Jeetje Niva, dat Devin een keer meer dan 240 ml. dronk kan ik me niet voorstellen. Ik heb het al eens eerder getypt; Jarno drinkt niet meer dan 130 ml. Misschien haalt ie wel meer uit mijn boobs maar wil ie niet meer uit een flesje drinken? Geen idee....
Wauw, jullie hebben het er maar druk mee! Geen wonder dat jullie verder niet aan veel toekomen... Petje af hoor. Ik voelde me al melkkoetje terwijl Tica relatief weinig kwam en een strak ritme heeft Dankjewel Niva, we zijn ook erg trots dat we elkaar al zolang kennen en nu ook nog een lief kindje samen hebben! Miep, ik zal ff een PBtje klaarmaken, want ik wil graag op de lijst!
UO? en dat is? Wij hebben elkaar leren kennen via een profielensite, toen een jaar oppervlakkig gekletst op msn met elkaar, en ineens een keertje geopperd om samen iets leuks te gaan doen...dat werd dus onder andere druifjes eten op het strand Ik vind het eigenlijk ook wel leuk om gelijk van anderen even te horen hoe zij hun partner hebben leren kennen.
Ja we voelen dus wel op de pols..maar dat regeltje kende ik helemaal niet (heeft niemand ons uitgelegd hihi) Maar meestal vind ik het dus veel te warm.. Oh iemand roept..effe voeden
Niva, wij hebben ook de flessewarmer van Avent/Philips en ik vind het maar een vreemd ding. Ik vertrouw hem ook niet. Je moet idd niet op het lichtje afgaan, maar de tijd aanhouden die op de zijkant staat. Dan nog heb ik het idee dat het te warm is. Vaak moet ik fles alsnog even onder de koude kraan terug afkoelen. Ik haal nu de fles er af en toe even uit en schud dan en voel even op mijn pols. Als je niks voelt is het goed. te warm of te koud voel je dan heel snel...
Miep misschien dat ik morgen even ga wegen op CB , anders krijg je mijn gegevens pas volgende week donderdag als ze ook meteen voor haar 2 eerste prikken moet.
Ik kolf 2 keer per dag. Rond 13/14 uur en om 22 uur. Tussendoor drinkt Jeroen alleen snachts zelf. Nu haal ik er per boob 70/80 cc uit. Dus in totaal 140/150 cc. Dit geef ik dan ook als ik een bv voeding uit de fles geef. Dat drinkt hij helemaal op en is daar tevreden mee...
@Miep Raven is zojuist bij CB gewogen en weegt nu 5080 gram. Heb haar deze keer niet gemeten omdat ik te hard aan het babbelen was met de wijkverpleegkundige.
Ok dan, komt ie: Mijn (toenmalige) buurman heeft een vriendin (inmiddels vrouw) uit Rusland en die vrouw was een kennis van de moeder van mijn vriend. (Mijn vriend is ook een Rus) Dus mijn vriend en zijn moeder kwamen zo nu en dan bij mijn buren op bezoek. Van het 1 kwam het ander.... Mijn vriend zijn moeder vertelde dat ze paarden hadden, en toevallig hou ik ook van paarden dus mocht ik wel eens langskomen om te rijden. Dat heb ik natuurlijk gedaan! Later breidden we dit uit met bootje varen en wandelingen maken in een natuurgebied vlakbij waar ze woonden. Verder zal ik maar niet vertellen wat we allemaal deden samen, hihihi Alleen kan ik wel melden dat opgestapelde rollen riet in de rug prikken. Groetjes Miep
Jeroen werd volgens mij om deze reden een paar weken geleden heel boos op mijn boobs. De eerste minuten gaan nog goed, maar dan begint het gezeur... Dat is voor mij de reden geweest om gedeeltelijk over te schakelen op kv... De enige oplossing die ze mij gaven was, een weekendje terugtrekken en gaan regelen. Iedere 2 uur aanleggen zodat de productie terug opgeschroefd zou worden. daar had ik helemaal geen trek meer in...
Raven heeft gelukkig weinig huiluurtjes maar de keren dat zij ze heeft is het meestal aan het einde van de middag
@Tweety: Ultima Online, een Massive Multiplayer Online Roleplaying Game (MMPORG)--> een online wereld waarbinnen ieder met zijn avatar avonturen beleeft, vrienden maakt, geld verdient, een huisje koopt, gaat paardrijden Jammer genoeg is UO niet meer wat het geweest is, 3 jaar geleden zijn we 'uitgetreden'... En nu moet ik echt weg. Tot vanavond!
Beebie/Nicci: geb. 28 Aug. 50 cm. 3860 gr. Tomenjerry/Quinty: geb. 52 cm. 3380 gram. 4 Sept. 54 cm. 4650 gram. Volgende afspraak: 25 Okt. Bijzonderheden: 13 Sept. eerste inenting Niva/Devin: geb. 50 cm. 3340 gram. 12 Sept. 55,5 cm. 4960 gram. Volgende afspraak: 19 Sept. Bijzonderheden: 19 Sept. eerste inenting Kar76/Sverre: geb. 48 cm. 3655 gram. 15 Aug. 54 cm. 7 Sept. 5426 gram. Volgende afspraak: 19 Sept. Bijzonderheden: 19 Sept. eerste inenting Tanya/Ruben: geb. 22-07-07 52,5 cm. 3720 gram. Hoofdomtrek: 36 cm. 2 Aug. 56 cm. 4220 gram. 9 Aug. 4550 gram. 23 Aug. 57 cm. 5175 gram. 28 Aug. 58 cm. 5320 gram. Hoofdomtrek: 39 cm. 13 Sept. 5625 gram. Volgende afspraak: 19 Sept. Bijzonderheden: 19 Sept. 9:00 uur eerste inenting (geen preventieve maatregelen) 29 Okt. 10:30 uur tweede inenting 22 Nov. 10:00 uur derde inenting Ruben is geboren met lang haar en krulletjes. Lexi/Elin: geb. 21-06-07 47 cm. 2815 gram. 30 Juli: 53 cm. 3700 gram. 21 Aug. 56 cm. 4250 gram. Bijzonderheden: 21 Aug. eerste inentingen 18 Sept. tweede inenting Elin is de mooiste beeb van de wereld! Landa/Bente: geb. 13-07-07 +/-48 cm. 3180 gram 10 Sept. 54 cm. 4795 gram Volgende afspraak: 09-10-07 Bijzonderheden: 10 Sept. eerste inenting 09-10-07 tweede inenting Jekkia/Raven: geb. 31-05-07 44 cm. 1850 gram. 17 Sept. 5080 gram. Bijzonderheden: 12-08-07 eerste inenting 06-09-07 tweede inenting 11-10-07 derde inenting Spoedkeizersnede vanwege loslatende placenta en gescheurde baarmoeder, 7 weken te vroeg. Raven zit net onderin de curve, maar groeit erg goed. Vissie/Jeroen: geb. 05-07-07 48 cm. 3330 gram. 7 Aug. 52 cm. 3590 gram. 4 Sept. 54,5 gram 4050 gram. Volgende afspraak: 02-10-07 Bijzonderheden: 04-09-07 eerste inenting 02-10-07 tweede inenting Jeroen heeft tot 8 weken volledige borstvoeding gehad, nu krijgt hij zowel FV en BV. Loltsje82/Jarno: geb. 19-07-07 54 cm. 3930 gram. 15 Aug. 56 cm. 5000 gram. Volgende afspraak: 19-09-07 Bijzonderheden: 19-09-07 eerste inenting Jarno groeit als kool! 15 Sept. thuis gewogen: 6500 gram!
Ivo is ook niet zo goed in het spelen met Raven (komt denk ik pas als ze wat ouder is). Hij pakt haar op de schoot, praat er tegen maar pakt haar nooit echt lekker vast. Hij houdt haar meer voor zich uit.
De lijst is inmiddels weer aangepast, Irena/Tica haar gegevens staan er ook bij, maar ik plaats de lijst niet steeds, dan zijn we vandaag nog bij pagina 500 denk ik. Als ik meer PB'tjes krijg, zet ik die gegevens er ook nog bij, maar ik moet nu eerst even wat doen. Heb nog weinig gedaan vandaag, behalve voeden, verschonen, voeden, verschonen, voeden, verschonen en naar de winkel geweest. Tot later! Groetjes Miep
Mooi zo! Wat een gezeur zeg van die mannen! Hier hebben we 's avonds vaak de regeling dat Marcel wurm verschoont terwijl ik me omkleed en mijn tanden poets, wanneer ik dan in bed haar de laatste voeding geef kan hij zich omkleden en tanden poetsen enzo. Wel zo gezellig als je ongeveer tegelijk naar bed kan toch?
En wat deden onze meiden? Lijkt me best gezellig saampjes... Enne, nee gelukkig heb ik zelf nooit maatje 56 gehad, het ging inderdaad over Elin.