Zohee Tan wat een lekker uitgebreid badritueel hebben jullie! Dat van ons lijkt er op zich wel op, alleen zijn wij wat ontaarder en luier en doen het dus wat simpeler. Een van ons gaat net als bij jullie vast onder de douche om zichzelf te wassen, de ander kleedt wurm uit. Dan krijgt degene die onder de douche staat wurm aangegeven op de arm en van daaraf wordt ze onder de straal gehouden en beetje in de babyzeep gezet. Dan komt degene die nog in niet was gedouched wurm weer halen en rolt haar op de deksel van de wc in een hydrofieldoek om haar dan snel mee te nemen naar de kamer ernaast waar hij/ik haar aankleed(t). Hmm er huilt er een boven, maar ik ontaarde moeder ga toch echt eerst lunchen hoor, anders val ik straks van mijn stoel als ik zit te voeden.
Hmm misschien niet altijd hoor, zat net namelijk te denken dat ik wel eens wat kleertjes kon shoppen via de wehkamp. Met dit weer is het namelijk geen pretje om met de kinderwagen de stad in te lopen (15-20 min) want het gaat natuurlijk altijd regenen als je halverwege bent.
Ik heb ook douchefoto's met verschillende houdingen, maar die ga ik hier niet plaatsen . Ik wil ze wel via PB plaatsen. Vissie Je hebt PB!
Ehm, ehm, ehm geen idee. Even denken, van maat 50 hebben we niets, van maat 56 denk ik een broekje of 5 en een shirtje of 10, van 62 een stuk of 10 broekjes (heleboel gekregen) en 15 shirtjes ofzo (ook boel gekregen), van 68 paar broekjes en paar shirtjes. Heb zelfs al 2 setjes maat 80 (overijverige kraamvisite...) en 1 setje maat 74. Alles valt met elkaar te combineren.