Juli 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Amle, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

super die foto ...echt sweet

2. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik werk in de kinderopvang
    ik woon in het westland
    Ik woon te ver om me aan te melden Eveline, maar ik ben wel benieuwd nar wat voorn soort foto's jij kunt maken...
    mag ik je ook pb-en voor foto's?

3. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    Vandaag is het alweer 8 weken geleden dat ik lag te puffen en te steunen...t blijft een bijzondere dag..de vrijdag.
    Hebben jullie dat ook dat je er steeds ff aan herinnerd wordt?

4. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik ben hard aan eht denken... westland...
    Gooi ff een pb met waar je precies woont. Wie weet kom ik er weleens in de buurt en dan kunnen we alsnog foto's maken.
    Enne... stuur maar een pb met je mailadres, dan laat ik je zien wat voor foto's ik wil maken!

5. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Jeetje, 3 maanden alweer! *snik* gaat veel te snel allemaal

6. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Vrijdag is een topdag! Ben ook op een vrijdag geboren, en Milyan ook! Hij is vandaag 9 weken!

Maura en Mario zijn op een maandag geboren en Myron en Meallán op een dinsdag.

7. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
    @#&*@#(#@ G*DV*R*MM*#&*$(#@)#&#&@#&#&$@&#$@&$#@$#&)

Kreeg net van mijn buurvrouw te horen dat gisteren iemand geprobeerd heeft in de middagpauze haar zoon van 10 in de auto te lokken terwijl hij naar huis liep!

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Ben nu dus ook maar meegelopen met Maura en Myron. Ze weten natuurlijk wel hoe ze zich moeten gedragen als ze zoiets over komt, maar dan nog!

8. Vissie

Vissie Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.413
    0
    0
    Ja, gisteren heb ik het boek van ikke ingevuld en foto's ingeplakt en de hele dag komt weer terug. Ik vind het nog steeds fijin om te vertellen erover. Ik vond het echt een SUPER dag. Ik heb hem ook als heel relaxed ervaren. Ik denk er sowieso vaak aan terug... Hoe zou dat toch komen? Ook kijk ik nog héél graag naar de foto's!

Vanmiddag ga ik om de koffie bij mijn schoonzus, die bij de bevalling is geweest en die bij ons heeft gekraamd. Gezellig, ik heb er zin in!

Sonya, ook bedankt voor het compliment!

9. Tweety31

Tweety31 Bekend lid

17 sep 2006
    644
    0
    0
    ik woon in het westland
    je hebt een pb-tje :)

10. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Oh ja, zeker! Hier was het op een woensdag. Hele onwerkelijke dag was het. Om 9:00 'inchecken', om 13:30 OK ingerold, om 13:53 houden ze een glibberig wezentje boven het gordijntje... :( Ik kan er met mijn hoofd nog niet omheen...:( Elke woensdag gaat er weer een lampje branden; o ja, toen kregen we haar nu 6, 7, 8 weken geleden...

Net als Vissie eigenlijk heb ik een scrapboekje gemaakt over die dag, met foto's en versiersels en het hele verhaal. Gek genoeg begin ik daardoor pas een beetje te beseffen dat er toen iets bijzonders gebeurd is. Ik weet niet hoe het nou moet noemen: "Ik ben toen bevallen," klinkt zo gek!

11. Irena

Irena Actief lid

15 apr 2007
    456
    0
    0
    Docent Engels (Voortgezet Onderwijs)
    Groningen
    Getsie! Wat eng Melanie. Ik zou ook witheet van woede zijn, niemand komt aan mijn kind!

12. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Tjonge, jonge wat zijn jullie weer aan het kletsen ;)

lexi Gefeliciteerd met je wurm. 3 maanden alweer, gaat rap he

twinny Hoe is je eerste werkdag bevallen?

vissie Wat kijkt jeroen wijs uit zijn grote ogen. leuk snoetje heeft jeroen

Iedereen alvast een fijn weekend toegewenst!
    (moet wel lukken want ze hebben een zonnig weekend voorspeld :D )

13. Niet meer actief

Tweety hoe was de intake vandaag? *edit* lees dat het gezellig was. Over dat terugdenken aan de bevalling, heb ik ook, maar dan niet 1 dag, maar dus 3 dagen, namelijk de vrijdag, zaterdag én zondag! Vrijdag begonnen de weeën, zaterdag had ik weeën, nacht zater op zondag bevallen en zondagavond ineens dat bloedverlies.

Beebie Dus jij word lekker verwend vandaag? Groot gelijk! Hoe deed Nicci het vandaag bij je schoonouders? Dat gevoel wat ik had hoort niet specifiek bij Borderline. Ik denk gewoon teveel over dingen na waardoor ik er depri van kan worden en me dan dat soort dingen af ga vragen.

Twinny Hoe was je 1e werkdag vandaag?

Niva Hoe was het vanochtend met je collega's?

Karlijn In maat 44 of 46 kan je er ook nog leuk uitzien! Ik zag er zelfs af en toe leuk uit toen ik, schrik niet, maat 54/56 had. Net als wat Lexi zegt, je moet geen ultrakorte topjes aan in combi met een lage heupbroek, maar er zijn zat leuke dingen voor de wat grotere maat. Kijk eens bij M&Smode of bij Miss Etam, betaalbaar én leuk!

Melanie Je mag sowieso wel naar Roosendaal komen hoor ;)! En jee, ik zou ook meelopen dan met de kids, je weet maar nooit, ondanks dat ze goed geïnstrueerd zijn!

Sonya Knuffel voor jou! Ik sluit me helemaal aan bij wat Eveline zegt!

Eveline Ik zal je zo PB-en met mijn emailadres. Enne, ik ga waarschijnlijk zondagavond wel weer tuinfoto's plaatsen, zondag word namelijk het terras gelegd!

Miep Als jij even lekker wilt klagen over je vriend moet je dat gewoon doen. Wij weten toch wel dat je van hem houdt anders was je allang niet meer bij hem toch? En leuk hè, met je beeb douchen?

Irena Geweldig dat je goed hebt geslapen vannacht. Ik hoop dat het gezellige bijkletsen vandaag je ook wat innerlijke rust geeft.

Vissie Thanks voor het compliment over de avatar! Enne douche ze van het weekend!

La Lex GEFELICIFLAPSTAART met Elins 3e vermaanddag! Jeetje, time flies...

Jekkia Jij ook een fijn weekend.

En nu ikke, maar dan in volgend berichtje (als Ruben even meewerkt...;))

Liefs, Tanya[/b]

14. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ik voel me altijd zo overbodig als ik na Tanya post ;) .

Je hebt het allemaal weer goed verwoord meissie :thumup: !
    Mag ik me erbij aansluiten (voor deze keer)?

Ben benieuwd hoe het nou met jou is, ga even wachten tot het er staat :) ...

15. Jody79

Jody79 Fanatiek lid

19 sep 2006
    1.616
    0
    0
    Ojee, Mick heeft aandacht nodig...
    Ben bang dat ik jullie pas weer dinsdag zie.

Liefs!

16. Niet meer actief

Sorry, beetje later als ik gedacht had, maar ik zou nog over mezelf schrijven.

Dat laatste berichtje van gisteren, dat meende ik serieus. En dan niet in de trant van zelfmoord ofzo, of dat ik uberhaupt iets van plan ben, maar ik zat het me echt af te vragen. Ben ik belangrijk/interessant genoeg? Voor Marc, voor mijn ouders, voor Ruben, voor iedereen? Zou Marc blij zijn dat hij van me af is? Hoeft hij mijn gezeur en mijn buien niet meer aan te horen. Mijn ouders dat is een heel apart verhaal, zouden ze opgelucht zijn dat ik niet steeds hun versie van het verleden tegenspreek? Kunnen ze eindelijk iedereen overtuigen van hun verhaal. Ruben kan ook wel zonder me. Hij is nog te klein om te beseffen dat ik zijn moeder ben denk ik. Iedereen kan hem liefde en eten geven. Hij zou me gauw genoeg vergeten, hij zou mij niet meer herinneren. Zo zit ik dan te denken. En echt serieus, ik ben helemaal niets van plan, maar ik vraag het me wel af of de wereld beter/anders zou zijn zonder mij. Ik voel me af en toe zo onzichtbaar, dus vandaar dat ik het me afvroeg of het op zou vallen als ik er echt niet zou zijn.

Ruben kwam vanmorgen pas om half 8, heerlijk! Marc was vandaag de hele dag thuis want hij heeft zich ziekgemeld. Niet dat dat gezellig is dat hij nu thuis zit. Ik moet steeds aanhoren hoe hij zich voelt en hoe zeer zijn keel doet. Hij heeft tot 12 uur op bed gelegen, totdat ik vroeg of hij Ruben wilde omkleden. Zelfs dat ging niet van harte. Want hij was zoooooooooo ontzettend moe... :( :confused: .Daarna is hij op de bank gaan liggen, weer errug zielig wezend. Vanmorgen heb ik het hele huis gepoetst, tijdelijk energie teveel denk ik. Ik had dat beter vanmiddag kunnen doen want dan had ik me niet zo op lopen vreten over Marc. Het is echt erg hoe mannen doen als ze zich niet lekker voelen, ze denken dan dat de hele wereld vergaat. Toen ik op een gegeven moment vroeg of ik de begrafenispolis op moest zoeken werd dat niet echt gewaardeerd. Het word nog een lange avond denk ik. Ik wilde eigenlijk vanavond de stad in, ik denk dat ik maar alleen ga (mét Ruben dan wel). Morgen ga ik ein-de-lijk naar de kapper. Mijn grijze highlights weg laten werken :)wink:) en nieuwe krullen erin. Heb er nu al zin in, even lekker tutten.
    Maar eerst maar eens deze dag nog zien door te komen met die doodzieke vent van mij. Wens me sterkte...

Liefs, Tanya

17. MelanieM

MelanieM Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.864
    0
    0
    Amsterdam
    Lieve Tanya,

Marc is geen uitzondering. Alle mannen zijn zo. Schijnt in hun genen te zitten. Vervelend als je er de hele dag mee te maken hebt. Kun je hem niet gewoon naar de slaapkamer sturen en de deur dicht doen? Doe je net alsof hij naar zijn werk is ;)

En over je gevoel:
    Als Marc je zou kunnen missen, dan was hij allang bij je weg gegaan. Maar hij houdt van je en heeft je nodig (niet alleen als hij ziek is).
    Over je ouders durf ik geen uitspraak te doen. Weet immers niet precies wat er gebeurt is en wat hun rol erin was. Maar ook zij houden vast wel van je.
    Ruben tenslotte, voor hem zul je altijd de meest belangrijke persoon in zijn leventje zijn. Als jij er niet bent zal hij altijd met vragen blijven zitten. Wie was mijn moeder? Hoe was mijn moeder? Welke karaktertrekken heb ik van haar. Hoe was ik als Baby? Hoe was de bevalling?
    Dus met een beetje verzorging en eten geven is het niet gedaan! Het band tussen moeder en kind is heel erg belangrijk. Denk maar aan al die mensen die zonder moeder opgroeien. Ze hebben allemaal het gevoel van gemis.
    Dus, TANYA, je bent superbelangrijk!

18. Niet meer actief

Thanks Melanie, voor je lieve woorden!

Ik heb een vraagje (nou ja eigenlijk 2). Vanaf welke temperatuur hebben baby's verhoging? Had Ruben net getempt en hij had 37,6, niet echt schrikbarend hoog. Maar hij huilt af en toe met zo'n pijn-huiltje en hij geeft wat vaker voeding terug, ook al is het een uur geleden dat hij gegeten heeft. Ook niet echt schrikbarend veel, maar ook als hij gewoon in de box ligt en we dus geen gekke dingen met hem doen.

Tweede vraag, zou het kunnen, gezien zijn leeftijd, dat hij nu middenin een sprongetje zit? Hij is dus huilerig en hangerig. Hij komt niet vaker om een voeding dus geen regeldag lijkt me. En aangezien ik dat boek Oei ik groei niet heb én die sprongenwekker niet krijg (terwijl ik me wel aangemeld heb) heb ik dus geen idee wanneer die sprongetjes zijn. Het viel ons op dat hij sinds vandaag zijn handjes heel interessant vind. Duimen deed hij al, al een paar weken, maar nu kijkt hij echt naar zijnhand van hé was da nou?

19. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Ja ik ben alleen gegaan.... Ik wilde me niet aanstellen :oops: Ik heb de vorige keer ook geen mannen bij het CB zien zitten namelijk.

Ach vind het ook meer wat voor mama's om mee te gaan eigenlijk.

Groetjes Miep

20. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    :oops: :oops: Sorry.... Je hebt gelijk! Zal ut niet meer doen....

Groetjes Miep

Deel Deze Pagina