Hey wat doen die t*ring tuinfoto's hier op een babyforum? Wel on-topic blijven he! Nee zonder dollen, je tuin is nog wel een beetje een zooitje meid, maar ik heb goede hoop dat jullie dat wel opgelost hebben voor Ruben kan lopen. En ook de vijver heb ik alle vertrouwen dat jullie die kindveilig maken. Je kreeg er zeker weer dooddoeners over?
Ja precies, lange mouwen rompertje eronder en ze kan zo die leuke shirtjes nog aan. No problemo, hier ook gedaan - en vandaag aan!
Onzin! Er zijn hier nog veel meer meiden moe! Heel normaal! Lekker blijven klagen, alleen niet tegen haar! Volgende keer gewoon zeggen dat het geweldig gaat! Dat wil ze schijnbaar horen!
ik weet net op welk stukje van mij reageerde, maar mij hoor je ook niet klagen hoor! Twas meer ff mn gevoel uiten..geen geklaag
Eveline heeft zo te lezen een druk weekend gehad met haar verjaardag. Ben benieuwd hoe het met Demelza is gegaan na de prikjes. Ik spreek Demelza eigenlijk altijd uit als Dumelza, met de klemtoon op 'De'. Ik had nog nooit van deze naam gehoord. Chris gaat gisteren voor het eerst weer voetballen in een nieuw team, meisje aan de kant (vriendin van keeper) heet ook Demelza! Grappig! Nicci ligt nu al vanaf 15u in haar eigen bed te slapen, werd een uur terug wakker, genegeerd, en slaapt nog! Ze pruttelt wel, dus het zal niet lang meer duren. Ze mocht ook al om 16.30u weer eten. Ik ga haar denk ik halen voor het huilen. Ciao!
Er zat 40 km tussen ons in. Valt mee dus! Met het openbaar vervoer was ik ruim anderhalf uur onderweg, terwijl met de auto een half uurtje is. Toendertijd was ik OV-afhankelijk of Arthur kwam met de auto. Sinds 11 weken nu heb ik mijn rijbewijs. Ik was 36 weken zwanger van Iris toen ik (na 5 maanden lessen genomen te hebben) geslaagd was
You're a dear! Ik had dus een mailtje gedaan naar de klantenservice van de hema, om te vragen of ze wilden kijken in welk filiaal die dingen nog liggen of anders of ze me willen zeggen waar ze die dingen vandaan hebben, krijg ik een mailtje terug met niet meer dan de mededeling dat die dingen uit het assortiment verdwijnen. Ja DUH dat had ik gvd ook wel door, maar dat vroeg ik niet, ik vroeg waar ik ze dan WEL kon vinden. Lekkere service hoor! Lezen is ook erg moeilijk, grmbll...
Wattuh? achter geb. staat dus nog geen datum en geen gegevens, die had ik toen nog niet gekregen..... Maar heb alweer een PB van je zag ik, dus komt goed! rieleks!
Waar halen jullie eigenlijk die lange-mouwen-rompertjes? Vind het wel een goed idee namelijk, rompertje met lange mouwen aan en t-shirt eroverheen.....
Lexi: Nog 6 berichtjes te gaan en je bent er! Als het morgen mooi weer is, ga ik denk ik ook ff te shoppen. We hebben alleen geen Hema in ons kleine dorpje hier, maar 10 km. verderop wel. Áls ik morgen ga, dan kijk ik ook ff voor je hoor! Hoe heten die dingen ook alweer? Nappy liners? Weet nog wel de Nederlandse benaming: Inlegvellen voor katoenen luiers, dus komt goed. Groetjes Miep
Ik heb bij zeeman 3 gehaald, wit, roze en lichtblauw, en nog een witte, beige en aquablauwe bij de hema.
Speciaal voor Lexi: Het langste één-lettergreepwoord in het Engels is screeched. Op het Canadese twee-dollarbiljet staat het Parlementsgebouw, waarop de Amerikaanse vlag wappert. Amandelen zijn familie van de perzik. In het Engels rijmt geen enkel woord op month, orange, silver, en purple. Dreamt is het enige engelse woord dat eindigt op "mt". In het Engels zijn er maar vier woorden die op "dous" eindigen: tremendous, horrendous, stupendous en hazardous. In het Engels zijn twee woorden waarin alle klinkers voorkomen in de goede volgorde: abstemious en facetious. De volledige naam van Los Angeles luidt: El Pueblo de Nuestra Senora la Reinade los Angeles de Porciuncula. Poezen kunnen 100 verschillende geluiden maken. Honden maar 10 Een kat heeft 32 spieren in elk oor. Een krokodil kan zijn tong niet uitsteken. Vlinders proeven met hun poten. De ogen van een oester zijn groter dan zijn hersenen; dat geldt ook voor struisvogels. Een zeester heeft geen hersens en ook geen ogen. (Sommige mensen lijken op oesters, andere op struisvogels, andere weer op zeesterren. Hoe zou dat toch komen?) Bij de geboorte heeft een baby nog geen knieschijven. Die ontstaan pas als het kind 2 tot 6 jaar oud is. IJsberen zijn linkshandig.
Tijgers hebben niet alleen een gestreepte vacht, hun hele huid is gestreept. In reclame-advertenties voor horloges staat de tijd meestal op 10 over 10. Op het visite-kaartje van Al Capone stond dat hij handelde in tweedehands meubelen. De karakters Bert en Ernie uit Sesamstraat zijn genoemd naar de politie-agent Bert en de taxi-chauffeur Ernie uit de film "It's a Wonderful Life". Een libel leeft maar 24 uur. Een goudvis kan dingen onthouden gedurende 3 seconden. In februari 1865 is het geen volle maan geweest. Dit is althans de enige keer dat dit is waargenomen. (Het komt dus vaker voor; maar ja, als je niet oplet...). De winter van 1932 was zo koud dat de Niagara-watervallen helemaal zijn bevroren. De mens heeft de afgelopen 4000 jaar geen nieuwe diersoorten getemd om als huisdier de dienen. Het is niet mogelijk te niezen met je ogen open. De pijlinktvis heeft de grootste ogen ter wereld. De ogen van een mens groeien niet meer na de geboorte, maar oren en neus blijven groeien tot we overlijden (veel verschil maakt dat niet; veel mensen gebruiken noch ogen, noch oren, noch neus). De magnetron is uitgevonden doordat een onderzoeker langs een radar-buis liep, waardoor de chocoladereep in zijn binnenzak smolt. De schaar is uitgevonden door Leonardo da Vinci. Een "jiffy" is een eenheid van tijd (1/100 seconde). 's Werelds grootste cruiseschip, de Queen Elizabeth II, verbruikt gemiddeld één liter brandstof per 3,3 cm of wel 1:0,000 033 (Zuipschuit). De gemiddelde persoon valt binnen 7 minuten in slaap. Een slak kan wel drie jaar slapen. Er zitten 336 putjes in een wedstrijd-golfbal. Je maag moet elke twee weken een volledige nieuw slijmvlies produceren, anders verteert de maag zichzelf. (Er zijn ook bronnen die aangeven dat dit geen twee weken is, maar drie dagen. Bestaan er soms mensen met snel en met traag maagzuur?) Je hebt 40 spieren nodig voor een glimlach, maar slechts 4 om de trekker van een geweer over te halen. Op elk continent is een stad die Rome heet (behalve op Antarctica dan). Er is geen nul in de eerste 31 decimalen van p.
De lijst tot nu toe: Beebie/Nicci: geb. 20-06-07 40cm. 1860 gram. 28 Aug. 50 cm. 3860 gram 17 Sept. 4330 gram. Volgende afspraak: 19 Sept. naar de kinderarts (hopelijk de laatste keer) 25 Sept. naar CB Bijzonderheden: 25 Sept. tweede inenting Nicci was in het weekend van 15/16 Sept. voor het eerst ziek: enorm verkouden. Tomenjerry/Quinty: geb. 52 cm. 3380 gram. 4 Sept. 54 cm. 4650 gram. Volgende afspraak: 25 Okt. Bijzonderheden: 13 Sept. eerste inenting Niva/Devin: geb. 50 cm. 3340 gram. 12 Sept. 55,5 cm. 4960 gram. Volgende afspraak: 19 Sept. Bijzonderheden: 19 Sept. eerste inenting Kar76/Sverre: geb. 48 cm. 3655 gram. 15 Aug. 54 cm. 7 Sept. 5426 gram. Volgende afspraak: 19 Sept. Bijzonderheden: 19 Sept. eerste inenting Tanya/Ruben: geb. 22-07-07 52,5 cm. 3720 gram. Hoofdomtrek: 36 cm. 2 Aug. 56 cm. 4220 gram. 9 Aug. 4550 gram. 23 Aug. 57 cm. 5175 gram. 28 Aug. 58 cm. 5320 gram. Hoofdomtrek: 39 cm. 13 Sept. 5625 gram. Volgende afspraak: 19 Sept. Bijzonderheden: 19 Sept. 9:00 uur eerste inenting (geen preventieve maatregelen) 29 Okt. 10:30 uur tweede inenting 22 Nov. 10:00 uur derde inenting Ruben is geboren met lang haar en krulletjes. Lexi/Elin: geb. 21-06-07 47 cm. 2815 gram. 30 Juli: 53 cm. 3700 gram. 21 Aug. 56 cm. 4250 gram. Bijzonderheden: 21 Aug. eerste inentingen 18 Sept. tweede inenting Elin is de mooiste beeb van de wereld! Landa/Bente: geb. 13-07-07 +/-48 cm. 3180 gram 10 Sept. 54 cm. 4795 gram Volgende afspraak: 09-10-07 Bijzonderheden: 10 Sept. eerste inenting 09-10-07 tweede inenting Jekkia/Raven: geb. 31-05-07 44 cm. 1850 gram. 17 Sept. 5080 gram. Bijzonderheden: 12-08-07 eerste inenting 06-09-07 tweede inenting 11-10-07 derde inenting Spoedkeizersnede vanwege loslatende placenta en gescheurde baarmoeder, 7 weken te vroeg. Raven zit net onderin de curve, maar groeit erg goed. Vissie/Jeroen: geb. 05-07-07 48 cm. 3330 gram. 7 Aug. 52 cm. 3590 gram. 4 Sept. 54,5 gram 4050 gram. Volgende afspraak: 02-10-07 Bijzonderheden: 04-09-07 eerste inenting 02-10-07 tweede inenting Jeroen heeft tot 8 weken volledige borstvoeding gehad, nu krijgt hij zowel FV en BV. Loltsje82/Jarno: geb. 19-07-07 54 cm. 3930 gram. 15 Aug. 56 cm. 5000 gram. Volgende afspraak: 19-09-07 Bijzonderheden: 19-09-07 eerste inenting Jarno groeit als kool! 15 Sept. thuis gewogen: 6500 gram! Irena/Tica: geb. 25-07-07 w.s. 48 cm. 3975 gram. Volgende afspraak: 18-09-07 Bijzonderheden: 18-09-07 w.s. eerste inenting Tica lag 'dwars' en is met een keizersnede geboren. Tica krijgt zowel BV als FV. Tweety/Iris: geb. 27-07-07 4160 gram. 28 Aug. 56 cm. 4860 gram. Hoofdomtrek: 37,2 cm. Volgende afspraak: 27-09-07 Bijzonderheden: 27-09-07 eerste inenting Iris heeft blonde haren en blauwe ogen. Lma/Brennan: geb. 18-07-07 52 cm. 3560 gram. 28 Aug. 58,5 cm. 4780 gram. Volgende afspraak: 18-09-07 Bijzonderheden: 18-09-07 eerste inenting
Ik heb mooie gevonden bij H&M en Hema! Oh, ik dacht, ff posten, moet ik helpen met koken... Oh well, tot straks.
Ik heb Ivo via mijn ex op een feestje leren kennen. Na een dik jaar elkaar te hebben gesproken op feestjes bleek dat Ivo al die tijd al een oogje op mij had. Terwijl ik hem toen aan mijn vriendin aan het koppelen was. Uiteindelijk heeft zij hem aan mij gekoppeld