Jap, hier ook! En ik weet dus ook altijd precies hoeveel weken en hoeveel dagen mijn junior is. Moet wel zeggen dat ik niet weet waar die 9 weken en 1 dag gebleven zijn....
Marcel is twee van de drie keer ook mee geweest. En dan deed hij nog het meest daar: kind uitkleden, kind op weegschaal tossen, kind op meetmatje leggen, kind vasthouden tijdens de prikjes (hoewel dat een idee van de doc was: als papa mee is dan mag ze bij hem op schoot, vond ik wel goed van de doc eigenlijk), en kind weer aankleden. Ik heb vooral het woord gedaan want heb haar het meest meegemaakt. Maar heb er wel vaker vaders zien zitten hoor!
hmm... ik kan a.s. donderdag alleen nog...de rest vd afspraken moeten op woensdagen gepland worden, dan kan Arthur mee, die is de woensdagen thuis. ouderschapsverlof Ik werk precies dié dagen dat het CB open is, (di,wo,do) . ik vind het wel jammer hoor dat ik dan niet meer kan..ja of ik moet er vrij voor gaan nemen
37, 6 is voor een baby niet echt hoog, Tanya. Maar ik zou het wel in de gaten houden. Baby's hebben sneller eens verhoging dan wij. Over die sprongetjes kan ik je ook niks vertellen. Heb dat boek niet en geen kalender. Maar ook baby's hebben af en toe een baaldag.
Wat goed zeg! Ik denk dat ik dat gesprek hier ook maar eens ga voeren. Niet dat ik te klagen heb, maar ben wel benieuwd naar zijn visie! Ik hoop voor jullie dat het goed gaat uitpakken en jullie beide het plezier en de rust vinden die jullie verdienen!
Haaai meiden, Ik heb niet bijgelezen, dus sorry als ik ergens niet op reageer waar ik best even op zou moeten/mogen reageren..Maaaar... Ik lees net in een tijdschrift een vraag van een mama van een zoon van drie maanden. Haar zoontje slaapt slecht en ze had het CB advies gevraagd. Daar hadden ze haar aangeraden om tóch na het voeden hooguit een kwartiertje te spelen en hem daarna te slapen te leggen. Ook het tijdschrift gaf dit advies.. What de fok? ! ? Doen jullie dit ook allemaal? Doen wij het dan helemaal verkeerd? Zou devin dáárom zo onrustig zijn en zo slecht poohpen en zo slecht kunnen ontspannen s avonds? Devin slaapt namelijk NIET overdag..Hooguit eens een hazeslaapje van een kwartiertje tussendoor..maar verder niet Hellup..
Probleem opgelost! Nadat Marc en ik gegeten hadden besloten we om met zijn allen even Tygo uit te laten. Dus ik had besloten Ruben in de draagzak meegenomen, met het idee dan ligt hij lekker tegen me aan en word hij misschien wat rustiger. Meneer zat koud 5 minuten in de draagzak en daar kwamen me toch een paar boeren uit waar je U tegen zegt , en dan geen babyboertjes, het leken wel boeren van Marc . Maar het luchtte wel op, want hij was meteen rustig en toen we thuis kwamen ging hij zonder problemen slapen. Niva Ook het CB hier gaf mij dat advies. Ruben wilde nog wel eens goed wakker zijn na een voeding 's avonds. Het CB gaf toen ook het advies om macimaal een kwartiertje te spelen en hem dan in zijn bed te leggen. Anders werd het rustgevende effect van het voeden teniet gedaan en zijn ze weer te wakker om te kunnen slapen. Wij deden namelijk nogal eens na de laatste voeding lekker lang kroelen en knuffelen (had wel iets vonden we, met zijn 3-en in dat grote bed) met als resultaat dat hij niet wilde slapen. Dus nu doen we max 10 minuten kroelen en knuffelen en daarna gaat hij zijn bed in en hij slaapt meteen. Het CB zei ook tegen mij dat baby's rond deze tijd vaak een complete wakkere periode hebben tussen 2 voedingen in, hier is dat altijd 's middags. Ook komt het vaak voor dat ze na het voeden kwartiertje slapen en dan weer helemaal wakker zijn. Ik weet niet of dat de oorzaak is van Devins problemen, maar je zou het kunnen proberen natuurlijk. Liefs, Tanya
Nou ik ga er altijd nog vanuit dat hij voldoende heeft om bij hem te blijven! Je bent toch zeker niet dom dat je bij hem blijft tegen beter weten in! Als je ergens je ei kwijt kunt is het toch hier!?
Ik gooi Demelza normaal ook na een voeding snel weer in bed. Want ik heb gemerkt dat ze het dan echt beter doet. Even rechtop houden tegen het spugen en we kletsen en keten wat en dan hop... in bed. En inderdaad, er is altijd 1 voeding waarna ze niet wil slapen, vrolijk is en als ze huilerig wordt nog een voeding krijgt en dan naar bed gaat. Maar ik zeg NORMAAL! Vandaag word ik werkelijk waar GESTOORD van haar. Pffffff Ben alleen thuis, zal je altijd zien. Heb haar nu in bed gesmeten. Ga daar maar janken. Wat ik ook doe, het is niet goed genoeg voor mevrouw. De borst niet, een flesje niet, speen niet, box niet, wippertje niet, voedingskussen niet, bij mij op schoot niet, op mijn borstkas niet, in de draagzak niet, stukje wandelen niet... Ja... op het aankleedkussen, dan kletst ze aan 1 stuk door en dan krijg ik een glimlach. Maar goed, als ze toch overal jankt, doe het dan maar gewoon in bed! En nu ga ik eindelijk zelf eens wat eten, sinds een uur of 2 vanmiddag niet meer gegeten!
Oei Eef, da's mooi k u t! Ik heb helaas geen advies voor je, wil je heel veel sterkte wensen voor vannacht! Toch 1 tip, een warm badje met Bedtime-spul? Je weet wel, met lavendel erin? Als je dat hebt batuurlijk
Voor de liefhebber, ik heb 6(!) nieuwe foto's van mijn (ik mag wel zeggen heel mooi en knap) ventje in mijn album geplaatst!