Ik hoop dat het snel weer in orde komt met je mannetje, moet heel moeilijk zijn als jij zo je best doet en het alsnog niet goed is... Dikke knuffel!
Goeie vraag Jekkia, daar had ik nog niet aan gedacht, wij gaan immers over twee weken ook naar Keulen.
Ja dat klopt! En kriebelen op je rug als je in bed ligt... ben ik enorme fan van! Hij minder, maar ja, boeiend!
Over een jaar of wat zitten al onze ukkies zo dichtbij elkaar qua lengte en gewicht dat je niet meer kunt zien wie ouder of jonger, zwaarder of lichter was! Enne... dan maakt het ook niet meer uit! Toch?
Nog niet bijgelezen. Maar dames die er doorheen zitten... neem eens een middag voor jezelf. Want ow mijn god wat voel ik me als herboren! Ik heb zo heerlijk paardgereden. Damn, dat ik bijna 11 maanden zonder heb gekund... ik snap het niet...
Hier is mijn roze wolk gevoel weer ff verdwenen Iris huilt...nee schreeuwt! Heeft al 6x een fles gekregen, is ontevreden, kan zich niet zelf vermaken, vindt op schoot ook niet altijd fijn, slaapt weinig, ook nog steeds last van dr darmpjes...pff..zal dit een regel-dag zijn... Ik wilde gaan zwemmen vanavond, maar ik kan het niet opbrengen om weg te gaan...
Tweety, heb je genoeg voeding in de koelkast/vriezer? Zo ja... dan zou ik zeggen... ga! Want dan ben je weer even echt jezelf en daarna kan je weer veeeeeeel meer hebben! Echt waar!
Bijgelezen, weinig waar ik op wil reageren... behalve: Jody, mooi gesproken wat je tegen Niva hebt gezegd! Kan niet anders dan me daar bij aansluiten!
Tweety, het kan ook goed haar 2e sprongetje zijn! Daar heeft ze de leeftijd wel voor. Zou als ik jou was toch lekker gaan zwemmen. Papa kan ook troosten en evt. een flesje geven. Is niet erg dat ze wat meer drinkt nu, ze had toch te weinig zei je? Sterkte ermee! En een dikke knuffel voor jullie allebei (of alledrie, Arthur ook natuurlijk ). Eef wat goed om te horen dat je het zo heerlijk hebt gehad! Ik heb volgende week tijd voor mezelf. Dan is Sverre dinsdag-donderdag op het KDV... Dus (werk)kleding shoppen, kapper, bespreking op mijn werk.. Heb van het weekend mijn kledingkast uitgespit: alle positiekleding naar de zolder. En alle 'oude' kleding gepast. Kon 2 vuilniszakken vol weggooien! Paste niet meer of was gewoon op. Nu heb ik dus weinig tot niets over.. Ik heb zooooooo'n hekel aan kleding kopen. Niets past me eigenlijk - vind ik. Dus als ik iets pas koop ik het. En Alex maar zeggen dat ik me vrouwelijker, sexier en uitdagender moet kleden. Hmpf, in maat 44/46 zeker?! You wish...
Ach gossie, Morris ligt hier toch te dromen.. Hij gilt er helemaal bij in zijn slaap! (Morris is de hond, voor de duidelijkheid ) Sverre ligt op het voedingskussen op de bank, en de kat ernaast. Diepe rust hier... Kan ik even thee drinken.
Kar, ook in maatje 44/46 kan je uitdagend en vrouwelijk zijn, alleen moet je het durven en er open voor staan. En zoals jij dus niet van je lichaam houdt, dan zal je wat je ook aandoet het toch niet geweldig vinden. Of heb ik dat mis? Probeer er wel van te genieten als je lekker de tijd hebt voor jezelf. Ik moest een knop omzetten en heb me er echt toe gedwongen om de tijd te nemen bij mijn paard en niet alles snel snel te doen. En ook niet te bellen. Jer heeft het super gedaan. Heeft zelfs tijd gehad voor de afwas en het eten stond klaar. Dus petje af voor hem. Maar hij snapt wel dat het zwaar is, om de 2 uur voeden. Hij rukt gewoon een flesje uit de koelkast en warmt die op. Ik moet nog met mijn tieten bloot ook.
Hebben wij weer: de auto startte niet meer toen Ivo naar huis wilde. De boubine (?) is blijkbaar stuk en kan pas maandag gemaakt worden. En morgen gaan we al naar Keulen. Gelukkig hebben we via de wegenwacht een leenauto. Een lelijke asobak, toyota tuscon 2.0 , die ook nog eens erg veel zuipt (wij rijden zelf LPG) Ga mijn lijstje voor de volksverhuizing eens afwerken, welterusten alvast en tot morgenvroeg Voor iedereen die het kan gebruiken: een BIG hug
Ja, en duurt zo'n voeding 'live' uit de borst niet ook nog eens langer? Wel lief van hem dat hij zo aan je gedacht heeft.
Arthur zit al een tijdje met Iris op de bank, soort van voetbal kijken, met gekrijs... Hij kan goed troosten idd! Vaak nog beter dan ik Maar sorrie, goed bedoelde adviezen, maar kan het ff niet opbrengen om eens 'lekker' te gaan zwemmen...
Jekkia, veel plezier! Kar... praat eens goed met Alex. Speelt hij hoog qua tafeltennis dat het zoveel tijd kost? Want anders zal ie toch iets moeten veranderen als jij ook nog eens 'iets' moet gaan doen. Anders hebben jullie straks nooit meer tijd om samen leuke dingen te doen. Enne... je MOET niet sporten. Maar wellicht is het wel goed voor je. Want daarmee maak je toch bepaalde stofjes aan waardoor een mens zich gelukkiger kan voelen.