kinderwagen en papa niet thuis is. Heb de babyfoon aangezet en in de badkamer neergezet.

Misschien stom, maar ik durfde dat eigenlijk nooit....

Nu ga ik ff was ophangen en hoop dat er daarna meer online zijn hier.

8. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Omdat er nog niemand is, ga ik onzinnige feitjes plaatsen:

Iemand die voor onweer onder een eikenboom schuilt, heeft 16 keer meer kans om geraakt te worden door de bliksem, dan iemand die onder een ander soort boom staat. De eik heeft verticale wortels, waardoor het een betere en snellere route heeft naar het grondwater dan elk ander soort boom.

9. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Binnen een straal van 100 kilometer van je woonplaats, is er altijd minstens 1 persoon die beweert dat hij contact heeft gehad met een monster, een geest of een ander onverklaarbaar levend wezen.

De statistische kans dat jij vermoord wordt, is 1 op de 20.000.

Het wereldrecord bijhouden van een dagboek ligt in handen van de Afrikaan Ernest Loftus. Op 12 jarige leeftijd begon hij met schrijven en schreef elke dag een stuk tot aan zijn dood, ruim 91 jaar later

Het wereldrecord voor de slechtste autobestuurder ligt in handen van twee mensen.
    De eerste is een 75 jarige man die 10 bonnen ontving, vier keer aan de verkeerde kant van de weg reed, vier keer een aanrijding veroorzaakte en door reed en zes ongelukken veroorzaakte. Dit alles in een tijdsbestek van slechts 20 minuten op 15 oktober 1966.
    De tweede is een 62 jarige vrouw die 40 keer zakte voor haar rijexamen. In augustus 1970 haalde ze dan toch eindelijk haar examen, maar omdat ze zoveel geld had uitgegeven aan alle lessen (ruim 10,000 dollar), kon ze zich geen auto meer veroorloven.

De volgende wet is vanaf 1917 geldig voor het dorp Wetaskiwin, Alberta:

Het is door de wet verboden om een mannelijk paard vast te binden naast een vrouwelijk paard in de Main Street.

Elke inwoner van Kentucky is verplicht zich tenminste 1 keer per jaar te douchen of een bad te nemen. Inwoners die zich niet aan deze wet houden, kunnen rekenen op een geldboete van 200 dollar

In Burma is er een anti-modem wet dat het gebruik van internet beperkt. Het illegaal in bezit hebben van een modem kan leiden tot een gevangenisstraf van maximaal 1 jaar.

Het langste potje Monopoly dat ooit is gespeeld, duurde 1680 uur. Dat is 70 dagen achter elkaar!

De inwoners van Idaho (Amerika) mogen van de wet geen dozen snoep geven die zwaarder zijn dan 50 pounds. Omgerekend is dat ongeveer 22,5 kilo.

Dat vrouwen gek zijn op chocolade, wisten we al. Maar dat het eten van 100 gram chocolade per dag je leven met vijf jaar kan verlengen, was nog niet bekend. Onderzoek van het Erasmus MC in Rotterdam heeft dit vastgesteld. Ook door de Wageningse Universiteit is een dergelijk onderzoek gedaan, met dezelfde uitkomst.
    Chocolade is dus niet alleen goed voor je humeur!

Groetjes Miep

10. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

Oct 20, 2006
    3,624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Nog steeds niemand? Saai hoor.

Ik ben al even bezig geweest met de lijst, heb ondertussen 5 PB'tjes gehad.
    Wie nog meer op de lijst wil mag me ook een PB sturen met de volgende gegevens:
    -geboortedatum baby
    -geboortegewicht en lengte
    -gegevens bezoekjes CB
    -wanneer eerste prikjes
    -bijzonderheden

Groetjes Miep

11. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Na ja als ik katoenen luiers wil gebruiken tot wurm zindelijk is heb ik er nogal wat nodig! En Tan had al gekeken maar in Terneuzen waren ze in elk geval niet meer, maar ik hoop dat er nog ergens een paar verdwaalde doosjes liggen dus als zoveel mogelijk mensen willen kijken dan graag! Tja en anders zal ik ze toch online via een andere 'source' moeten bestellen...

12. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ik heb je een pb gestuurd daarover!

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Joh met zo'n lange wandeling mag een ijsje toch best? En anders wandel je de lange weg terug ;)

14. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Ah dan ga ik je zo nog maar een pb sturen!

Eerst ff bijlezen en dan denk ik lunchen...

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

Sep 22, 2005
    2,180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    De pb is verstuurd, en ik ga denk ik eerst maar eens poohpen voor ik ga lunchen, Marcel is er toch nog niet (is even naar zijn oom/opa) dus dan is lunchen ook zo ongezellig.

16. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    haha, we worden nog slim hier van al die nutteloze feitjes.

Afgelopen vrijdag is nova voor het eerst uit logeren geweest bij opa en oma. Wij hadden een bruiloft en waren pas midden in de nacht weer terug. vond het zelf wel spannend, maar ze heeft het super goed gedaan. Lekker geslapen van 11:00 tot 6:00, dus hoefden opa en oma er ook niet uit 's nachts.

Morgen gaan we voor een midweek naar belgie. In een huisje van sun parks. Lekker standaard, maar heb er wel veel zin in. Onze eerste vakantie met z'n 3en.
    En de week daarna weer werken, nog totaal geen zin, maar ga me pas druk maken als het zover is.

17. Vlinder01

Vlinder01 Actief lid

Aug 3, 2007
    123
    0
    0
    Leuk feitje trouwens over Idaho. Heb er een jaar gewoond, maar nog nooit van gehoord. Wel 10 kilo aangekomen in die tijd.....

18. jekkia

jekkia Fanatiek lid

We gaan volgend weekend met z'n drietjes een weekendje naar Koln (keulen).
    Hij is vanochtend pas thuis gekomen van zijn werk. Hij heeft 23 uur! gewerkt (opbouwen en afbreken andre rieu)
    Gelukkig is deze drukte een beetje voorbij als ik volgende week moet gaan werken.

19. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Nah, niet echt maar dat gaat al zo sinds ze thuis is. Ben er al redelijk aan gewend.

20. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Wat goed van Jarno! (ikke ben jaloers ;) )

Raven drinkt veel meer, makkelijk 170-180ml maar zij moet ook nog een hoop inhalen ;)

Share This Page