Hier was de verkleiner er na 5 weken al uit, juffie kon er echt niet meer in hoor. Ik rolde dan hydrofieldoeken op om haar hoofdje een beetje op z'n plaats te houden.
Ja heb het hem wel geleerd maar zijn hoofd is een vergiet en ik ben zo bang dat hij iets verkeerd gaat doen met haar...
Sow, ben bijgelezen. Hier niet veel gebeurd afgelopen weekend... een heel lekkere aanval van migraine... NOT! Ana-Lucia draait nu van buik naar rug en ze vindt het erg leuk, als ik haar weer op haar buikje leg, dan draait ze gelijk weer naar haar rugje en begint ze te lachen
Die PB die je een paar dagen terug hebt gestuurd stonden niet meer gegevens in. Alleen de lengte en het gewicht van 1 bezoekje aan het CB. Dus die gegevens heb ik toen alvast in de lijst gezet. Gisteren kreeg ik een PB van je met alle gegevens, dus toen heb ik het aangepast. Nu klopt het allemaal weer gelukkig. Groetjes Miep
Kan wel merken dat ik druk, druk, druk ben geweest dit weekend (en gisteren). Pff, weer een hoop bij te lezen. Ik heb een beetje gescreend. We zijn zaterdag op stap geweest voor een andere auto en we zijn op de goede weg, alleen nog niets gekocht. A.s. zaterdag gaan we verder. Zondag de laatste wedstijden van de competitie gespeeld (en gewonnen!) en gisteren de hele dag gewerkt. Met Mick gaat het erg goed. Hij heeft zowaar een ritme. We zitten nu op 7.00, 11, 15, 19, 23. En dan slaapt ie weer tot 7u. We merken wel dat ie niet meer voldoende heeft aan 150, dus nu krijgt ie 180 + 6, maar zoals jullie ook al schrijven blijft daar vaak wel wat van staan. Goed om te lezen dat een aantal dames weer de weg terug hebben gevonden! Chantal: Wij hebben hier nog kortingsbonnen van Roompot liggen. Scheelt best veel. Alleen hebben wij ze gekregen van mijn broertje en we gebruiken ze niet, dus had ik een smsje gestuurd of hij ze terug wil hebben. Ik weet dus niet of ik je nu blij maak met een dode mus . Laat maar even weten of het je wat lijkt (maar het kan dus zijn dat hij ze terug wil). Hoe is het verder met onze lieve meiden, hun kleintjes en de mannen natuurlijk? Ik heb weer een week thuis voor de boeg, dus kan een beetje bijblijven nu . Dit is trouwens mijn laatste week alleen met Mick. Vanaf volgende week ga ik weer helemaal aan het werk (2 en een halve dag). Ik heb nog steeds geen zin . Liefs voor jullie allemaal!
Wauw! Dat zijn nog eens tijden! Hmm, bij ons was het maar eenmalig. Jarno sliep die dag erna tot 5:00 uur, die dag daarna tot 4:00 uur en vanochtend was het 2:30.... Daarna heb ik hem terug op bed gelegd en om 3:15 begon ie te huilen, hij had nog niet weer geslapen. Gebeurd wel vaker, dan wil ie toch nog een paar slokjes drinken, zo ook vannacht. En daarna is ie lekker gaan slapen tot 6:45. Toen weer gedronken en niet meer geslapen! Groetjes Miep
Miep, je hebt pb! Ik ga nu even wat doen, want ik moet straks naar de fysio (wordt weer gekraakt) en je weet je allemaal moet doen voordat je eindelijk weg kan, hihi.
Môgge, Ruben kwam vannacht weer om 4.50 uur. Er lijkt een soort van ritme in te zitten. De ene nacht vroeger (rond 4 á 5 uur) en de andere nacht later (6 á 7 uur). Dus als het klopt slaapt hij aankomende nacht tot een uur of 7. We shall see. Voel me tot nu iets beter als gisteren en eergisteren. Ben benieuwd wie ik vandaag tegenkom en mijn dag gaat vernaggelen . Had ik niet verteld gisteren, maar heb op beide tepels ook nog eens een kloofje zitten. Op mijn linkertiet linksboven en op mijn rechtertiet rechtsboven. Allebei dus op dezelfde plek waar Ruben met zijn bovenkaakje zit. Zal er vast wel iets mee te maken hebben. Kirby Auw migraine! Jody Wat fijn dat Mick een ritme blijkt te hebben! Eveline en Chantal Hebben jullie ondertussen al weer water? Ik hoorde gisteravond op het nieuws dat er ten noorden van de lijn Alkmaar-Hoorn geen kraanwater is in de kop van Noord-Holland. Pokkeweer! Hier onweerde het net waardoor ik wakker werd, Ruben slaapt gelukkig gewoon door. Hij zal zo wel weer komen voor voeding want ik hoor hem alweer uh-en. Liefs, Tanya
De mevrouw van felicitas (van de Etos) heeft die kortingsbonnen, je krijgt maximaal 37% korting. Maar als jullie al in November heen willen is de korting al een heel stuk minder. Hoe eerder je boekt hoe hoger je korting namelijk.
Goeiemorgen, Hier een hele goede nacht gehad. Zo schreef ik gisteravond dat we er niks meer van begrepen omdat hij zijn flessen niet meer leeg dronk en weer steeds moest huilen. Zijn laatste fles (165) van 2300 uur heeft hij heel op het gemakje (35 min) leeggedronken en vanmorgen om 6.30 werd meneer pas weer wakker! Joehoe. Dat is de 2e keer dat hij doorslaapt! (vorige week ook een keer. Ik ben nu maar 2 keer wakker geweest snachts en heb heerlijk geslapen. (ik twijfelde of ik het wel kon plaatsen, ik wil de mama's met slaapgebrek niet voor het hoofd stoten...sorry) Is het bij jullie ook zulk enorm kl*te weer? Echt herfst. Ik heb nu al 3 (internet)bestellingen gedaan voor rompers met lange mouwen en hele leuke truitjes... hmm moet ik nu toch maar eens mee stoppen. (Dat heb je met al de links)
Ja hoor, schrijf het nog maar een keer op dat Ana Lucia zo lang slaapt..... En dan na de voeding van 8 uur weer gaat slapen tot 11 uur! Nu snap ik waarom jij altijd nog zo laat online bent.... *ontzettend jaloers*
Tegenvaller hè? Als hij al weer om 2.30 weer al wakker werd... pff. Zeker als je het eenmaal hebt meegemaakt dat hij doorsliep.
Juist, zoals ik dus al een paar dagen geleden schreef Als je in november gaat van je binnen de <3maanden en dan krijg je maximaal 21% korting. Dit weet ik omdat ik zelf ook al had gekeken. Je kan beter een last-minute bij Landal boeken (hebben wij ook gedaan, 4 persoonshuisje voor 99,- voor een midweek of weekend). Heb even gezocht in mijn Felicitas-doos en vond het volgende: Kortingen Center Parcs met Felicitas >9 maanden voor aankomst 37% korting >6 maanden voor aankomst 29% korting >3 maanden voor aankomst 25% korting <3maanden voor aankomst 21% korting Kortingen zijn niet geldig in vakantieperioden. Geldig voor alle cottagetypen behalve 10 en 12 persoons en de 2- en 6 persoonsVIP.
Tanya: Ik heb geen idee tot wanneer baby's eigenlijk de verkleiner in de maxi-cosi moeten houden. Bij Jarno past het ook bijna niet meer, moet hem er echt tussenduwen. Als het straks echt niet meer past haal ik dat ding er gewoon uit. Groetjes Miep
Ja is zeker een tegenvaller.... Het was dus vannacht (weer) zo dat hij wakker werd van de hik. Daarna kan hij dan niet meer slapen en gaat jengelen. Zo irritant die hik! Anders had ie misschien wel weer doorgeslapen. Hebben jullie ukkies dat nooit dat ze 's nachts van de hik wakker worden en daarna perse willen drinken?
Daarom kijk ik daar ook maar niet... Als ik al wat wil kopen moet ik dan namelijk gewoon naar de stad lopen voor de zeeman of de hema (die verdorie dus geen luierlappies meer verkoopt...)
Nee Elin krijgt meestal de hik na het drinken/tijdens het boeren. Gelukkig slaapt ze 's nachts gewoon