Volgens mij heb ik dat hier wel eens zien liggen. Als ze ze hebben moet ik dan alles maar opkopen voor je?
Weet ik ook niet. Nicci spuugt nooit. Ik weet dat kinderen die teveel hebben gehad inderdaad teruggeven, of als ze de hik krijgen en vol zitten. CB vraagje!?
Net buiten ons dorp ligt een grote camping, in de zomer is het altijd druk (het dorp heeft ineens 2x zoveel 'inwoners'). In de zomer van 2000 stond Bas op de camping met een vriend. Die vriend kon ik wel, omdat ik op de camping gewerkt heb. Bas en ik raakten aan de praat en tijdens het stappen hebben we voor het eerst gezoend. 2 dagen later vertrok hij weer naar huis (vlakbij A'dam). We hebben elkaar toen 1 sms'je gestuurd en toen heb ik een tijdje niets meer gehoord. Plotseling kreeg ik 1 maand later een sms, hoe het met me ging. Toen hebben we dagelijks contact gehouden en na een maand hebben we wat afgesproken. Hij is toen een weekend bij mij (en mijn ouders) geweest en sindsdien hebben we 'verkering'. In 2003 zijn we gaan samenwonen, in 2006 eigen huis gekocht en in 2007 getrouwd!
Tanya: Ik zie dat je 31 bent, je bent al 16,5 jaar samen met Marc, das dus al vanaf je 15e ongeveer. Leuk dat Marc je eerste en enigste liefde is! Ennuh, een ego-berichtje mag best een keer hoor! Trek je asjeblieft niks aan van die buurvrouw van je! Jij weet zelf het beste hoe je je voelt. Laat haar er maar van vinden wat ze wil. Zij heeft makkelijk praten, ze heeft geen baby's meer en zij heeft geen psychische klachten (neem ik aan), ze geeft geen borstvoeding, dus wat weet zij ervan! Dikke knuffel! Groetjes Miep
Grootse plannen met die achtertuin van jullie Tan! Ben benieuwd hoe het eruit ziet als het klaar is. Het idee is leuk in ieder geval. Jullie hebben openslaande deuren naar de tuin, wil ik ook! Leuk trouwens om jullie verhalen te lezen over hoe jullie je lovers hebben ontmoet.
foutje ben hard op zoek naar een onzinnig feitje hoor komtie: Elastiek blijft langer goed bij temperaturen beneden 0°C. Pinda's worden gebruikt als ingrediënt voor dynamiet.
Yup, ik was 14 toen we verkering kregen (ben nog maar net 31 geworden) Ja moet ik ook niet doen. Maar zulke dingen maken me zo onzeker, net alsof ik me aanstel ofzo... Dikke knuffel terug!
Ik herken dit zo! Wat als.. wat als... wat als....? Wat ik dus doe is het maken en houden aan een schema. Ik schrijf al sinds the birth op wanneer Nicci drinkt (en in mijn geval ook hoeveel) en sinds een tijdje ook wanneer ze slaapt. Ik leg haar dus nu sinds een week in haar eigen bed overdag. Ik wil dus straks als mijn schoonouders komen oppassen een briefje kunnen neerleggen met daarop de tijden van voeding en de tijden van slapen en waar ze dan slaapt. Ik hoop dat ik Nicci hier voor die tijd aan heb gewend.
Er zijn 30 manieren om Fl. 1,- te wisselen, maar er zijn 4563 manieren om 1,- te wisselen. (De invoering van de euro heeft het betalingsverkeer nodeloos ingewikkeld gemaakt) 56% van het typewerk wordt gedaan door de linkerhand. De haai is de enige vis die met zijn ogen kan knipperen. Vrouwen knipogen tweemaal zo vaak als mannen. Er zijn meer kippen dan mensen op aarde.
Mijn moppie draagt nog steeds 50! En in maat 56 hebben we onwijs veel t-shirts gekregen, immers een zomerkindje! Heb dus ook allerlei kleuren rompertjes met lange mouw gekocht!
Maar jij wéét het toch ook beter!? Jij bent immers fulltime met haar bezig! Ik laat het flesje niet zo warm worden in de flessenwarmen. Dat kun je toch zelf bepalen? Ik draai het flesje regematig rond en laat het alleen van de kou afkomen. Chris had er in het begin moeite mee het flesje niet te warm te laten worden.
Dat laatste wat je zegt is denk ik je grootste probleem: dat je van jezelf zoveel moet. En wie ben ik om dat te zeggen want ik ben precies zo, maar bij een ander kan je het altijd beter verhelpen dan bij jezelf he? Maar die buurvrouw, al heeft ze kinderen, is dus allang vergeten hoe het was 18 jaar geleden. Op de een of andere manier merk ik dat aan het commentaar van zowat alle mensen die wat te mekkeren hebben: zij herinneren zich altijd alleen de mooie dingen en niet de rottige, slechts een enkeling weet nog hoe moe ze was of hoe ze getobd hebben met de huilmomenten, voedingen en slapeloze nachten (op de een of andere manier mijn moeder dus, terwijl die verder best een lastig zeurmens kan zijn). Vandaar dat wat je buurvrouw zegt dus nogal gekleurd is. En daarbij kan ook nog komen dat wanneer zij maar één (makkelijk) kind heeft gehad ze dus ook niet precies weet hoe het zou kunnen zijn, omdat ieder kind (én iedere moeder!) anders is. En dat over dat je niet over Marc mag klagen? Heb volgens mij al eens eerder gezegd dat werken niet heilig is. Mannen kunnen gerust voor hun hobby om één uur 's nachts thuiskomen maar wel de volgende dag naar hun werk gaan. Dan kunnen ze dus na een dag werken ook heus nog wel wat voor hun kind (of hun vrouw!) doen! Al dat gezeik van die buitenstaanders (zoals mijn schoonmoeder) die dan weer komen lazeren van 'ja maar hij werkt de hele dag/week', daar heb je dan dus niks aan. Dus Tan, chill, ga inderdaad lekker in je nest liggen, flikker de katten naar buiten en ga voordat ze doorhebben dat de buitendeur dicht is snel naar boven zodat je ze niet meer hoort. Neem desnoods je pc mee naar bed, zet een leuk muziekje op en ga je eigen ding doen. Laat die buurvrouw maar in haar sop gaarkoken en doe jij maar wat jou goeddunkt. Want je doet het heus wel goed hoor, en ik ben ook moe (en vast nog vele anderen hier ook) dus dat hoort gewoon zo! Ik wil ook naar bed even slapen maar Elin is gezellig aan het zingen dus dan moet ik nog maar even wachten tot ze weer slaapt.