Ja fijn zijn die complimentjes! Maar ik vind zélf ook dat het een mooie meid is, kan het ook niet vaak genoeg zeggen. Niet alleen tegen haar, maar kan ook geregeld tegen Marcel zeggen: 'wat hebben we toch een mooi kind'. Gelukkig is hij het ermee eens Ongesteld sucks, maar goed ik loop wel achter Elin aan, als ze wil drinken kan ze drinken, en als ik t ff beu ben gooi ik er gewoon een flesje tussendoor.
Wij zeggen ook geregeld tegen elkaar dat het zo'n mooie meid is en natuurlijk tegen haar ook. Hoop dat ze 'n berg zelfvertrouwen heeft later, weet namelijk wat het is om geen zelfvertrouwen te hebben.
Goedemorgen meiden! Zo te lezen was het gisteravond hier nog wel gezellig. De hele dag was er geen koe online... (behalve ik) Jarno kwam vanmorgen weer om 5 uur, vind ik op zich wel een mooie tijd, dan voeden en weer slapen, alleen dat slapen doet ie dan veeeeeels te kort! Daarom zit ik hier nu ook alweer, hij ligt te spelen in de box. Ik ga ff kolven. Groetjes Miep
Jaja ik heb nog luiers kunnen scoren, wel van de ETOS dit keer, maat 3-6 kg. Kijken hoe die dingen zitten. Kreeg later die middag van een vriendin een mega plastic zak met allemaal kruitvat-mini-luiers die zij niet meer kan gebruiken voor haar dochtertje. Hmm...had ik het nu maar eerder gezegd... Maar goed, ik heb voldoende voorraad weer. Enneh, mixen van luiers is op den duur een goed idee! Gisteravond wilde Iris om half 12 maar 10 cc drinken ...en ja hoor mevrouwtje meldde zich om 5.00 uur vanmorgen..hmm dat vind ik nu net eigenlijk een uurtje te vroeg, zeker als ik straks weer aan het werk ben. Net met Arthurr over gehad om haar avondfles te vervroegen, dus net voordat ze echt in diepe slaap zal zijn, misschien drinkt ze dan beter en tukt ze een uurtje langer door... En anders ga ik net zoals sommige van jullie ook doen, het speentje geven rond die tijd (smorgens 5.00 uur)en dan ook hopen dat ik het nog uur of 2 kan uitstellen... Vanmorgen dronk Iris om 5.00 uur ook niet veel 60 cc maar, maar nu ligt ze nog wel te slapen, heerlijk wel, Want ik wilde de ochtendfles al iets uitstellen: om 12 uur moeten we bij de fysio zijn, en dan wil ik dat haar fles al gezakt is in dr buikje anders wordt er veel gespuugd ben ik bang. Dus als ik haar zo de fles geef, dan krijg ze mooi pas weer na de fysio Ik ga dr maar eens wakker maken...
oja, ik las trouwens dat een sprongetje meerdere dagen kan duren..?? zal ze daarom nu al 2 nachten om 5.00 komen ipv netjes 7.00? Iemand ervaring met meerdere dagen bij een sprongetje?
Ik weet niet wat voor sprongetje je bedoelt, maar wat jehijft over haar eerder de laatste fles geven kan goed helpen. Ze moeten iig goed wakker zijn om goed te drinken en het CB zei mij ook dat ik dan als hij eerder een beetje draait en doet (echt wakker wordt hij dan niet) dat ik hem dán wek. Nog een nutteloos feitje tegoed (maar weet natuurlijk niet welke jullie allemaal al gehad hebben): Voor een varken is het fysiek onmogelijk om naar de hemel te kijken.
goeiemorgen, ben eindelijk een beetje bijgelezen. we zijn een weekje naar belgie geweest met z'n 3en. Leuk zo'n eerste vakantie samen! Nova is vanmorgen naar het kdv om te wennen, voel me erg kaal nu zo helemaal alleen... Maar ze was druk aan het lachen en kletsen met de leidster toen ik wegging. ontstoken oogjes: heb een paar dagen haar oogje schoongemaakt met zoutoplossing (wat je ook gebruikt voor een verstopte neus). Dit werkte prima. Lexi: waar heb je die agenda vandaan? Heb hier nl ook iemand die dol is op alles wat op een kaart lijkt!
Hier van de plaatselijke boekhandel. Maar kzal even kijken van welke uitgeverij het ding komt, dan kan je er misschien zelf naar zoeken? Er staat een sticker op het plastic omhulsel van www.libero.nl en dit is het isbn-nummer: 978-3-8228-3843-3, dus misschien kan je daar wat vinden?
Ja da's ook lekker makkelijk een theorie bedenken dan.. *euhm ik denk dat het ongeveer plus minus één dag tot twee weken kan duren* ..zei de psychiater waarna hij eens verveeld in zijn ogen wreef. . en een nieuwe theorie besloot te verzinnen
Goeiemorgen dus! Ik ben al wakker vanaf 7 uur Normaal gesproken slaapt ons meisje daarna prima nog effe weer tot een uurtje of tien/elf..Maar nu was het lachen en kirren en vervolgens huilen geblazen. De so called 'krampjes' nemen hier in hevigheid en frequentie toe..We worden er niet goed van, elke keer als ons meisje wakker is heeft ze pijn of heeft ze het moeilijk. En de eerste 6 weken was er gewoon helemaal niks loos! Zaterdag éventjes de stad in geweest en mevrouw in de buikdrager, maar ze schreeuwde t uit van de pijn..zó zielig. Ik hoop dat deze periode snel over is. Ze drinkt idd inmiddels wel iets minder vaak..was het eerst om het uur tot 2,5 uur..Nu is het om de 2 tot 4 uren Gister zijn we 2,5 uur wezen wandelen..eerst huilen en schreeuwen en na een uur ongeveer viel ze eindelijk in slaap. Het was zó heerlijk buiten..zo stil op straat, af en toe een beetje wind langs je gezicht, de zon onze armen en ons kleine lieve slapende meisje in de wagen..Lovely! Heb ondertussen flink wat 'herfst'takken gezocht met besjes en zadjes en helicoptertjes etc ect en die staan nu een geweldig groot imposant mooi bos te zijn in een hele grote vaas hier in huis <- Prachtig! verder heb ik even niks te melden..Ik ben moe
Volgens mijn kraamhulp (geloof dat zij het zei) kunnen baby's krampjes hebben vanaf 6 weken tot 13 weken. Dus met zeg 3 maand zijn ze eraf, dan zijn de darmpjes gerijpt. Dus nog heel even volhouden, meid!
Hmmm..dat zou zo rond de periode zijn dat ik weer ga werken.. Ik hóóp dat het dan over is..Zit er nu al over in dat ik haar bij mn ma 'af moet leveren'als ze zo'n pijn heeft. A) weet mn ma dan niet wat ze moet doen (denk ik..vind ik..hihi) B) zie A Dus laten we 't hopen LexXx How's life verder met jou en je hubs en je wurm?
Hi Niva, bedankt voor je PB! Heel lief van je. Het klinkt zo zielig voor Devin telkens weer! Ik hoop idd dat het dan toch minstens over is als ze straks zo'n 13 weken is. Hier heb ik mijn Ma expres een paar keer over de vloer gehad toen Tica erge krampen had, dan kon ze zien ik ermee probeerde om te gaan. Misschien iets voor jou en je moeder, voor het geval Devin straks ook nog ergens pijn of erg verdriet om heeft? Hi Lexi! Wat vervelend dat je weer ongesteld bent...
ik vind het alleen maar prettig om weer ongesteld te mogen zijn , over een weekje als het goed is, Dan weet je tenminste zeker dat je lichaam weer trug op de rails is.. tenminste zo zie ik het... (afgezien van de ongemakken en klachten die het met zich mee kan brengen...)
Helaas, hier de eerste drie maand bijna geen krampjes maar sinds een week wordt ze bijna elke nacht wakker van de krampjes Begrijp het helemaal niet...
He bah jullie ook al :s Moeilijk he om daar mee om te gaan? Ik vind van wel n elk geval. Overal loopt iedereen maar nonchalant : tja hoort erbij" te bléren, maar dat maakt het noch voor ons noch voor Devin makkelijker om er mee om te gaan. Ik vind het zoooo zielig voor d'r ! Godzijdank heeft ze ze hier s avonds/ s nachts niet, maar begint het zodra ze echt wakker wordt/ is (en dan de gehele dag door) Sterkte met Ana-lUcia haar krampjes..raar hoor dat dat na drie maanden ineens begonnen is..dan verwacht je het toch niet meer!?
ff een ego-bericht: Ben een paar dagen niet online geweest. Ben namelijk snot verkouden en voel me echt beroerd! kon het gisteren net opbrengen om naar Mario te kijken bij de Dam tot Dam... voor de rest voornamelijk geslapen. Net met Milyan bij het CB geweest voor de prikken. Hij vond het 3 keer niks. Heeft nu al net zo'n hekel aan de arts als ik. Miep zijn gegevens: Geboren 20-07-2007 gewicht 3900 lengte 49 cm 1e controle 06-09 : 5220 gr 56 cm 2e controle 24-09: 5700 gr 58 cm Groetjes
ben niet gegaan. vond het bij nader inzien niet verantwoord om mijn buurmeisje van 18 alleen op 4 kids te laten passen. Achteraf maar goed ook want Milyan zaat die dag slecht in zijn vel en ik had mijn handen dus vol aan alle 4 kids. Mario is met zijn broer gegaan en ze hebben enorm genoten. Vond het trouwens niet erg dat ik ze niet heb gezien. Had de kaartjes toch voor Mario gehaald. Is meer zijn muziek.