Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Nou ja, waar slaat dat nou op zeg? Een vrouw vol hormonen. (ja mannen nog steeds) en dan maar roepen dat hij jou niet meer leuk vind. Ja lekker makkelijk zeg! Soms zou je toch wensen dat je echt sámen zwanger moest zijnen moest ontzwangeren. Ik neem aan dat hij je in je zwangerschap nog wel leuk vond? Sorry hoor, ik vind het erg makkelijk van hem en zo helpt hijjou natuurlijkhelemaal niet met er boven op t ekomen.

Heel veel sterkte ermee!

2. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Nog een keer! ;)

3. jekkia

jekkia Fanatiek lid

De schade is veroorzaakt door de bovenburen dus die moeten aan jullie schade vergoeden. Dit geld alleen voor de schade aan jullie spulletjes en eventueel het opnieuw verven/behangen van de badkamer. Waren jullie de veroorzaker dan hadden jullie inboedelverzekering moeten betalen.

De woningbouw kan wel als alles bij de bovenburen hersteld is en bij jullie alles weer droog is de gevolgschade komen herstellen (dat valt voor hun onder de opstalverzekering). Dat wil zeggen alleen het hoognodige zoals stucwerk herstellen en texen met isolerende verf (anders krijg je schimmelplekken!) en de rest moet je dan zelf doen.

Hoop dat het nu duidelijk is.

Anders laat je je verzekering contact opnemen met de technische dienst van je woningbouw en het hun uitzoeken. Dit welles nietus spelletje wordt wel vaker gespeeld. Maak dit soort dingen dagelijks op mijn werk mee.

Succes!

4. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    hahahaha!

5. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ik kan het me nog als gisteren herinneren, dat het bij jou begon! Ik vond het zo enorm spannend en zo ver weg van mijn bed. Moet je ons nu eens zien. Moedertjes. Dat hebben we toch allemaal maar even geflikt.

Een heel groot applaus voor ons allemaal!
    =D>---klapklapklapklapklapklapklap--- =D>

6. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Eef, wat een gedoe met jerry. Ik hoo voor je dat een tijdje negeren helpt... *edit* lees net dat hij zich heeft verontschuldigd. Mooi zo!!!

Tan, Ja zeg,lekker hoor! Dat hij je wakker maakt mdat Ruben nog slaapt. Mannen snappen het echt niet!

Melanie, Dat jij dat volhoud een hele nacht met Mylian in je armen. Dat zou ik niet kunnen hoor!

Jody, spannend een nieuwe auto! Ikhoop dat hij goed rijd!

Elma, ik kan me voorstellen dat je in al die maanden niet geopereerd wil worden. Wie wil zijn kleintje nu een paar dagen missen. Dat kan toch helemaal niet!?! Succes met inrichten!

7. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Niva: Wat zielig dat ze nog steeds zo'n last heeft met poepen. Arm kind.

Jeetje, dat ie het denkt is al erg genoeg, maar het ook nog uit spreken :confused: , dat doe je gewoon niet [-X .
    Natuurlijk is e.e.a. anders, maar hij is niet de enige die daar 'last' van heeft. Wij zitten er de hele dag in en hebben dan ook nog eens te stellen met ons lichaam wat gewoon niet meer is wat het was...
    Ruud heeft wel gezegd dat het er anders uit ziet daar beneden zeg maar :oops: . Ik heb expres niet gekeken, want nu kan ik het nog ontkennen ;) . Komt vanzelf wel weer goed en anders maar niet.
    Ik snap heel goed hoe je je voelt. Het kost zo veel moeite en energie, maar we zijn best bereid om de moeite te nemen en de energie er in te stoppen. Helaas zien de mannen niet dat het zoveel moeite kost en dat het voor ons ook zwaar is. Zij zijn al druk genoeg met hun eigen gevoelens. Misschien moeten we ze dat op een of andere manier duidelijk maken. Maar hoe :-k ?
    Het zou allemaal zo makkelijk zijn als we hun uitspraken niet serieus hoefde te nemen... zoals je bij anderen wel kan doen (dan denk ik stilletjes bij mezelf: Tja, ik weet wie het zegt...). Dan blijft het niet zo in je hoofd spoken. Ik wou dat ik wat minder waarde kon hechten aan zijn woorden af en toe, snap je me?
    Goed, ondanks dat hij jou nu misschien even niet zo leuk meer vindt (WAT GEHEEL ONTERECHT IS NATUURLIJK), moet je maar proberen om jezelf wel leuk te vinden. Dan gaat hij dat ook weer (eerder) doen. Dus lekker genieten van je meissie, leuke dingen doen, nieuwe kleren kopen waarin je lichaam wel mooi uitkomt, kijken naar andere vrouwen die er slechter uit zien (en dat zijn er veel hoor ;) ), genieten van de aandacht van andere mannen (er is vast wel ergens een bouwterrein bij jou in de buurt ;) ) en misschien genieten van jezelf? Nou meissie, ik hoop dat ik je een beetje beter heb kunnen laten voelen.
    JE BENT EEN TOPWIJF en vir mag wel in zijn handjes knijpen met zo'n mooie, lieve, goede vriendin (zo; Jody heeft gesproken!) :)

8. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Niets aan toe te voegen; helemaal mee eens! :thumup:

9. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Hier gaat alles prima!

Jeroen heeft de laatste 2 nachten weer doorgeslapen. 6.15 en vanmorgen 6.00 uur. Is nog vroeg, maar vanaf 6 uur noemen wij het gewoon doorslapen! Dat betekent dat hij maar 5 voedingen meer krijgt op een dag, 2 keer borst en 3 keer fles. Hij spuugt nu ineens wel best veel. Ik weet niet wat ik meemaak! Ik heb meteen de slabbetjes uit de commode gevist. deze gebruiken we nl nog niet.

Verder heb ik vanmorgen het boek van ikke helemaal (voor zover mogelijk) ingevuld en foto's ingeplakt! leuk werkje! Ik ga zelf ook nog een uitgebreid album maken. Eens kijken of ik daar strakjes een begin mee kan maken.

Er is er hier eentje wakker, dus ik ga een flesje klaarmaken!

Voor de flessenouders... Als jullie beeb binnen 4 uur echt wakker wordt en je krijg hem met een speentje niet stil, geven jullie hem dan wel eens eerder de fles? Jeroen ligt al 3 kwartier te mopperen maar is nu echt wakker. Kreeg hem steeds wel met een speen terug in slaap. Maar als ik hem nu zijn fles geef, krijgt hij er eigenlijk pas om 22 of 23 uur weer één. Dat duurt weer zo lang. Of gewoon om 21 uur geven als hij wakker wordt en dan zien of hij de nacht doorslaapt? Wat zouden jullie doen? (ik moet wel zeggen dat zijn vorige voeding bv uit een fles was...)

10. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam

Heerlijk zo'n klein minimensje tegen me aan... Ruikt zo lekker! Vind het heel knus en geniet er enorm van!

11. Niet meer actief

Ging koffie drinken bij de buuf annex vriendin

12. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Als ie bij zijn laatste voeding de fles niet opgedronken heeft of veel gespuugd heeft geef ik de fles ook wel eens eerder. Maar meestal probeer ik hem dan eerst nog af te leiden. Ga beetje met hem spelen of door het huis lopen.
    Maar als je nu een fles geeft dan krijgt die er toch om 21 uur weer eentje? Hier is het pas 5 uur nu... Er zit toch geen tijdzone tussen jou en mij? ;)

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Sverre komt nog steeds vaak elke 3 uur; en ik probeer wel te rekken maar als hij echt vervelend wordt (zoals nu) dan geef ik hem gewoon de fles hoor. 's Avonds gaat hij in bad en krijgt dan pas fles, dus dan weet ik er vaak wel 4 uur tussen te krijgen.

Oh, hij maakte net een heel lief geluidje tegen de hond! :) Voor het eerst! :)

14. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Oh ja, over dat water koken: ik zou het liefst ook blijven koken maar op het kinderdagverblijf doen ze dat ook niet. Dus dan stop ik er ook maar mee.

15. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Zo, Pa heeft boodschappen gedaan, Tica een paar uur rondgedragen en haar een fles KV gegeven. BTW, Tica zit nu waarschijnlijk middenin haar tweede sprongetje, dat kon er ook nog wel bij. :rolleyes: Ik heb zowaar van de drie uur die ik heb gelegen er één echt geslapen. Het gaat dus wel weer even.
    Eri is nu ook weer 3 dagen thuis, dus die gaat nu het leeuwendeel doen in huis en wbt Tica, dus ik kan eventueel vanavond op het logeerbed slapen. Dan maakt hij me alleen wakker voor de BV.

Bedankt allemaal voor de steunbetuigingen. Ik was ook wel heel wappy van moe en pijn gister... :( Karlijn, bedankt voor je aanbod. *edit: je hebt PB. * Melanie, zo'n hangmatje is misschien wel een idee. Ik geloof dat ik eentje kan regelen voor nop, kan ik het gewoon es uitproberen. Niva, ik ga idd maar es met de HA praten over pijnstillers. Eigenlijk wou ik ook nooit medicijnen, want ik ben bang dat ik dan straks niet meer weet hoe ik het zònder moet volhouden. Maar misschien moet het nu, als het voor Tica beter is... Lief wat je zei over dat ik eigenlijk best sterk ben enzo.

Maar als het om Tica gaat vind ik het toch wel moeilijk te verkroppen dat ik zoveel hulp nodig heb. Da's gewoon mijn gekrenkte trots. Gek eigenlijk, ik heb dat niet met mijn werk, het huishouden of vriendschappen. Die zijn net zo goed beïnvloed door de FM, maar dat is dan maar zo. 'Moederschap' is nieuw aan het rijtje toegevoegd en ik heb wel geweten dat het zo zou kunnen gaan als nu. Ik kon me er alleen ècht geen voorstelling van maken van hoe dat zou gaan van dag tot dag of hoe ik me eronder zou voelen... :cry:

16. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    kijk, zulke ouders willen we nou ;)

17. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Nee klopt, maar wij willen de laatste het liefst tussen 22 en 23 uur doen. Omdat hij daar nu dus op doorslaapt. Ik ben bang dat als ik hem om 21 uur geef dat hij dan vannacht wakker wordt...

Hij heeft hem dus om 17.15 gehad en helemaal leeg gedronken, lekker op het gemakje, maar hij had echt honger! We zien wel hoe het vanavond uitkomt, misschien slaapt hij wel wat langer op deze fles...

18. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ja, ik heb hetzelfde hoor als Jeroen lekker bij me ligt, heerlijk! Maar ik bedoel meer dat je een hele nacht in die zelfde houding kunt zitten en nog slapen ook. Ben je dan niet stijf de volgende ochtend?

19. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Ik vind het zó vervelend om te horen dat hij zoiets zegt tegen jou! Het is nìet waar, bedenk dat eerst! * Big hug *
    Je bent nog steeds leuk, maar dat zit nu dik bedolven onder een laag nieuwe ervaringen en zorgen, want je bent net moeder geworden, je kindje voelt zich niet goed en je hebt dan ook nog FM. En daardoor kom je niet altijd leuk over, nee... Nou, dat is dan zo. En hij is nu trouwens ook helemaal niet leuk tegenover jou! :evil:
    Voor jullie allebei is veel veranderd en jullie allebei zijn nu dus wel eens niet leuk. Jullie allebei hebben dat recht! Het is lief van jou dat jij erg je best doet, maar je bent niet verplicht om dat de hele tijd en met succes te doen. Hij moet ook jou de mogelijkheid geven om weer leuk te gaan doen en niet de boel saboteren door je onzeker en verdrietig te maken.
    Oh, en het is niet zo dat hij 'ook' meer moet doen, want jij doet al genoeg lees ik!

20. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Als ze bij Ana-Lucia zouden rekenen vanaf de uitgerekende datum, dan bestaat er geen curve voor. :confused:

Deel Deze Pagina