Ik ga weer eens slapen - ik wilde nog wel meer reageren maar 't lukt me nu niet. Ik herken wel ontzettend veel in jullie verhalen! Trusten!
Bij regeldagen komen ze gewoon heel erg vaak, ik heb niet echt op de tijd gelet als Ana-Lucia die had, weet wel dat ik uitgeput was en haar uiteindelijk bij mij in bed heb genomen. Je hoeft helemaal niet onzeker te zijn, het is normaal dat je borsten minder vol aanvoelen, zodra vraag en aanbod weer op elkaar is afgestemd zullen ze weer voller zijn
Heb nog nooit gerookt... mannetje rookt wel af en toe en dat moet ie nu ook buiten doen. Hoop stiekem eigenlijk dat ie zal stoppen.
Ik zal je nooit veroordelen omdat je gerookt hebt, echt niet. Tuurlijk weet je dat het beter was om niet te roken, maar het is gewoon echt moeilijk om te stoppen. Misschien nog wel meer als je psychisch niet helemaal lekker gaat.
Lex ik drink ook regelmatig frisdrank hoor, Ana-Lucia heeft er geen last van. Ze heeft eigenlijk erg weinig krampjes. Ik let alleen op met kruiden en knoflook en ik drink ook maar 1 tas koffie of 1 glas cola per dag, omdat ze niet te hyper zou worden (is ze zo al genoeg).
Jekkia, heeft Ivo al enkele keren een klaplong gehad misschien? Is ie nu geopereerd zodat het niet meer kan? Ik heb vier jaar geleden in een half jaar tijd 5 keer een klaplong gehad, uiteindelijk hebben ze mij geopereerd en mijn longen vastgemaakt aan het vlies aan de binnenkant van mijn ribben. Normaal kan ik het nu niet meer hebben. Heb wel nog af en toe pijn door die operatie...
ow shit... we hadden het over 'tijdens' de zwangerschap. Nee, toen heb ik niet geblowd. Wel 1 keer een glaasje alcohol gedronken...
Ik vind allereerst dat niemand mag vinden dat je weer moet sporten! Chris vroeg in het ziekenhuis of ik me verveelde en misschien wel weer wilde sporten (ben in de basis zeer sportief, ooit....) Ik heb hem echt heel dom aangekeken en uitgelegd dat ik de dag ervoor bevallen was en niet aan sporten moest denken.
Beebie, was net nog ff in je album aan het zien, Nicci is echt sooo cute! Ze is echt nog zo baby baby Hoe groot is ze nu?
hoi lieverd. Fijn dat het goed met je gaat. Wilde je sms'en. Maar weet niet waar mijn debiele telefoon is. Beetje kwijt. En hij staat op stil... dus ik kan mezelf wel bellen, maar ook dan blijft ie stil. KUS
Beebie, wat ik me nog afvroeg, moet jij nu bij een volgende zwangerschap extra opgevolgd worden ivm het dysmatuur zijn van Nicci?
Jeetje jeetje ben bij gelezen. Kweet niet meer wat er nou allemaal gekletst is. Even denken. Mooie trouwfoto's en mooie bruid gezien. Mooie foto's van kindjes ook gezien. Ene hele melige griezel foto's van borstvoeding Onzeker, ik denk dat iedereen dat toch wel heeft. Heb regelmatig twijfels of ik alles wel goed doe. Roken, uhhhh ik heb tot +/- 20 weken gerookt ( ) daarna gestopt en moet zeggen tijdens m'n zwangerschap geen behoefte gehad. Maar nu, ow ik zou soms dat sjaggie wel uit hubbie's mond willen trekken en heel snel zelf op willen roken. Ow wat een heerlijke lucht. Hubbie rookt overigens buiten dus zorg dat ik niet buiten ben als hij gaat roken of iig niet in de buurt zit. Ik snap er niks van dat ik er nu zo naar hunker. Maar ik ga het volhouden. hé er waren nog meer dingen maar ben het al weer kwijt.
Ik denk dat ze morgen 3500 gram zal wegen en ik gok een cm of 47. Lekker meisje he!? Ze heeft nog 44 pyjama aan en 50 kleertjes, maar sommige dingen zijn ruim. Zal Nicci de kleinste zijn op de meeting?
Ja ik krijg groei echo's en als het weer een te kleine placenta is of het kindje loopt qua groei achter dan zal ik opgenomen worden met een week of 32. Had nu ook gemoeten als ze het geweten hadden. Maar ik hoef niet per se naar de gyn, gelukkig.
gok qua leeftijd en lengte zeker wel. Demelza was 46 cm. en 3130 bij de geboorte. 24 juli was ze 3180 gram. Ze heeft maatje 50 en verzuipt nog in veel shirtjes en broekjes. Moet veel dingen nog omslaan. En de broeken zouden als ze zou staan echt van haar kont zakken, dat elastiek is bij de meeste veeeeel te ruim. Net als de rompertjes. Ze zou wel 5 luiers aankunnen voordat die zouden passen