Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    :( Volgt er hierna dan een rustiger periode?

2. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Balen dat je eerste werkdagen dan meteen heel erg druk waren :( Was wel fijner geweest als je het ff rustig aan kon doen! Hoop dat Lieve snel gaat doorslapen!

3. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik kijk ook altijd mijn ogen uit als ik die hoeveelheden hier zie :) Als Ana-Lucia een flesje afgekolfde melk krijgt, dan drinkt ze max 125cc :) Maar ze groeit dus ook als kool zodus moet ik mij geen zorgen maken!

Jij hebt wel een erg leuk wekkertje :)

4. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Ik durf Ana-Lucia ook nooit alleen te laten, erg he... Douch dus alleen als papa ook thuis is.

5. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Nicci had dat vanmiddag ook. Ik heb haar om 18u wakker gemaakt, nadat ze om 15u sliep. Ik maak haar overdag echt wel wakker op een bepaald moment anders en ik bang dat ze inderdaad dag en nacht gaat omdraaien. Moeten we niet hebben he!

Ik kan me heel goed voorstellen dat Raven snel door zal slapen als ze leert dat ze op 6 voedingen gaat zitten overdag. Ik hoop het ook voor je!

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Flink zeg 400 gram op een week! Maar daar moet je niet mee inzitten, heb dat hier ook een aantal weken gehad en zoals je zegt, Jeroen heeft nog iets in te halen :) Met de hoeveelheid KV kan ik je niet helpen. Blij dat de borstontsteking niet heeft doorgezet.

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn zeg een weekend Eurodisneu en dan nog gratis zeg! Zal wel meevallen hoor om je kleine meid te missen, het scheelt dat je weet dat ze in goeie handen is!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Lief van hem zeg! Moet wel fijn zijn geweest zo ff samen sporten!

9. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Raar maar waar, hier geen huiluurtje...

10. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Is echt moeilijk he om je kleine meisje achter te laten om te gaan werken :( Gianni denkt ook steeds dat ze honger heeft maar hij is nog nooit langer dan twee uurtjes alleen geweest met haar en wij hebben geen fv in huis dus hij kan haar niet volproppen :) Hij weet eigenlijk niet eens hoe warm een flesje moet zijn..

Kun je niks regelen dat je nog even langer thuis kan blijven bij haar?

11. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik ga even heel brutaal zijn. Ik las hier laatst iets over Center Parcs aanbieding toestanden van 40% korting. Heeft iemand toevallig een dergelijke aanbieding folder of whatever over? Wij gaan in november en zouden een flinke korting erg goed kunnen gebruiken! :) Of als iemand weet waar ik die korting kan krijgen hoor ik het ook graag.

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Leer je hem die dingen dan wel? Ik geef Chris hier de hele tijd tips en trucs en vertel hem ook hoe hij dingen anders moet doen. Sommige dingen vind ik logisch maar dat is voor hem niet zo. :)

13. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Net als je denkt dat je weet hoe het moet veranderd er weer iets... is dat bij jullie ook?

Normaal drinkt Jeroen zijn flessen tot de laatste druppel leeg. Om 5 uur dronk Jeroen zijn fv-fles niet leeg (165), hij liet er 40 van staan. Net om 20.30 kreeg hij een bv-fles van 150 en laat 80 cc staan. En nu heeft hij weer volop krampjes? Terwijl hij om 6 uur nog een een grote poepbroek had... Ik snap het niet meer..Ik moet ook niet zo hard roepen dat het zo goed gaat, want dan veranderd het weer... Waar zat die gebruiksaanwijzing ook al weer?

Ik ga weer kolven, ik reageer morgen wel op jullie. Truste alvast!

14. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Dat doen die mormels van ons express zodat we niet te zeker van onszelf worden! ;)

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    In het vakje achterop de maxi-cosi ;)

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Hier ook geen regelmaat in de voedingen hoor, 's nachts is het altijd van 22u30 tot rond een uur of 8, dan drinkt ze en slaapt ze weer tot rond een uur of 11 maar daarna verschilt het steeds tussen de 2 en 4u. Tussen 19u en 22u30 hangt ze bijna constant aan de tiet.

17. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Na een voeding zo'n 40cc, ipv een voeding zo'n 150cc.

18. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Niva, een tip, als je een paar druppels op de binnenkant van je pols of de bovenkant van je hand laat vallen maar je geen temperatuurverschil voelen, dan heeft de melk de perfecte temperatuur. Het mag zeker niet warmer zijn dan dat, anders kan je het mondje en de slokdarm verbranden.

19. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Oja, 's morgens na de eerste voeding heb je normaal nog wel wat melk over, dan kan je het beste gaan kolven.

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Wat is ze goed gegroeid! Flinke meid zeg!

Deel Deze Pagina