Chantal Succes morgen bij de kinderarts! Karlijn en Niva Succes morgen bij het CB! Hoe laat moeten jullie? Ruben moet er om 9 uur zijn voor zijn 1e entingen. Zijn jullie al een beetje nerveus? Ik eigenlijk wel, ben zoooooo ontzettend bang dat hij een flinke reactie erop krijgt... Irena. Lma en Lexi Hoe ging het met jullie beebs en de inentingen vandaag? Lexi vertelde al hoe het ging bij de arts maar niet over de enting zelf. Hebben jullie al enige reacties gemerkt bij de beebs? Chantal en Eef Hoe is het met jullie kraanwater? Landa en mannetje Hoe voelen jullie je vandaag? Nog ziek? Loltsje Ik heb de kaartjes 2 weken geleden van het plafond gehaald, het 1e weekend van september het geboortebord en zondag de kleertjes die ophingen. Het is inderdaad errug kaal... Irena Gefeliciteerd met jullie trouwdag vandaag! Pfff, Ruben wilde net echt niet gaan slapen! Was hij bij ons dan was het lachen, lag hij in zijn bed en zag hij ons niet dan was het huilen. Op een gegeven moment ernaast gaan zitten, tut in de mond, mobiel boven bed aan, alle lichten uit, gordijnen dicht en wachten maar. Het is nu al 10 minuten stil... Liefs, Tanya
Beebie: Etos heeft de Zwitsal lotiondoekjes (8 X 72)met handige opbergbox nu ook in de aanbieding voor 15 euries. Dan heb je weer 18 zegels erbij Vergeet je niet op de zwitsalsite te kijken, daar hebben ze soms speciale aanbiedingen voor zegeltjes spaarders
Lexiknuffel van mij... En probeer je niet teveel aan te trekken van die arts; je ziet hem toch niet al te vaak gelukkig dus negeren die opmerkingen over dat hij te licht is enzo. Volgens mij doen veel BV kindjes toch ongeveer 20-30 minuten over een voeding? Tanya, ik ben helemaal vergeten paracetamol te kopen! SH*T! Gelukkig zit de drogist zowat naast het CB hier.. Ik moet om 9:45 daar zijn. Gelukkig heeft Alex vroege dienst (3 uur thuis) want ik vrees ook een nare reactie. Sverre zit volgens mij én in een sprongetje én hij is verkouden... Iedereen succes morgen met de prikjes! Oh, hij huilt alweer. Ik ga vlug even plassen, heb nog net koffie kunnen maken dus die vlug inschenken. Pfff.. Ik werd vandaag zelfs boos op hem omdat hij zo huilde. Erg he? Moest toen heel hard meehuilen met hem. Tot (waarschijnlijk/hopelijk) morgen!
Heeft Roompot ook parken zoals Center Parcs waar gezwommen kan worden enzo? Weet iemand dat? Nog even genieten van je vrije week. Weer aan het werk... moet er niet aan denken nog! Sterkte!
Klopt! Vlak na het eten kwam ik erachter en vlak voor we naar bed gingen (rond middernacht) hadden we weer water. Heeft niet vreselijk lang geduurd dus. Gelukkig niet! Ik smste Eveline ook meteen met de vraag of zij nog water had. Niet dus! Kwam ze toen achter! Maar die is wel wat ontberingen gewend na een aantal weken zonder stroom!
Klopt en wist ik ook maar bij ons komt het inderdaad op 21% ofzo. Vandaar de brutale vraag! Maar lief dat je er aan dacht.
Als je zou willen vragen graag! Zou ik heel lief vinden. Hoe ben jij aan die waardebonnen gekomen? Kan ik er ook op die manier aan komen?
Dat vond ik ook! Jij hebt het gewoon wat later! Dat doseerbakje ben ik ergens kwijt geraakt. Beetje jammer voor straks!
Gewoon de volgende keer zeggen dat je 20 minuten voedt! Zij blij, jij blij! Hoe reageert Elin op de prikjes? Was het weer hartverscheurend?
Ik zag het in het foldertje staan inderdaad. was die andere aanbieding waar jij het over had bij de Trekpleister?