Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ik heb voor Jarno ook 120 mg. gehaald, het CB zei dat dit vanaf 3 maanden is of voor als de baby zwaarder dan 6 kilo is.

Ik had eerst homeopathische zetpillen in huis gehaald, zijn ook bij de drogist te verkrijgen. Deze mogen ze altijd hebben, dus niet vanaf 3 maand of 6 kilo.

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Klinkt inderdaad logisch Eveline. Dat heb je goed bedacht.
    Ik weet niet wat ik zou doen in jouw geval bij de volgende prikjes. Kun je niet de afspraak verzetten naar de week erna ofzo? Als jullie weer terug zijn van Parijs?

Groetjes Miep

3. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Pff nou dan is Elin in de afgelopen 4 weken 620 gram aangekomen. En nog 'zeurt' die doc dat ze wat aan de lichte kant is... Ik moet maar proberen me niet op te laten naaien, wurm ziet er gezond uit en ontwikkelt zich volgens mij goed, dus Tan: we gaan proberen om het gewoon te negeren ok?

4. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Die vanaf 3 maanden (5,5 kilo) heb ik ook, en wurm is nog geen 5 kilo. Maar de apotheek adviseerde me om er gewoon een van boven naar beneden (langs de lange kant dus) door te snijden en die dan te geven. Dus je kan gewoon die geven hoor!

*edit* spuit elf ziet dat nog meer mensen dit al gezegd hebben... moet er nou nog een nutteloos feit bij?

5. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

zo we zijn er weer! het weekend was super.. het heeft ons alle goed gedaan ook voor mijn mannetje en ik ;)
    We hadden een super luxe hotel en chedella heeft zich voorbeeldig gedragen heeft zelf s helemaal niet gehuilt :confused:
    trein, metro, tram en bus overal is ze in geweest en ze keek met haar grote ogen in het rond!
    Toen we die avond weer thuis kwamen heeft ze maar liefst van 0.00 uur tot 11.00 uuer GESLAPEN!
    schrok me kapot ..werd om 11 uur wakker en d8t wat is er mat haar!
    ze lag toen nog steeds heerlijk te tukken.

we gaan beslist nogeens een weekendje weg! :)

6. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Marc heeft helemaal gelijk hoor. Het gewicht moet je over een langere periode bekijken en het kan erg schommelen, misschien had ie de vorige keer nog niet gepoept en deze keer net wel, dan heb je onmiddelijk al een verschil he... maak je geen zorgen, Ruben doet het goed!

7. sonya one love

kijk ze trots liggen op het hotelbed!

8. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Fijn dat jullie een super weekend hebben gehad!

9. sonya one love

samen met haar lievelings knuffel

10. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Lieve allemaal...
    Ik zoek 3 baby's (heb er al 2 zelf uitgenodigd) waarvan ik een mooie fotoshoot mag maken. Ik zou jullie kant op kunnen komen of jullie mijn kant. Als ik jullie kant op kom dan vraag ik alleen de reiskosten vergoed, en ik rij op diesel dus dat valt erg mee.
    Ik zou deze foto's willen gebruiken voor mijn portfolio op mijn website.

Ook wat oudere kindjes wil ik graag op de foto zetten. Ik heb gewoon kinderen nodig die ik op de foto kan zetten.

Je krijgt dan alle foto's op cd rom van me en daarmee mag je doen wat je wilt, zolang ik ze maar zonder bezwaren op mijn portfolio mag gebruiken.

Het liefst heb ik dat jullie een reisje mijn kant op maken zodat ik van mijn 'fotostudio' gebruik kan maken.

De eerste 3 die zich melden die hebben het geluk. Ik geef jullie hier eerst de kans, heb ik morgenavond nog geen 3 mensen dan gooi ik het bij gratis & aanbiedingen.

Dus ik hoop dat jullie je aanmelden!

11. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Klinkt leuk Eveline! Mag ik me aanmelden?

Groetjes Miep

12. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Jarno is zooo moe vandaag.... Arme ziel. Hij weet niet wat hem overkomt. Normaal speelt ie zowat een hele dag en is ie vrolijk, nu moeten we hem echt wakker maken om te drinken.
    Ik ga straks even kijken of hij geen koorts heeft, om half 6 was het 37,2. Dus valt allemaal tot nu toe erg mee.

Groetjes Miep

13. Niet meer actief

Lieve Eveline, Is Ruben toevallig 1 van de 2 beebs (samen met Elin), zo niet dan meld ik me bij deze aan!

14. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    In de apotheek krijg je zetpillen van 60mg en die mogen ze hebben. Door het midden doen kan wel, maar wordt afgeraden. Ik heb ze dus in de apotheek gehaald.

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dat wou ik ook net vragen. En me anders aanmelden natuurlijk!

16. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Vissie, bedankt voor je felicitatie. :)

Twinny, hoe staat het met de lekkage?

Evelien, leuk idee van die fotoshoots! Het lijkt me weinig moeite om een paar vrijwilligers te vinden (voor mij veels te ver hoor). Vervelend van de regeldagen. Is idd misschien het beste om de prikjes tot na je trip uit te stellen.

Miep, wat zielig voor Jarno, zo uitgeput van de prikjes! Aan de andere kant...misschien slaapt hij zo door de ongemakken heen?

Sonya, wat tof dat jullie zo'n goed weekend hadden!Dat Chedella gewoon uitslaapt op zo'n trip is voor jullie ook wel lekker! Of schrok je vooral dat ze zo stil was?

Situatie hier: Beste mensen, ik ben zo harstikke moe. :cry: Het wordt zo langzamerhand een beetje een uitputtingsslag om Tica te verzorgen. Mijn klachten worden gelukkig niet slechter dankzij de fysio, maar ook niet beter omdat ik telkens wéér moet opstaan, lopen, haar moet tillen enzovoort :( En Erik doet echt héél veel in het huishouden en de verzorging van Tica en ik heb elke dag wel iemand over de vloer die even helpt maar het is gewoon te zwaar voor mij alleen :cry: Ik kan ook steeds moeilijker bijlezen en iets terugposten, ben gewoon te moe! Weet niet hoe, ga gewoon van dag tot dag, ooit wordt het beter omdat ze dan bijvoorbeeld doorslaapt of zelf kan lopen ofzo...
    Wat ik hiermee wil zeggen weet ik eigenlijk niet, ben helemaal vaag van moeheid... :(

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Je hebt PB!

18. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Irena, doe lekker rustig aan! Denk goed aan jezelf hoor! Het forum loopt niet weg.

Tantan en lexi, deze fotoshoots 'moeten' op korte termijn omdat ik in oktober al veel reclame maak en dan moet mijn portfolio wel uitgebreid zijn.
    En ik kom niet zo snel weer richting mijn ouders. Dus die van jullie valt hier niet onder, maar heeft wel dezelfde voorwaarden ;)

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Irena: Ik kan je niet zo goed helpen, alleen maar moed in praten misschien. Ik vind het wel goed van je dat je het hier post. Dan weten we tenminste hoe je je voelt en we weten allemaal dat het verzorgen van een baby erg zwaar kan zijn. Dat hebben we hier allemaal al ondervonden. Maar jij hebt natuurlijk jouw lichamelijke klachten er ook nog bij, dat maakt het 2 keer zo zwaar.
    Tot ongeveer een week geleden was ik ook nog zo ontzettend moe, nu nog wel, maar voel dat het langzaam aan de goede kant op gaat. Dat komt voor jou ook wel. Tica gaat heus binnenkort ook langer slapen 's nachts! Dan kun jij 's nachts ook je rust nemen.
    Dikke kus en een knuffel!

Heb net Jarno even getempt: 38,6 Ik heb hem geen zetpil gegeven, dat hoefde pas als hij boven de 39,5 komt zei het CB. Of als ie veel huilt.
    We zien wel hoe het vannacht gaat, als het nodig is krijgt ie een zetpil. Ik vind hem zooo zielig vandaag. Met z'n twee kleine pleistertjes op de bovenbeentjes.... Mijn schatje!

(Ik ben vandaag ook een beetje anders dan anders zeg maar, ik vind mijn schatje zo zielig, hij doet zo anders.... Hij speelt niet, maar is zo suf. Ik voel me een beetje verdrietig. Als ik de pijn en koorts van hem over kon nemen deed ik dat!)
    Ik ga op bed. Hopelijk is morgen alles weer 'normaal'.

Groetjes Miep

20. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo,

Irena ik wou dat ik wat voor je kon doen... Vind het zo sneu voor je. Kan me voorstellen dat je doodop bent zo ondertussen. Laat je het me weten (mail, pb) als je me nodig hebt? Ik ben zo in Groningen immers! In ieder geval al een dikke cyber knuffel van mij!

Miep wat is Jarno goed gegroeid! Een echte r(e)us! :confused: Maar wat zielig dat hij zich zo zielig voelt.. Gewoon lekker bij je nemen, knuffelen, even in badje/douche straks? Is je vriend er ook, zodat jullie het douchen evt samen kunnen doen?

Eef ik kan me voorstellen dat je nu in je maag zit met dat tripje naar Parijs.. :( Zou wel erg slecht uitkomen als ze regeldagen zou krijgen na die 2e serie prikken ja. Hmm.. dilemma. Misschien de prikken tot na de trip verschuiven? Eén weekje later zal toch niet uitmaken? En m.b.t. de fotoshoot: ik stuur je zo een PB!

Hier weinig reactie op de prikken; Sverre is eigenlijk vrolijk geweest de hele dag. Paar keer hard huilen maar dat was vooral moeheid. Hij had vanmiddag om 5 uur 37.9 en ik ga hem zo weer temperaturen. Evt een zetpil.
    *Die zetpillen 'moest' ik van het CB doormidden snijden; mocht ik gebruiken als hij heel erg huilerig zou zijn en ik dacht dat hij pijn had. Of bij koorts.*

Deel Deze Pagina