Goed van ons, he? Maar... het is dat we afgesproken hadden, anders had ik me mooi vanochtend nog een keer omgedraaid, hoor! Eerlijk is eerlijk! Maar ja, achteraf is het altijd wel lekker als je bezig bent geweest.
goeiemiddag, ff pauze druk aan het inpakken en schoonmaken zodat we morgen om 10 uur na de voeding kunnen vertrekken. Quinty is vandaag wat huilerig vast een sprongetje ze heeft verschrikkelijk honger drinkt al 3 flessen van 180 en 2 van`150 en mag van cb niet meer:S ze spuugt vandaag wel wat meer als normaal en poepen pfff.
Nog wat leuke links: http://www.tata-sjop.nl http://www.billybrown.nl/ http://www.designheroes.nl/cat.html http://www.flavourites.nl/ (ook leuke klik en winakties ) http://www.lvis.nl/ http://www.mijnes.com/ http://www.mintandchocolate.com/
Morning allemaal! Hi Wietske, waar gaan jullie heen? Veel succes verder met inpakken! Go Sterrekind en Melanie ! Lekker sporten, ik wil ook! Maar mag en kan nog niet. Miep, prima zo. Lekker weer een beetje tijd voor jezelf nemen! En meer dan anderhalf uur wandelen is definitely sportief! Wat een feitjes zeg, jij bent bezig geweest! Jekkia, ik neem idd aan dat je eraan went om Raven zo vaak 's nachts te voeden. Maar dan vind ik het wel nòg knapper dat je de BV al zo lang volhoudt! Wordt het niet op den duur een soort uitputtingsslag of tank je zo nu en dan overdag bij? Hier was de nacht op zich rustig. Tica's ritme was wel van slag, dus moesten we er twee keer uit voor BV. Het knappe is dat ze ondertussen weer in haar oude ritme is geschoven. Vanmiddag is Tica net als gisteren raar aan het huilen. Ik denk echt dat ze pijn heeft , van krampjes of misschien toch een beetje verstopping (ze krijgt immers nog maar voor de helft BV). Wèl hebben we haar nu in haar bedje te slapen kunnen leggen met een kruik tegen haar buikje (bedankt voor de tip Melanie!) Ze heeft een speen als troost en wij kijken vaak om haar te aaien. Nu slaapt ze zowaar nog vast ook, dus eet ik wat en lees ff bij.
Niva, bedankt voor de links! Ik zet ze in mijn favorieten! Miep, ik stuur je een pb met de gegevens! Gelukkig is de ontsteking voorkomen! Wel balen dat je op het feest al ziek werd... Jeroen komt exact dezelfde tijden als Jarno! Het is hier ook weer een paar nachten 3.30 en 7.00 uur... Jammer hoor, dat hij weer zo vroeg is. *edit* ik lees net dat hij vanacht heeft doorgeslapen...ikke jaloers....!!!!! Tan wat goed dat Ruben weer heeft doorgeslapen! Wat een heerlkijk ventje is het hè?! Pienie, leuk om je hier weer te zien, en wat maakt het uit als je niet alles bij kan houden? Gewoon af en toe posten, is toch leuk?! Voel je niet verplicht. Sonya, ik hoop dat je een leuk weekend hebt! EEf, nog gefeliciteerd! (ben een dagje te laat, snorry!) Melanie, wat leuk zeg samen onder de douche. hebben we hier nog steeds niet gedaan. Vertel eens, hoe pak je dat aan? Ik neem aan dat je met z'n 2-en bent? En over die verstopping, is het erg dan als een kind met flesvoeding meer dan 40 uu rniet poept. Bij Jeroen zit er nu mestal ook 2 of 3 dagen tussen. Maar ik heb niet echt het idee dat hij er zoveel last van heeft... Irena, balen van de krampjes... Wij hebben er verder geen speciale handelingen voor ondernomen. Gewoon veel troosten enzo... Het is nu een heel stuk minder gelukkig, het gaat eigenlijk supergoed! Enne ik lees nu dat jullie ook bv en kv combineren. Jeroen had bij alleen bv ook iedere iedere dag meerdere poepluiers en nu maar eens in de 2 a 3 dagen. Schijnt toch wel normaal te zijn! Zanoni, leuk om weer wat van je te horen en fijn dat Elise het zo goed doet! En wauw geen anticonceptie meer, jij kan samen met Kirby op een bankje gaan zittenl haha, best leuk hoor dat er al weer juli mama's zijn die voor de volgende beeb gaan. Jekkia, ik combineer ook de borst en de fles, ben nu wel aan het afbouwen, maar ik gaf hem eerst 120 (135 dus) en ben nu naar 150 (165) gegaan. Hij drinkt hem helemaal leeg. Jeroen weegt nu 4600 gram. Hij krijgt 3 flessen en 3 keer de borst (of de borst uit een fles, haha). Hij spuugt na de voeding wel eens een heel klein beetje. En ik dacht dat als ze spugen ze genoeg op hebben.... Tja eerlijk gezegd doe ik ook maar wat hoor. Hij is wel supertevreden en laat vandaag vanmiddag 4 uur tussen de voedingen zitten en deed dat vanmorgen ook. (Vanacht niet helaas). Lexi, dan hoef ik niet meer bij de Hema te kijken, aangezien Tan dat al heef gedaan voor je! Jekkia, leuk nog wat inks, zet ik ook in mijn favorieten!!! (slecht voor mijn portemonee) Wat leuk al die weekendjes weg! Heerlijk hoor, geniet ervan!
Zo nou ik even... Vanmorgen was het weer weegdag en eerst dachten we dat de weegschaal kapot was, maar nee hoor Jeroen is in 1 week 400 gram aangekomen...! Hij zal wel gedacht hebben, wat nou mini. Ikke wil groot worden. Blijkbaar doet hij het op de kv stúkken beter dan op de bv. Maar 400 gram is wel heel erg veel op 1 week toch? Nou ja, hij mag nog wel wat inhalen. Hij woog nu op onze weegschaal 4600 gram. Goed hè? Wat het doorslapen betreft, helaas pindakaas, het lijkt wel of hij steeds weer vroeger komt. Zijn laatste fles was om 23.30 Vanmorgen 3.30 en 7.00 uur en 10 uur, 1415 en nu slaapt hij nog. We doen nu zijn kv flessen vullen met 150 (165) ipv 130. Ik dacht dat hij daar dan snachts wel iets beter op zou teren, maar helaas, voorlopig nog niet. 165 is eigenlijk wel bij 5 voedingen op een dag maar wij hebben er nog 6, waarvan 2 of 3 bv's. Zou dat toch niet te veel zijn? Hij drinkt het nl wel allemaal op en spuugt af en toe een heel klein beetje uit... wat denken jullie?
Hé meiden, weer ff snel een kort berichtje. Ben helaas niet helemaal bijgelezen, en om nu te reageren op tekst van 20 blz. terug is ook zo 'spuit 11'! Wel zag ik dat Eveline gisteren jarig was, dus... nog van harte gefeliciteerd! Hier gaat het goed, druk! Dit hele weekend aan het klussen geweest, dus heb weining van mijn man kunnen genieten. Met Brennan gaat het gewoon goed, slaapt nog steeds prima en steeds weer een beetje langer (hij raakt gewend aan zijn eigen bedje). Wel is hij overdag veel wakker en huilt dan toch ook regelmatig; wat ik ook probeer. Vaak heb ik het idee dat hij wel moe is, maar niet kan slapen ofzo. Ik probeer deze week weer wat meer bij te kunnen lezen en te reageren! Liefs Elma
jekkia wat een leuke sites heb jij steeds..volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak. Ik vond die billybrown erg leuk trouwens (de emesten had ik al, deze was nieuw) Ook die van Lvis is erg cool, die had ik zelf ook al. Heb het kik-kid setje binnengekregen en het dutch design bakery jurkje ook -> geweldig ben er zooooo blij mee..Gelukkig viel het niet tegen en is t goed gegaan (mn eerste online bestelling hihi) ik ga nu koffie zetten..mn ouders komen zo..*hmpfz*
vissie Quinty heeft ook poos 6x 150 cc kv gehad en dat was prima volgens cb ze krijgt nu 5 flessen, 3 x 180 en 2x 150 sinds ze op 3x 180 zit slaapt ze door.
Wietske: Veel plezier! Irena: Wat sneu dat Tica buikpijn heeft... Zo aandoenlijk als die kleintjes pijn hebben. Vissie: Zo he, 400 gram in 1 week dat is best veel ja. Voor fv is het teveel denk ik, maar jullie doen half om half he, dan weet ik niet of het teveel is of niet. Hij moet nog wel een beetje inhalen, dus misschien is het dan toch niet zo erg dat ie zo snel groeit. Ik zou het even navragen als ik jou was. Elma: Mooi dat het goed met jullie gaat. Kan me voorstellen dat jullie het nu ontzettend druk hebben. Slaapt Brennan overdag dan helemaal niet meer? Als je gaat wandelen, valt ie dan ook niet in slaap? We hebben hier ook wel zo nu en dan een dag dat Jarno overdag helemaal niet slaapt en dan wat huilerig is, maar 1 of 2 dagen later gaat het wel weer goed en slaapt ie overdag wel wat. Niva: Klinkt alsof je geen zin hebt in visite..... Is het niet gezellig met je ouders erbij? Zet je foto's in je album van je nieuwe aankopen? Ben benieuwd wat je gekocht hebt. Ikke: Vanmiddag weer dik anderhalf uur met mijn moeder en Jarno gewandeld. Daarna stelde mijn moeder voor om even op te passen zodat mijn vriend en ik even op de motor weg konden. Dus dat hebben we gedaan en ff een ijsje gegeten. Het was heerlijk weer! Ik ga nu even tv. kijken. Groetjes Miep
ik gaf de flessen van 180 om 6 14 en 22 uur en had ze na de fles van 18 uur 150 cc nog honger. nu fles van 14 en 18 uur omgewisseld dus 180 cc en nu slaapt madam
Tja, omdat hij nog zoveel in te halen heeft, maak ik me ook niet zoveel zorgen. Over 2 weken moeten we toch weer naar het cb, dus ik bekijk het van de week nog wel even. Hij is verder echt heel tevreden. Gelukkig kunnen we het zelf goed bijhouden met de weegschaal. of misschien is dat juist ook niet helemaal gelukkig... anders zou je immers ook niet weten wat hij groeit.
Ohw, Jeroen weegt nu 4600 en woog bij de geboorte 3330. Hij is nu 2 en een halve maand. (Hji heeft er ook 3 weken over gedaan om terug op 3330 te komen)