Het gaat goed! begin iets van een ritme ye creeren met Daniël en dat voelt goed! En... hij slaapt sinds kort de nachten door, zodat we een voeding kunnen skippen! Volgens mij heb ik wel de zwaarste juli-baby ( op dit moment 6500 gram bij 61 cm)
Heerlijk he, als je een beetje in een soort ritme komt met je baby! Hier nu ook een klein beetje, Jarno komt nu om de 4 uur ongeveer en 's nachts verschilt nog erg. Hangt er vanaf of hij de hik krijgt of niet. Als ie geen hik krijgt slaapt ie zo 7 of 8 uren door en met de hik wordt ie wakker en gaat ie jengelen totdat ie tiet krijgt. Maar ik vind het heeeeerlijk dat ie nu overdag om de 4 uren komt, voorheen was het steeds tussen de 2 of 4 uren, maar sinds gisteren 4 uren. Ja je hebt inderdaad een zware baby! Jarno is woensdag gewogen en gemeten, toen was ie 61 cm. en 6335 gram. Dus misschien ondertussen ook 6500 gram? Groetjes Miep
Tanya, bedankt voor je uitleg over het invriezen. Ik heb het dus in ijsblokzakjes, leek me wel makkelijk omdat ik ook wel zakjes van 120 ml. heb ingevroren, dat is dus te weinig voor 1 voeding en dan kun je er bijv. 2 ijsblokjes bij doen. Maar die dingen willen er niet goed uit. Ook niet als ik het zakje stuk knip... Nou ja, ik zie wel hoe ik dat dan oplos.... Komt wel goed. Groetjes Miep
Niet erg, heb al besteld via een website. Stom toch eigenlijk he dat in de tijd dat we allemaal zo milieubewust (moeten) zijn die stomme nappy liners (én de strikbroekjes ook overigens!) uit de handel gaan bij zo'n instituut als de Hema? Toen Elin er last van had hebben we het gewoon schoongeveegd en op een gegeven moment (paar daagjes) was het weer voorbij. Ik was beetje druk met van alles, en had niet zoveel tijd om te reageren. Vond het dan een beetje stom om wanneer ik daar geen tijd voor had wel suffe nietszeggende berichtjes van mezelf te posten. Wil wel wat zeggen hoor: * mijn concert gisteren ging erg lekker, de kerk had een geweldige akoustiek * ben ongesteld geworden gister (dit keer echt) * heb vandaag lekker met da wurm op de koopzondag rondgelopen * heb een aqua blauw hemd en dito en wit t-shirt met lange mouw gekocht bij de M&S (we dragen tegenwoordig vaak iets aqua blauws onder de zwarte koorkleding en ik had alleen maar een veelstekort hemdje, bij het eerste concert dat we dat deden kon ik dan tenminste nog mijn blauwe buikband dragen...) * heb ook nog een ubergeweldige agenda voor 2008 gekocht, vooral voor iemand die een kaartenfetish heeft zoals ik: een met platen van oude landkaarten erin, rechts de dagen van de week en links een mooie plaat dus * vanmiddag pindasoep gegeten, mmmm * wurm lijkt een regeldag te hebben (of het komt doordat ik ongesteld ben) * ik ben moe * iedereen die in onze wagen kijkt vindt dat wij zo'n mooi kind hebben * ik hou van mijn kind en van mijn mannie en van jullie ook wel hoor (en laten we Darcy niet vergeten...) Nou rot ik weer op, ga ff met je (Tan) verder beppen op msn ok?
Het is hier het hele weekend al erg rustig, dus ik ga hier maar even van uit: Geen bericht is goed bericht. Hopelijk horen we snel weer wat van iedereen. Tsja, er moeten steeds meer mama's weer werken dus zal het hier steeds rustiger worden.... Ik ga Jarno zo voeden en dan op bed doen. Hij had vanavond weer gepoept en de poep zat tot aan zijn schouders! Zo erg is het nog nooit geweest! Tot morgen! Groetjes Miep
Owww fijn van dat doorslapen! Geef je nou BV of FV? En volgens mij heb je wel een van de zwaarste baby's. Jarno van Miep woog afgelopen week 6335gram en Ana-Lucia van Kirby is ook vrij groot en zwaar (maar die is een maandje ouder). Hier slaapt Ruben ook sinds een weekje door, hij komt nu variërend van half 7 tot half 8, heerlijk!
Alleen jouw nutteloze feitjes zijn nietszeggends hoor, de rest niet! Ja belachelijk eigenlijk. Zal ik als ik in de Hema in Roosendaal ben ook kijken of ze die strikbroekjes hebben of niet?
HIer een hectisch avondje. Zoonlief moest erg huilen en doet dat eigenlijk nooit (heb écht een makkelijk kindje). Denk dat ie krampen had, maar weet niet wat ik gegeten kan hebben waar ie niet tegen kan (brie? pijnboompitten?). Maar met wat moederliefde en wat aandacht is ie toch gaan slapen. Denk dat ie ook wat uit zijn doen is door de vakantie. Zijn jullie eigenlijk al weg geweest met de kleine? Haha, Tanya, jij en ik samen zijn wel een gemiddeld burgerlijk gezin hoor, ik caravan jij labrador! Maar als ik mijn 2 katten meereken (en de cavia van mijn dochter) dan ben ik in mijn eentje eigenlijk al behóórlijk burgerlijk. Mannetje morgen weer paar uurtjes wennen op de creche. Bleh. Dochter vindt het ook altijd vreselijk en ik vind het maar eenzaam en alleen. Maar goed, gelukkig hoe ik nog niet te werken. Ga mn liefje wekken en mn andere een dikke kus op haar blonde krullen geven! Weltrusten
HIer een hectisch avondje. Zoonlief moest erg huilen en doet dat eigenlijk nooit (heb écht een makkelijk kindje). Denk dat ie krampen had, maar weet niet wat ik gegeten kan hebben waar ie niet tegen kan (brie? pijnboompitten?). Maar met wat moederliefde en wat aandacht is ie toch gaan slapen. Denk dat ie ook wat uit zijn doen is door de vakantie. Zijn jullie eigenlijk al weg geweest met de kleine? Haha, Tanya, jij en ik samen zijn wel een gemiddeld burgerlijk gezin hoor, ik caravan jij labrador! Maar als ik mijn 2 katten meereken (en de cavia van mijn dochter) dan ben ik in mijn eentje eigenlijk al behóórlijk burgerlijk. Mannetje morgen weer paar uurtjes wennen op de creche. Bleh. Dochter vindt het ook altijd vreselijk en ik vind het maar eenzaam en alleen. Maar goed, gelukkig hoe ik nog niet te werken. Ga mn liefje wekken en mn andere een dikke kus op haar blonde krullen geven! Weltrusten
Eeej Pienie, dubbel posten is een nutteloos feitje plaatsen! (kan je in het tweede bericht op wijzig klikken en er wat anders van maken, een nutteloos feitje dat je ergens vandaan hebt ofzo).
Ja, kom maar op met dat nutteloos feitje! Lexi heeft ooit gezegd dat als je iets 2x post dat je dan je 2e berichtje moet edit-ten in een nutteloos feitje! Enne, hoe staat het met je grijze haren?
Lex, balen dat je ongesteld bent, kan best daardoor zijn dat Elin nu wat vaker komt om te drinken. Is wel leuk he als de mensen zeggen dat je zo'n mooi kindje hebt Gisteren ook complimentjes gekregen met mijn mooie meis