De 5e voeding sloegen wij pas over toen de kids ook pap en groente en fruit mochten. Dus met een maand of 4 was het dan: 7 uur flesje melk 9-10 uur fruithapje 12 uur flesje 16 uur flesje 18 uur groente hapje 20 uur pap of zoiets.
Melanie: ik zit het eens te bekijken : Mama van Maura 16-02-1998 Myron 06-06-2000 Meallán 12-10-2004 Milyan 20-07-2007 Zitten er bewust 4 jaren tussen, tussen Myron en Meallán?
Neen idd, vooral omdat ze bijna nooit krampjes heeft gehad voorheen. Als het blijft duren dan leg ik het wel voor aan de dokter.
Er zit wel bewust een groter leeftijdsverschil tussen omdat Myron nogal aanhankelijk was (mama'skindje ), maar ik heb ook 2 miskramen gehad, anders had ik in februari 04 al een kindje gekregen.
Irena, Hoe is het nu met Tica, heeft ze weer zo moeten huilen. Vermoeiend hoor, en kun je niet achterhalen wat het is/was? Ik kan me voorstellen dat je er zelf naast zat te brullen. Je weet het op den duur toch ook niet meer? Evelien, mooie foto's zeg! Die van Demelza met haar badjasje aan. Superschattig. Ik ga daar ook eens met onze spiegelreflex foto's maken op het grote bed. Wij hebben ook een wit dekbedovertrek. Bedankt voor het idee! In oogjes wrijven. Jááá lief hè? Jeroen doet dat hier ook sinds een paar dagen. Dan smelt ik helemaal weg... Ja je hebt gelijk hoor, en op zich vind ik de fles ook heel handig nu. Maar het is gewoon het sentimentele gedoe. Weer een afsluiting van een periode. Ik heb het namelijk wel heel erg leuk gevonden! En zou het bij een (eventuele) volgende weer doen! Pienie, wat fijn dat de vakantie zo heerlijk was! tandjes heeft Jeroen nog niet, alhoewel hij wel af en toe kwijlt. Hmm, toch maar eens voelen en kijken straks, maar ik geloof het niet hoor. doorslapen, ja sinds een week nu... Jeroen was bij 2 maanden 54,5 cm. Een mini, zeiden ze. Maar die schade is hij nu aan het inhalen! Jody, proficiat met de nieuwe auto! Twinny, wat goed om te lezen dat het goed gaat met jullie drieën. Fijn dat ze van deze prikjes geen last had en dat het op het kdv ook goed gaat! Dank je, lief van je! Heb je een foto van je vernieuwde coupe? Laat Marc jou anders fotograferen in de tuin... Dan hebben we 2 vliegen in 1 klap... Lexi, balen dat je weer ongie bent geworden Vlinder, lekker een weekje vakantie achter de rug. Heerlijk hoor! Niva, fijn dat je lekker hebt gewandeld. Het was inderdaad een superdag gisteren! Wij hebben lekker buiten gezeten met een glaasje rosé en een boekje! Hmmmm. Wat jammer dat Devin nu last krijgt van krampjes... Heel vervelend! Wij hebben het de eerste 7 weken gehad, zoo zielig! Kirby, goh dat is ook egk dat Ana-Lucia er nu pas last van kreeg. (vd krampjes) Ik wist ook niet beter of ze hebben er met 3 maanden geen last meer van.. Melanie, beterschap! O, bij 4 maanden al? Dat is toch al sneller dan ik dacht! Ja inderdaad. Op zich vind ik iedere verandering ook leuk hoor, steeds weer wat nieuws. Maar goed toch weer een einde van een mooie periode. En ik ben toch trots dat ik het 8 weken volledig en nog 4 weken half half heb kunnen doen. Ziezo, weer bij...
foutje ben al op zoek hoor Lexi, naar een nutteloos feitje voor je. Komt ie: paarden kunnen niet overgeven
En om het af te leren nog wat nutteloze feitjes: 1. In de gemiddelde chocoladereep zitten 8 insectenbenen. 2. Gemiddeld eet een mens 8 spinnen in hun leven 's nachts. 3. De gemiddelde kakkerlak kan negen dagen leven voordat hij omkomt van de honger. 4. De hoorn van een neushoorn bestaat uit compact haar. 5. De kortste oorlog in de geschiedenis is die tussen Zanzibar en Engeland in 1896. Zanzibar gaf zich na 38 minuten over. 6. De huid van een poolbeer is zwart. Zijn vacht is niet wit, maar transparant. [Meer:] 7. Elvis had een tweelingbroer genaamd Garon, die bij de geboorte overleed. Daarom is Elvis' tweede naam Aron. 8. Vechten is legaal in Paraguay. Op voorwaarde dat beide partijen geregistreerd staan als bloeddonor. 9. Donald Duck strips waren verboden in Finland omdat hij geen broek draagt. 10. Jaarlijks worden er meer mensen gedood door een ezel dan dat er omkomen bij vliegtuigcrashes. 11. Stewardesses is een van de langste Engelse woorden die je alleen met de linkerhand typt. 12. Shakespeare heeft de woorden "assassination" en "bump" bedacht. 13. Marilyn Monroe had zes tenen. 14. Als je een goudvis in een donkere kamer opsluit wordt ie wit. 15. Vrouwen knipperen bijna twee keer zo vaak met hun ogen als mannen. 16. Rechtshandige mensen leven gemiddeld 9 jaar langer dan linkshandigen. 17. In de zin "the quick brown fox jumps over the lazy dog" worden alle letters gebruikt die op het toetsenbord staan. 18. Geen enkele president van de Verenigde Staten was het enige kind thuis. 19. De lethologica beschrijft de staat waarin je een bepaald woord niet meer kan herinneren 20. "Typewriter" is één van de langste woorden die je kan maken door alleen de letters van de bovenste rij op het toetsenbord te gebruiken. 21. Als alle Chinezen langs je zouden moeten lopen in een rij zou deze rij nooit eindigen vanwege de snelheid van reproductie. 22. Van de volgende 2 zinnen maakt het niet uit of je ze van links naar rechts of van rechts naar links leest. 23. Baas neem een racecar neem een Saab. 24. Nelli plaatst op ene parterretrap ene pot staalpillen. 25. Een slak kan drie jaar slapen. 26. American Airlines heeft in 1987 $40.000 bespaard door in elke salade die zij serveerde in de eerste klasse een olijf minder te doen 27. In China wonen meer Engelssprekenden dan in de Verenigde Staten. 28. Volgens het "Eisenhower interstate system" moet per vijf mijl snelweg er eentje recht zijn. Deze rechte delen kunnen gebruikt worden als landingsbanen in tijd van oorlog of andere noodgevallen. 29. Vaticaanstad is het kleinste land ter wereld. Het heeft duizend inwoners en een oppervlakte van 108,7 are. 30. De langste plaatsnaam ter wereld heeft 167 letters. 31. Er zijn op z'n minst 9 miljoen mensen ter wereld op dezelfde dag als jij jarig. 32. U at is de kortste volledige Nederlandse zin. 33. Het langste Engelse woord is 1909 letters lang en verijst naar een bepaald deel in het DNA. 34. De Boston University bridge (in Commonwealt avenue, Boston Massachussets) is een van de weinige plaatsen ter wereld waar een boot kan zeilen onder een trein die rijdt onder een auto die rijdt onder een vliegtuig. 35. Katten kunnen meer dan 100 verschillende geluiden maken. Honden maar ongeveer 10. 36. Onze ogen hebben vanaf de geboorte dezelfde grootte, maar onze neus en oren groeien altijd. 37. De meeste hamsters knipperen maar met een oog tegelijk. 38. In elke aflevering van Seinfeld is ergens een Superman. 39. Als barbie echt bestond zouden haar maten 39-23-33 zijn. Zij zou 2,15 meter zijn en haar nek twee keer zo lang als de nek van een normaal mens. 40. Februari 1865 en februari 1999 zijn de enige maanden sinds de waarnemingen begonnen waarin geen volle maan optrad. 41. Montpelier, Vermont is de enige hoofdstad van een Amerikaanse staat zonder McDonald's. 42. Er is geen enkel Engels woord dat rijmt op month. 43. Het cruiseschip Queen Elizabeth II heeft 4,5 liter diesel nodig om 5 centimeter vooruit te komen. 44. Er bestaan twee keer zoveel credit cards als Amerikanen. 45. De urine van een kat geeft licht onder een black light. 46. Leonardo Da Vinci heeft de schaar uitgevonden. 47. De naam Wendy werd verzonnen voor het boek "Peter Pan". 48. Mohammed is de meest voorkomende naam in de wereld. 49. Michael Jordan krijgt per jaar meer geld van Nike dan de fabrieksarbeiders in de Nikefabriek in Maleisië bij elkaar.
Het is nu 5 uur geleden dat Milyan zijn prikjes heeft gehad. Zijn temperatuur zit nu op 37,4 . Hopelijk wordt het niet hoger. Hij huilt wel heel zielig, maar verder is hij niet hangerig of zo. Kan zelfs nog lachen met me. Ff afwachten hoe het verder vanavond gaat. Heb besloten om vanavond maar niet te gaan volleyballen. Er is hier nog genoeg te doen en dan kan ik mijn verkoudheid nog beter uit zieken.
Ik vouw de oude luiers altijd dubbel onder haar billen of ik haal de luier meteen weg en heb vooraf de nieuwe luier onder de oude geschoven zodat ze daar dan op ligt. Ook een manier!
Chips, te vroeg gejuicht. Hij heeft nu (een uur later) 37,75. Hoop niet dat het in dit tempo doorgaat.
hoop dat je je snel beter voelt! Milyan is lekker gegroeid! Hoop dat hij geen last krijgt van de prikken.
En hij heeft genoten neem ik aan? Ik kan me voorstellen dat je het buurmeisje nog niet liet oppassen. 4 kids is ook niet niets!
Melanie, hoelang duurt het ongeveer eer een tandje doorbreekt? Het zou kunnen zijn dat Ana-Lucia haar eerste tandje op komst is, ze kwijlt enorm, is een beetje vervelender dan anders en heeft rode wangetjes. Ik zie de tandjes zitten maar nog geen witte puntjes of zo.
Hij vond het helemaal te gek! En zijn broer ook. Oppassen op 4 kids overdag of als ze in bed liggen gaat wel. Maar juist tussen half 8 en half 9 is het lastig. Milyan wil dan vaak een fles en aandacht. Meallán moet omgekleed worden en een verhaaltje voorgelezen krijgen. Maura en Myron redden zich wel zelf, maar je moet ze wel naar bed sturen. Dus dat is hier echt dé spitstijd en dat wilde ik die meid niet aan doen.
Dat is bij elke baby verschillend. Sommige worden al met tanden geboren, andere krijgen ze pas laat. Mijn kids waren altijd laat met tanden en ook met wisselen. Wat je kunt doen om de pijn te verzachten is chamodent van VSM erop smeren. Gewoon een paar druppels op je vinger doen en over de kaakjes smeren.