Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tomenjerry

tomenjerry Fanatiek lid

15 mei 2005
    1.191
    0
    0
    winkelmedewerker
    emmen
    misschien kan Elma de complete bevallingslijst op de 1e pagina zetten zie dat zei de eerste schrijvster is. kunnen we altijd direct makkelijk terug kijken

2. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    En daar zitten we dan... andere topic moet nog op slot...
    maar we zijn met zijn allen niet meer zwanger.

30 oktober heb ik me hier aangemeld... en zat gelijk bij de juli mama's in het zwangerschapsforum.
    Ik loop hier gewoon echt al 9 maanden rond...

Heb zoveel steun gehad van jullie. Heerlijk om van alles met jullie te delen. De onzekerheden, de misselijkheden, de eerste schopjes, de 20 weken echo's, de hikjes, de voorweeën, de bevallingen en dan vergeet ik nog veel meer.
    Ook de steun toen mijn mams ziek werd, de vriendschappen die hier ontstaan zijn. De kaartjes toen ik niet online kon zijn. De vele sms'jes na mijn bevalling.

En natuurlijk de rellen. De tuinfoto's, La lex de Vries ;)

We hebben met zijn allen een periode afgerond. En ik vind dat we het allemaal stuk voor stuk goed hebben gedaan.

Ik hoop dat we elkaar niet gaan verlaten. Want ik heb nog steeds jullie steun nodig. Ik vind mama zijn erg leuk, maar niet makkelijk.
    Veel onzekerheden en veel dingen waarbij ik feedback nodig heb.
    Dus... ik hoop echt dat we met deze geweldige groep hier verder gaan. En ik hoop dat de verloren mama's ook weer terugkomen. Er zijn er al een paar terug en ik hoop dat ze terug blijven!

Kus voor jullie allemaal!

En nu ga ik mijn bedje in!

3. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, Sterrekind, zo dacht ik dus bijna 3 jaar geleden ook..... :) En kijk nou maar naar mij!

4. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Eveline, het is echt zo he, echt een soort van emotionele overgang. Ik vind het vooral heel raar dat alle bevallingsverhalen zijn geweest, of in ieder geweest zijn. We zijn allemaal mama! :whistle: Ik heb aldoor gedacht/gevreesd dat er ook heel nare verhalen zouden kunnen voorkomen. Volgens mij is dat niet het geval *klopt af* en daar ben ik erg opgelucht over!

En ik ben ook erg blij dat een aantal vertrokken mama's zijn teruggekomen! Erg fijn! Ik hoop dat jullie blijven, echt! :thumup:

Zolang het andere topic nog niet op slot is zal ik daar ook nog blijven, maar dan is het echt tijd om over te gaan!

We zijn mama!!!! Whoehoe!!

5. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Wat verwoord je dat prachtig Eef! Helemaal mee eens hoor!

6. Niet meer actief

Oh Eveline, je omschrijft precies mijn gevoelens en emoties! Ik had net zo'n soortgelijk bericht gepost in het juli-forum. Ik twijfelde eerst of ik dat moets doen want ik dacht dat ik de enige zou zijn die er zo emotioneel over nadacht. Blij om te lezen dat dat niet zo is...
    Gek idee, dat we nu allemaal mama zijn. Sommige voor het laatst, andere weer voor het eerst. Ook ik meldde me aan toen ik net zwanger was, ik heb al mijn lief en leed met jullie gedeeld, heb gehuild toen ik jullie kaartje kreeg toen ik weer in het ziekenhuis lag, heb gehuild om jullie reacties toen Ruben geboren was. Heb gelachen om jullie berichtjes, heb heerlijk een middag doorgebracht met La Lex, hoop sommige van jullie te zien als Ana in Roosendaal is, hoop vooral nog lang met jullie lief en leed te kunnen delen! Gek eigenlijk, we hebben 1525 pagina's gebept met ellende, vrolijke dingen, relletjes, grapjes, foto's, liefde en nog veel meer. En nu 'moeten' we weer helemaal opnieuw beginnen.

Dikke KUS en KNUFFEL voor jullie allemaal! En nu ga ik stoppen voordat ik weer emotioneel wordt... :oops:

Liefs, Tanya

7. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Gevonden!

Gaan we hier weer lekker verder!

8. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ja das hier ook...
    bij de eerste kan je veel bewaren en nou als ik een te klein pakje heb dan denk ik wat moet ik er nu mee doen..
    kan het geloof ik niet weg doen en al mijn poss. kleding..
    hun wiegje snik... ik kan niet alles bewaren in dit kabouterhuisje :(

9. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    goh ik heb dit pas gevonden na alles een beetje terug gelezen te hebben bij het bev. forum..

ik ga zoals eef ook even van hier gebruik maken..

ik ben vele dankbaar voor dingen hoor en hun medeleven en begrip.

maar wil even een paar in het zonnetje zetten!!

*tijdens de brand in mijn huis
    *me vaders opnames en operaties
    *de strijd thuis met de weeeèn
    *mijn zh opnames
    *romy`s strijd met haar darmen en ongelukjes
    *luca`s opname
    *enz enz enz

zijn er een paar die me zo erg gesteund hebben in lief en leed en zelfs dat we elkaar al ontmoet hebben,zwemmen,op kraambezoek is geweest en/of via de sms en tel. alles met elkaar deelde en nog steeds.

de tel. rekeningen zijn wat minder leuk geweest de afgelopen maanden :) .
    maar had en heb het graag voor over!

uit de grond van mijn hart THNXS lieverds!!!

10. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Sommige meiden hebben als avater een foto van hun beeb. Ik krijg de foto niet scherp als ik zo verklein tot 5 mb! Help?!

11. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    Ik heb de foto verkleint met microsoft office picture manager.
    Als je dat programma niet hebt wil ik het wel voor je proberen.

12. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Ik heb dat programma niet inderdaad. Ik laat nog even manlief kijken en als hij het niet kan mag ik je dan mailen/PB-en?

13. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Zo gaan we dan nu hier verder? Zal ik Lotte de moderator vragen of ze het bevallingstopic dicht wil gooien?

14. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    wat mij betreft is dat oke... maar gooi dan nog ff een link van dit topic in dat topic, dan kunnen mensen ons terugvinden....

Enne.... ben blij dat ik niet de enige emotionele muts ben en dat meerderen het zien als het afsluiten van een hoofdstuk.

15. Lexi73

Lexi73 Fanatiek lid

22 sep 2005
    2.180
    0
    0
    Docent
    Zeeland
    Dat is het toch in wezen ook? We zijn niet meer zwanger, we zijn nu moeders, dat is nogal wat!

16. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Jaaaa! Het is een leuk idee om dat door Marloes te laten doen, maar niet praktisch. En ik vind het best onhandig om nu 2 topics te moeten lezen! ;)

17. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Hallo, ik heb jullie ook gevonden! :) :)

Ook ik vind het raar.. Ben zelfs een beetje jaloers op de kersverse mama's uit het april 2008 topic. Al was die eerste periode qua onzekerheid zeker niet de leukste voor mij.

We zijn gewoon echt mama.... :confused:

18. Beebie

Beebie Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.780
    0
    0
    Kinderopvang
    Hoorn
    Weet je dat ik me ergens alweer heel erg verheug op een volgende zwangerschap?! We wachten wel anderhalf jaar ofzo als het aan mij ligt, maar toch. Als aan Chris ligt komen ze bij elkaar in de klas! Hahaha!

Bij de weg; waar staat het verhaal van Caruli?

19. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hier ook hoor!

Je hebt zo uitgekeken naar dat ene moment, niet wetende hoe het ging zijn en wat je ervan moest denken. En dan voor je het weet ben je een mama en lijkt het alweer bijna 'gewoon'. Ik vond alles eigenlijk leuk als ik er aan terug denk. Mijn zwangerschap is dan ook op rolletjes verlopen. Maar de eerste echo, waar ik als een berg tegenop zag. De controle's bij de huisarts. Het enige wat me niet aanstond waren de gesprekken die iedereen met me voerde, dat ging echt nergens over!

Goed, nieuw tijdperk, onze prutsen gaan straks dingen ontdekken en ook dat is allemaal erg leuk!

20. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Over nieuwe dingen gesproken...

Jeroen ligt nu in de box, en is weer al ruim een half uur wakker. Maar hij maakt tevreden geluidjes en slaat zelf af en toe met zijn armpje tegen een knuffeltje (wat aan zo'n boxwokkel hangt). Dat is echt wel gaaf om te zien zeg! Hij houd het knuffeltje ook erg goed in de gaten! Na z'n regeldagje van woensdag lijkt hij inderdaad iets meer te kunnen...

Ow, nu veranderen de tevreden geluidjes in af en toe een wèèè... Ik had ook mijn mond moeten houden hihi.

Deel Deze Pagina