Blerghhh, heb nergens zin in. Moet huishouden hier nog doen, de was ophangen, afwas staat nogsteeds te weken, wijziging huurtoeslag en zorgtoeslag doen die al weken liggen naast de pc, boodschappen doen, oppas voor de katten regelen en de tassen inpakken voor ons weekendje Keulen...
De oudercommissie hier regelt helemaal niks. Dus ben ik maar zelf aan de slag gegaan. Heb bloemetjes uit gekleurd papier geknipt, foto van Meallán in het midden geplakt en op een (verpakt) chocolaatje geplakt.
Melanie! Hellup! Mag je in Duitsland trouwens in openbaar borstvoeden? Bedoel reageren ze daar er een beetje normaal op? Of zijn er plekken waar ik misschien flesje kan opwarmen? Moet ik een flessenwarmer meenemen naar het hotel?
Schrok vorige week ff flink: moet 557,00 terugbetalen voor de zorgtoeslag van 2006. Gelukkig heb ik gebeld en klopt het niet. Ik moet bezwaar aantekenen en dan hoeft het waarschijnlijk niet betaald te worden. Dit komt omdat mijn man militair is en hier gelden andere regels voor!
Mario loopt ook. Waar ga je kijken? Ik hier vlakbij, ze lopen namelijk door onze wijk. Anders kom je ook naar mij toe?
Ja dat van dat vertellen heb ik ook vaak. Laten we het er maar op houden dat mannen in onze ogen niet sporen en wij niet in die van hun. Wat we nog bij elkaar doen is me soms een raadsel
Zo ik ben weer bijgelezen. Ik ga niet op oud nieuws reageren maar alleen op de dingen die bij me zijn blijven hangen. Mannen, Eef, Tanya, Melanie, balen dat die andere wezens het nog steeds niet begrijpen, ik denk ook niet dat ze ons ooit zullen begrijpen (of willen begrijpen). Paracetamol, ik mocht een halve (60) geven bij 39,50 of hoger. Raar dat het advies toch wel verschilt. Gister Lieve voor het eerst geföhnt ze vond het heerlijk, ze lag met een grote smile te genieten. Ik heb de laaste dagen veel nagedacht over mijn werk, ik zie het niet zitten om nog jaren in de horeca te werken. Ben aan het kijken of ik me kan omscholen, ik wil graag spw-3 gaan doen alleen zit ik met een verplichte stage. O ja, met Sonja gaat het goed. Gister had ik bij Ikea even moeilijk, die hebben van die heerlijke chocoladerepen met harde caramel erin maar niks genomen.
Grappig! Ik weet nog niet waar ik ga kijken want Chris loopt met een vriend en heeft een soort van gezegd dat ik wel met zijn vrouw kan kijken. Zit ik niet echt op te wachten maar oké. Ik wil graag bij de finish staan omdat mijn schoonouders ook lopen. Maar.... ik hou het in gedachten! Wel leuk! Nicci loopt hier te protesteren! Ze wil niet meer in bed liggen en is echt aan het gillen en blehren! Gelukkig nog niet ernstig!
We hebben ze nodig voor onze beebs! *gemakshalve vergeet ik even dat het heus anders kan, zoals Monique en Sandra hebben bewezen*
Goed bezig met je Sonja! Over werk: Jij ziet het niet zitten om iets met je fotografie te doen? Of is dat financieel onzeker? Wat betreft SPW-3, er zijn ook veel betaald leren plekken als het goed is.
Omdat ze nu steeds dr hele hand, vuistje, armpje, truitje en kleedje in de mond steekt en een speen wil ze niet..Lijkt mij het handigst en hygienst om'd'r dán te leren dat ze een duimpje heeft
Fotografie alleen vind ik te risico vol en ik heb thuis de ruimte niet. Wel heb ik aan rouwfotografie zitten denken maar ook dan ben ik niet zeker van een vast inkomen. Wil je je msn aanzetten?
Goedemiddag; Hier een goede (lange) nacht gehad. Sverre lijkt geen last te hebben van de prikken. Mooi zo! Mannen BAH! Dat is het enige wat ik erover kan zeggen. Hier valt het weer even mee; maar ben dan ook vrij veel alleen. Gisteren wilde hij eigenlijk dat ik iets voor mezelf ging doen (=sporten) maar daar had ik geen trek in. Maar ik heb hem wél de zorg van Sverre laten doen! (Waarom wil hij mij eigenlijk zo graag uit huis hebben...?) Sterrekind je zult toch wel iets kunnen regelen met zo'n stage, bijvoorbeeld ook in deeltijd ofzo? Ik zou er gewoon voor gaan! Duimen begint Sverre ook te oefenen. Ik laat het maar, ik denk dat hij sowieso een beugel zal moeten. En ik vind het prettiger dat hij zichzelf kan troosten met een duim dan dat ik elke keer weer een speen erin moet duwen. Ik stimuleer het niet maar ik zie aan hem dat hij graag wil duimen als hij bijv. krampjes heeft. Zo leuk: Sverre was vanochtend druk aan het praten tussen ons in in bed, Alex had het opgenomen met zijn telefoon en liet het even later terug horen aan Sverre: Hij had een super brede smile! Vond het echt leuk om die 'baby' te horen. Cute!
Ja, hij steunt me ook wel als ik weer eens een dipje heb ofzo..Maar ik heb ook gezegd dat ie er zélf ook wat energie in zal moeten steken en dat t dan allemaal voor mij misschien ook wat leuker wordt en dat ik dan misschien ook weer wat leuker wordt. Ik vind het gewoon erg zwaar momenteel..Vooral omdat Devin heeeel de dag 'kramp' heeft en ligt te woelen en pijn heeft enzo. * Hij vond dat we alleen nog maar over Devin praten (dat is ook zo, maar hij begint óók niet ergens anders over, terwijl HIJ momenteel een leven náást Devin heeft..ik niet) En als ik ergens anders over begin (gister: de algemene beschouwingen) krijg ik van die ja/nee/oh antwoorden..Tja! * Hij vond me een beetje kortaf en down (tja, zie boven) * we maken niet veel lol en leuke dingen (nee, éffe niet nee, hoewel ik me toch elke dag een paar keer rot lach met hem en toch echt wel t idee heb dat we 't leuk hebben) En verder weet ik t niet precies want toen barstte ik in huilen uit en heeft ie me getroost dat t wel goed komt enzo.. Maar t blijft erg rot om te horen..vooral omdat je zó je best doet. Ik heb me echt geen moment 'zwanger'gedragen..behalve tijdens de bevalling...En het valt me dan zo tégen dat ie dan toch eigenlijk nog meer nodig heeft..en dat kan ik niet geven momenteel.
bv geven in het opbaar is in D niet verboden en mensen zullen waarschijnlijk net zo reageren als hier. Flessenwarmer zou ik wel mee nemen. Denk niet dat ze die standaard in een hotel hebben. In een restaurant of zo kun je de fles wel in de magnetron ( oftewel Mikrowelle) op laten warmen.